[Speeltopic] WvW #274 Skyrim: A quest

DeletedUser1435

Guest
wolven waren echt noob ik had ze zewlfs al gevangen toen capri en ik nog nie verliefd waren
 

Deleted User - 2075062

Guest
Lunch van gisteren was gewoon fucking triest. Anders hadden wij met zijn 3en potje gewoon gewonnen!
 

DeletedUser78666

Guest
Ik wil een beetje mijn ei kwijt omwille van alle drama. Namelijk dat iedereen overdrijft, het valt echt reuze mee. Afgelopen potjes zijn er twee incidenten aan het licht gekomen, waar de 1 al een tijdje speelt.

Allereerst incident Jenskeuh. Jenskeuh was vroeger 1 van de meest geliefde spelers, werd vaak BM en niet alleen omdat hij een goede speler was, maar ook een fijne. Op een gegeven moment zag men dat Jenskeuh zich duidelijk begon te irriteren aan mensen die hun eigen weg trokken. Hopeful een beetje, maar yankee vooral. Ipv gewoon hen te negeren, ging Jenskeuh cyberpesten. Enorm kinderachtig. Ik zelf heb vanaf dat moment besloten om geen/nauwelijks contact meer te hebben met Jenskeuh omdat ik geen vrienden wil zijn met cyberpesters. De keuze om tijdens het spelen mijn haat richting Jenskeuh erbij te betrekken, heb ik nooit gemaakt en zal ik ook nooit maken. Ik kan echter wel begrijpen dat men die maakt, na die opmerkingen van Jenskeuh. Dat er nu wat spelers later komen of het verhaal niet kennen die beoordelen is dus raar.

Wel zou ik willen dat ook Jenskeuh weer normaal kan spelen, maar ook een Hopeful, yankee60 of anderen spelers met haar tegen Jenskeuh. Daarvoor hoop ik dat Jens openlijk zijn excuses aanbiedt aan Yankee60, en dat de rest niet meer zo kinderachtig is om Jenskeuh te lunchen.

Mocht men het willen weten, ik heb ook in dezelfde situatie als Jenskeuh gezeten, dat ik dag 1 werd gelunched omdat een groepje mij niet mocht. Dat is uiteindelijk ook goedgekomen, ook al mogen de mensen mij nog steeds niet.

Dan het tweede @famdecibel , iemand die ik in het begin zeer gezellig vond en totaal verschillend kende als mod. Mijn eerste mening, wat een aardig wijf. Maar al snel begon ik mij te irriteren. Het leek alsof zij zichzelf boven anderen plaatste, niet vanwege haar functie als mod, maar ik denk dat t haar karakter is. Om dit potje maar als voorbeeld te nemen, ze begon het potje al met een sneer naar iedereen behalve Castiel omdat hij de enige was die aardig genoeg was om contact met haar op te nemen. Vervolgens heeft ze meerdere keren 1 speler een idioot genoemd (nu is die speler ook een idioot, maar dat ga je niet benoemen) en achteraf gaat zij nog klagen dat het spel niet leuk en te onvriendelijk is. Dus kom op, je doet er zelf leuk aan mee. Het is alsof Israël gaat klagen dat er onrust is rond de Gaza strook.

@sander14 @.TheonlyplanisA Schrijven we ons nou in om te leiden?

Aah yeah, doen we. Had jou ergens anders ook getagd:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74597

Guest
Ja, planA had een zeer gezellige nacht gehad als ie nog leefde nacht 1, met 2 sletten op bezoek hahaha. Jess, hoe kan het dat je 2x bij een dooie wilde slapen? Eerst planA en toen Stalov
Ik had de beul actie wel gelezen maar was een beetje moe ,vandaar de fout
 

DeletedUser17472

Guest
Lunch van gisteren was gewoon fucking triest. Anders hadden wij met zijn 3en potje gewoon gewonnen!
Had je mij beloofd toen ik me op moest offeren :(
Ik weet dat jij er niks aan kunt doen.... het is niet anders, het is zo gelopen.
 
Reactiescore
1.015
Lunch van gisteren was gewoon fucking triest. Anders hadden wij met zijn 3en potje gewoon gewonnen!

Mocht je nog leven, had je mijn schot gekregen aangezien Netsky zichzelf voor DL al uit had geschreven (als duidelijk goedje). Dan zou Capri nog leven, maar jullie hadden dit als koppel nooit gewonnen hoor.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wel zou ik willen dat ook Jenskeuh weer normaal kan spelen, maar ook een Hopeful, yankee60 of anderen spelers met haar tegen Jenskeuh. Daarvoor hoop ik dat Jens openlijk zijn excuses aanbiedt aan Yankee60, en dat de rest niet meer zo kinderachtig is om Jenskeuh te lunchen.

Op wvw gebied zal ik me normaal gedragen tegenover Jens, zal je dit potje ook wel gemerkt hebben. Als hij iets zinnigs zegt zal ik het echt niet gaan discrediten puur omdat het Jens is en ik hem niet mag. Mocht ik wolf of iemand anders met een dodende kracht zijn, dan zou ik Jens ook niet als nummer 1 prioriteit zien - tenzij hij gevaarlijk/verdacht is.

Buiten wvw zal ik, net als jij, contact met hem zoveel mogelijk vermijden. Heeft ie misschien zelf ook wel gemerkt, misschien niet, maar mn mening over sommige uitspraken/algemene houding zal altijd hetzelfde blijven.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil een beetje mijn ei kwijt omwille van alle drama. Namelijk dat iedereen overdrijft, het valt echt reuze mee. Afgelopen potjes zijn er twee incidenten aan het licht gekomen, waar de 1 al een tijdje speelt.

Allereerst incident Jenskeuh. Jenskeuh was vroeger 1 van de meest geliefde spelers, werd vaak BM en niet alleen omdat hij een goede speler was, maar ook een fijne. Op een gegeven moment zag men dat Jenskeuh zich duidelijk begon te irriteren aan mensen die hun eigen weg trokken. Hopeful een beetje, maar yankee vooral. Ipv gewoon hen te negeren, ging Jenskeuh cyberpesten. Enorm kinderachtig. Ik zelf heb vanaf dat moment besloten om geen/nauwelijks contact meer te hebben met Jenskeuh omdat ik geen vrienden wil zijn met cyberpesters. De keuze om tijdens het spelen mijn haat richting Jenskeuh erbij te betrekken, heb ik nooit gemaakt en zal ik ook nooit maken. Ik kan echter wel begrijpen dat men die maakt, na die opmerkingen van Jenskeuh. Dat er nu wat spelers later komen of het verhaal niet kennen die beoordelen is dus raar.

Wel zou ik willen dat ook Jenskeuh weer normaal kan spelen, maar ook een Hopeful, yankee60 of anderen spelers met haar tegen Jenskeuh. Daarvoor hoop ik dat Jens openlijk zijn excuses aanbiedt aan Yankee60, en dat de rest niet meer zo kinderachtig is om Jenskeuh te lunchen.

Mocht men het willen weten, ik heb ook in dezelfde situatie als Jenskeuh gezeten, dat ik dag 1 werd gelunched omdat een groepje mij niet mocht. Dat is uiteindelijk ook goedgekomen, ook al mogen de mensen mij nog steeds niet.

Dan het tweede @famdecibel , iemand die ik in het begin zeer gezellig vond en totaal verschillend kende als mod. Mijn eerste mening, wat een aardig wijf. Maar al snel begon ik mij te irriteren. Het leek alsof zij zichzelf boven anderen plaatste, niet vanwege haar functie als mod, maar ik denk dat t haar karakter is. Om dit potje maar als voorbeeld te nemen, ze begon het potje al met een sneer naar iedereen behalve Castiel omdat hij de enige was die aardig genoeg was om contact met haar op te nemen. Vervolgens heeft ze meerdere keren 1 speler een idioot genoemd (nu is die speler ook een idioot, maar dat ga je niet benoemen) en achteraf gaat zij nog klagen dat het spel niet leuk en te onvriendelijk is. Dus kom op, je doet er zelf leuk aan mee. Het is alsof Israël gaat klagen dat er onrust is rond de Gaza strook.

Aah yeah, doen we. Had jou ergens anders ook getagd:)

Ook mensen die dit een veel te lange post vinden, lees hem wel eff. Ik ben het er in grote lijnen mee eens! :)

@thelightfighter @capricorno
Word ik weer helemaal uitgesloten?
Vind ik niet kunnen hoor! Potverdorie, jullie denken aan mij? Maar toch word ik geskipt...
Rens ik had beter van je verwacht...

Tuurlijk mag je meedoen Pieter! Op dat moment was je niet online, waardoor ik niks tegen je zei, maar ik heb je er graag bij ;)
 
Reactiescore
770
@thelightfighter hoe wist jij eigenlijk dat ik wolf was, zoals je zelf beweerde dat je dat wel wist? Geen enkele keer maakte jij een theorie op over mij, geen enkele keer zei je iets van dat ik een wolf ben deze pot en geen enkele keer zette jij een stem op mij. Alsnog wist je blijkbaar je actie op mij te doen?

@Beast Incarnate. en hoe wist jij eigenlijk je actie op capri te moeten doen? Zij bleek dan ook heel toevallig wolf te zijn...

Beetje raar hoor allebei die een actie doen in de laatste 2 dagen van deze pot die elk een wolf doden
 
Reactiescore
1.015
Capri's schot stond al vrijwel 2 dagen. Ik had haar door :).

Zo raar is dat overigens niet. Alhoewel ik TUTM's actie ook niet zag aankomen.
 
Reactiescore
770
van jou kan ik da dan wel nog geloven ja je bent al altijd heel goed geweest in WVW

maar thelightfighter van jou vind ik het verdacht zijn
 

DeletedUser77103

Guest
Lynch dag 4

We kwamen na het bezoek aan Roristead aan bij 'Sly Haven Temple'. De plek waar de blades hun kamp zouden hebben en waar we dus nog wel wat spullen uit konden halen.

Helaas was Esbern nog als enige blade over. Acilius en Delphine waren onderweg al afgevallen...

Esbern leidde ons door de bergen heen naar de plek waar we over het water heen zouden moeten. Aan de andere kant was ook nog een ingang, maar die was vanwege de vele vallen nog te gevaarlijk voor zo'n grote groep.

We liepen naar beneden, maar stuitten op een enorme groep Forsworn en wat Hagravens! Ze wilden ons er niet door laten. We besloten te overleggen hoe we dit wilden gaan doen. Wilden we ze aanvallen en proberen met geweld te verdrijven? Of zou dat teveel verliezen aan onze kant opleveren? Of wilden we met ze praten en zien of ze ons er gewoon langs wilden laten?

Esbern en Camilla gingen samen heen om te kijken wat ze konden doen. Wij wachtten met z'n allen tot ze zouden terugkeren. Het duurde mij net even wat te lang en ik stond al op het punt om zelf ook te gaan kijken... toen ze kwamen.

Beiden keken niet al te vrolijk en Camilla meldde ons dat we weeral iemand moesten achterlaten. Ik sprak hierna even met haar en Esbern alleen terwijl de andere groepsleden weeral nadachten over op wie ze zouden moeten stemmen mochten we nog een stemming houden. Camilla vertelde me dat de Hagravens nog een persoon zochten voor wat 'onderzoek'. En zo geschiedde...

Brynjolf werd naar voren geduwd. Zijn plan bij Schwindlers' Denn zorgde ervoor dat we daar al iemand moesten achterlaten. Nu was het zijn beurt!

We liepen met z'n allen verder en lieten Brynjolf over aan de Hagravens. Maar opeens schoot Aela terug naar achteren. Ze had een zwarte gloed om zich heen en begon te transformeren! Er ontstons het silhouette van een wolf!

Brynjolf wist wat hij zag en trok snel nog zijn boog. Hij legde aan.. en schoot. Recht door het hart van de wolf. Deze landde echter op Brynjolf en wist nog een snelle hap naar zijn keel te doen. Raak...

Beide stortten neer op de vlakte. De rest van de groep wist wat dit betekende en rende zo snel als ze kon naar binnen toe. Esbern maakte nog een grote ward, net op het moment dat de Hagravens begonnen te krijsen en met fireballs begonnen te gooien. En zo verliep deze dag...


1. pierre the pieter -> XXX
5. laila -> BI
10. jessicavd -> Planb
12. Hopeful -> BI
13. .TimeforplanB -> BI
15. Beast Incarnate. -> PlanB
16. donkergat -> BI
18. capricorno -> BI
19. *Netsky
20. Anthraxxis -> TimeB
21. Plavi Noz -> BI
22. TurnUpTheMusic -> PlanB
24. Angua -> BI
25. thelightfighter -> BI

Beast Incarnate was de lynch, hij was..
Jager!

Hij neemt Capricorno mee de dood in, zij was
Wolf

Anthraxxis
kon het niet aan dat hij de liefde van zijn leven verloor, hij stierf aan een gebroken hart, hij was
Dorpsoudste + Cupido

Capricorno was de laatste wolf en daarmee sluiten we dit potje af met een goedjeswinst, gefeliciteerd goedjes!! (Chris komt zo nog met een eindverhaal)
Verhaaltje nog toegevoegd :)
 

DeletedUser74966

Guest
En het eindverhaal. Sorry voor het lange wachten, maar was gisteren in slaap gevallen bij het schrijven :s

Nu we eindelijk ook wisten wie alle lijken 's nachts had gemaakt de afgelopen dagen konden we weer verder.

Met de ontmaskering van Arnbjorn als slecht lid hadden we de laatste aanhanger van de wolven weggespeeld.

We trokken verder vanuit de Temple naar onze eindbestemming: 'Throat of the World'. In Sky Haven Temple hadden we een aantal boekrollen gevonden en wat muurschilderingen gezien die ons vertelden waar de oorzaak van de verdwijning van de Dwergen zat.

Esbern kon deze vertalen en wist nu dus wat te doen. We volgden hem richting Riverwood en daarna naar Ivarstead. Daar kregen we proviant mee voor de zware tocht naar boven.

Eindelijk bovengekomen hoorden we de roep van de Greybeards, oude mages met de kennis van de taal van de draken. Ze riepen de Dragonborn!!!


We kwamen aan voor hun tempel en konden zo binnenlopen. Aan de andere kant stonden ze! Samen met de Dovahkiin.

Om verder te kunnen moest de Dovahkiin kennelijk eerst de mist op laten trekken. Hij gebruikte de shout 'Clear Skies', en de mist trok op.

We volgden hem met z'n allen naar de top van de berg. Daar zouden we ons doel vinden. De Greybeards gaven ons hun zegen nog mee, en op pad gingen we.


Bovengekomen zagen we de Dragonborn staan, met een Elder Scroll. Hij opende het, en verdween! Opeens was hij weg, naar een andere dimensie of iets...


Even later kwam hij weer terug, met een ietwat kwade gloed in z'n ogen. Hij wilde ons meenemen om samen zijn taak te volbrengen. Het vernietigen van Alduin.

Alduin! De wereldeter, de leider van de draken. Híj was de oorzaak van de verdwijning van de Dwergen? Maar dat was onmogelijk?!? Toch nam de Dragonborn ons mee naar Sovngarde, de plek waar dode Nords naartoe gaan die met eer gestorven zijn. We volgde hem door de poort en hij maakte de weg voor ons vrij. Hij overtuigde de brugwacht voor een overgang en zo gingen we verder.

Aan de andere kant wachtten drie van de oude Blades ons op. Zij die Alduiin al naar deze plek hadden verbannen. Delphine en Acilius voegden zich hier ook weer bij ons.

Samen met de ouderlingen versloegen we Alduin en keerden terug naar Skyrim.


Aan de andere kant van de poort zaten ineens massa's draken! Een hinderlaag! Maar Dovahkiin hield ons tegen. Er zat 1 draak die hem aansprak. Kennelijk kenden ze elkaar.


De taak aan ons was en is nu om de dwergen terug te zoeken. Of in ieder geval om nog enige overlevers te vinden...
 

DeletedUser74966

Guest
Mensen, nog bedankt voor het spelen. Ik heb nu wel een goed idee van waar ik op moet letten als spelleiding XD

Ik zag ook nog dat we helemaal gaan dag/nachtvolgorde hadden o_O

Ik wil vanaf heden wel vaker meelijden met mensen om wat te oefenen ^^
 
Bovenaan