[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser76198

Guest
Ik ga voor GameBreaker omdat die op het laatst probeert zoveel mogelijk de stemmen te laten wijzigen... vorige potjes deed CAstiel dat heel veel als wolf met succes. het is maar een idee, waarschijnlijk het zoveelste foute :D
 

DeletedUser74966

Guest
Wijze burger zou je hebben gezien toch? ik ben definitief goedje, heb al aangegeven Castiel niet 100% te vertrouwen daar ik zijn rol niet kan zien. dat hij het voor mij opneemt kan eventueel andere redenen hebben? er kan een ziener/shaman inzitten he...
Excuses, ik bedoelde Light als de 'Zienende Burger' daar die sterft als gewone burger. Ik heb zitten kijken naar zijn hints/tips maar kon daar niet veel uit opmaken. Nu dramt BI zo erg door op Donker/Music dat ik wel denk dat die idd de Zienende is en donker dag 1 al heeft bekeken of later.
 

DeletedUser74966

Guest
LOL

Loyal + Jessica + Music?

En NITS you fool, je had maar 1 stem omg. Er is nu een gelijk spel tussen mij en Music als het goed is zonder BM stem op een van 2. Hoe wordt dat gedaan? Check graag even want ik heb het idee dat ik een stem van Castiel gemist heb.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ga nu naar huis fietsen. Als ik eruit ben denk ik dat we wel klaar zijn. Jammer van je actie NITS, tenzij er toch geen wolven zijn ineens XD

Ik zie zo wel wat het is geworden.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Trouwens! Is al wolf dood dus kan niet! Spelleiding niet de fout maken hem dood te laten vallen want kan niet!!!
 

DeletedUser70854

Guest
Ik hoop ook dat het inderdaad niet kan o_O
Maar euhh wel even een minuut stilte voor die actie :D
 

DeletedUser74597

Guest
ben nu wel erg nieuwsgierig of we geluk hebben gehad ..... is die wolf er nu eindelijk aan ... duim duim
 
Bovenaan