[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser73803

Guest
https://www.sciencedaily.com/releases/2007/11/071106083038.htm

Maar hee zolang jij het 'wel geinig' vindt maakt het effect niet uit toch?

Och joh niet zo overtrokken reageren.
Ik heb echt 2 dingen die je leven veel makkelijker maken:
1. Neem jezelf niet te serieus
2. Neem anderen niet te serieus

Een grap over vrouwen, een countergrap over mannen, een mop over belgen en vervolgens een mooie grap over hollanders. Laat het gewoon allemaal aan je reet roesten en lach er gewoon om. Zelfspot hebben noemen ze dat.

Ik vind het sowieso allemaal erg hypocriet. Wanneer Philippe geubels een grap maakt over vrouwen ligt de hele zaal dubbel, maar doet een random gast het is hij meteen een seksist.

Zoals ik al zei, niet zo janken om niets.
 

DeletedUser78687

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
Weet je ik ga deze discussie niet eens voeren. Iedereen is tegenwoordig veel te snel beledigd en dat is slecht voor onze maatschappij.
 

DeletedUser74966

Guest
Weet je ik ga deze discussie niet eens voeren. Iedereen is tegenwoordig veel te snel beledigd en dat is slecht voor onze maatschappij.
Eens met dat laatste, maar na 4x aangeven ofzo dat ze het gewoon niet leuk vind kun je er wel rekening mee houden. En ja, toevallig zit ze telkens op de plekken waar de vrouwengrappen gemaakt worden
 
Reactiescore
182

DeletedUser18987

Guest
Medeleiden met Sven..

Medeleiden? Misschien even leren spellen?
Daarnaast ken ik jou niet dus misschien even met je eigen leven bemoeien?

Ik heb geen problemen met vrouwen en heb respect voor ze dus er is voor mij geen enkel probleem dat een vrouw voor haarzelf opkomt.
Zouden jullie ook eens moeten proberen, kun je misschien ook een vriendin krijgen.
 

DeletedUser74966

Guest
Sanduuuuurrrr. Drama comes again :)

Goeie counter Sven ;)

Maar zullen we dit verder buiten dit topic doen?
 
Reactiescore
2.193
Sander maakt het puur voor de grap, je ziet hem zelfs Jess's comeback liken. Wat doet iedereen toch zo erg op teentjes getrapt.
 

DeletedUser74966

Guest
Wacht maar als jij door je slurf een kind moet persen zou jij ook niet roepen dat t voor een zwakkere geslacht is ....
Oh damn deze lees ik nu pas. Mag ik hier de grap op maken dat er wel vaak vrouwen zijn die zeggen nog een kind te willen na de pijn van de eerste, maar dat er nooit een man is die na de eerste trap in z'n ballen zegt nog zo een te willen? ;)

En daarmee dus het bewijs dat die pijn erger is XD

(Sorry ik vond hem te geweldig :D)
 

DeletedUser77103

Guest
Medeleiden? Misschien even leren spellen?
Daarnaast ken ik jou niet dus misschien even met je eigen leven bemoeien?

Ik heb geen problemen met vrouwen en heb respect voor ze dus er is voor mij geen enkel probleem dat een vrouw voor haarzelf opkomt.
Zouden jullie ook eens moeten proberen, kun je misschien ook een vriendin krijgen.
Ik ben een vrouw en ik vind het zelfs "a little too much" dusja :rolleyes:

Ik wou @Rick9399 nog bedanken voor het verlossen uit mijn lijden van koppeltje met dz zijn. Het was gedoemd te falen hahah
 

Deleted User - 487871837

Guest
en vrouwen zijn kut daarom moeten alle mannen homo worden mvg
 

DeletedUser65921

Guest
:redface::redface::redface::redface::redface:

Ik hoop echt dat ik morgen wakker word en dit allemaal een droom blijkt te zijn, anders kan ik echt niet verklaren dat je zo belachelijk dom kan spelen, en nog veel meer dan jessica kan je dit het koppel fam/tigor aanwrijven.
En dat terwijl ik meerdere keren gewoon aan toonde waar zijn verhaal niet klopte, dit was het meest makkelijke wolfje dat je er uit kan stemmen en nog lukt het niet.

Little me ook wolf :eek:

Goh wat een verrassing, perfect de rol die ik deze ochtend al zei dat ze had...

Het moet even eerlijk worden gezegd: de vrouwen hebben het echt heel erg verpest :X (Littletime wel goed erop in gespeeld:p)

Sorry jongens, maar dat je iemand lyncht die zegt dat hij inbreker is en de welp heeft gezien omdat er volgens de klaagmuur een klaagmuurtovenaar inzit is echt, echt heel erg (cwl)
Iemand die zegt ziener te zijn, altijd voordeel vd twijfel geven, behalve in heel uitzonderlijke gevallen. Dat jullie daarna laten liggen dat de claim van Littletime niet klopt...

Slechtjes heel erg terecht gewonnen (of beter gezegd: goedjes terecht verloren) en hierbij betuig ik mijn diepe medelijden/medeleven voor Wouter en Laurens!

Volgens mij werden mijn posts niet eens gelezen ofzo, ik heb duidelijk genoeg gezegd dat haar claim niet kan kloppen. :rolleyes2:

Echt dieptriest en zeer frustrerend dit, maar proficiat castiel en littleme, goed je toneelstukje vol gehouden hoe uitzichtsloos het ook leek, dat moet ook gezegd worden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
:redface::redface::redface::redface::redface:

Ik hoop echt dat ik morgen wakker word en dit allemaal een droom blijkt te zijn, anders kan ik echt niet verklaren dat je zo belachelijk dom kan spelen, en nog veel meer dan jessica kan je dit het koppel fam/tigor aanwrijven.
En dat terwijl ik meerdere keren gewoon aan toonde waar zijn verhaal niet klopte, dit was het meest makkelijke wolfje dat je er uit kan stemmen en nog lukt het niet.



Goh wat een verrassing, perfect de rol die ik deze ochtend al zei dat ze had...



Volgens mij werden mijn posts niet eens gelezen ofzo, ik heb duidelijk genoeg gezegd dat haar claim niet kan kloppen. :rolleyes2:

Echt dieptriest en zeer frustrerend dit, maar proficiat castiel en littleme, goed je toneelstukje vol gehouden hoe uitzichtsloos het ook leek, dat moet ook gezegd worden.

Haar claim was ook wel deels mijn fout. Aan mij werd gevraagd of mensen een pm krijgen als slet bij ze slaapt en ik zei nee ipv ja omdat dat de instellingen zijn die ik gewend ben als leider :p
 
Bovenaan