[Speeltopic] WvW #274 Skyrim: A quest

Deleted User - 2265087

Guest
Ja we hebben besloten Times dood door te laten gaan ivm het eindverhaal. Dus bij deze:

Heks in actie!!

.TimeforplanB was vanavond in de lokale kroeg aan het zuipen gegaan, hij vond het tijd voor plan B, maar helaas helaas, platte neus heeft een paar pilletjes in zijn ik-weet-niet-hoeveelste drankje gedaan, waardoor hij na een enkele slok al begon te schuimbekken en dood neer viel. Foei platte neus, stoute heks!

.TimeforplanB
was dood, hij was..
Slechte Beul
Ja maar, ja maar...hij was lunch! :O
 

DeletedUser77898

Guest
Was een prima potje! Dank aan de leiding :) Balimund de smid heeft zijn best gedaan :p
 

DeletedUser77103

Guest
Maakt niet uit, want als de laatste Wolf dood is, kan er niet geluncht worden. Maar goed, boeit ook niet echt haha.

2 G/S koppels trouwens, ook leuk.
Jawel joh, gewoon yolo, onzichtbare wolf doet lunchen, maar werd gestopt, helaas pindakaas! :D
@capricorno Ik kan nu ook wel ff skypen?
Wel morgen weer 6 uur de evren uit
Hoor ik hier een verhulde flirt ofwa? Ze is minderjarig!!!
'Nja een cupidorol aan een slechtje geven moet eigenlijk verboden zijn.
Nee helemaal niet. Mensen zeiken normaal dat dingen niet "random" gebeuren. Nu is echt ALLES random geweest en kan dus niemand miepe ^^
 
Reactiescore
1.049
Jawel joh, gewoon yolo, onzichtbare wolf doet lunchen, maar werd gestopt, helaas pindakaas! :D

Hoor ik hier een verhulde flirt ofwa? Ze is minderjarig!!!

Nee helemaal niet. Mensen zeiken normaal dat dingen niet "random" gebeuren. Nu is echt ALLES random geweest en kan dus niemand miepe ^^
Ik ben ook minderjarig!!
Haha Neeje maar we maken een 18- potje
 

DeletedUser77103

Guest
Ik mocht elke nacht uit logeren
Ja, planA had een zeer gezellige nacht gehad als ie nog leefde nacht 1, met 2 sletten op bezoek hahaha. Jess, hoe kan het dat je 2x bij een dooie wilde slapen? Eerst planA en toen Stalov
 
Bovenaan