[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74966

Guest
Ik heb echt niks gevolgd maar met de reactie van Castiel met de DL gisteren wist ik gewoon al dat hij niet een goedje was XD
 

Deleted User - 2075062

Guest
ik heb letterlijk alles uitgepluist , ik was aantal uurtjes aan t zoeken wat er vreemd of raar was netjes in citaten geplaatst en daar een conclusie uitgezocht , nu snap ik dat ik te goed gezocht heb wat me de fout heeft doen maken .
Dom om niet blind mee te gaan tja achteraf gezien misschien wel .
Op het moment dat ik me stem op Dragon zette zag ik het niet als dom maar als zoekende naar de juiste wolven .
In theorie kon imo dat er een complot was tegen castiel ....Sorry Draakje

Sorry Jes, ik moest iemand misleiden en jij was de BM dus was jou stem sowieso het meest waard. Daarnaast leken Loyal en Draakje me niet de juiste mensen ervoor want stemden gister al op me!

Volgend potje weer vanaf het begin he!
 

DeletedUser74597

Guest
Ik heb al vaker gezegd dat ik denegrerende opmerkingen over het vrouwelijk geslacht niet grappig vind.
kan er wel tegen ,weet immers als vrouwen ziek worden deze geheel doorgaan in huis en als de man ziek zijn ze veelal zielig zijn en op hun wenken worden gediend .... dus ik maak me niet druk
 

DeletedUser17472

Guest
Och, je moet zo'n dingen allemaal niet te serieus nemen joh, zeker niet als iemand het op een forum zet.
Gewoon om lachen en verder met je leven.
Zodra er iemand een onrespectvolle opmerking maakt over homo's of transgenders, komt iedereen voor hen op omdat het niet kan, inclusief ikzelf. Nu kom ik op voor het vrouwlijk geslacht. Daar verwacht ik net zo goed respect voor. Ook dat kan net zo goed niet.

Slaapwel
 

DeletedUser76681

Guest
En ik maar hopen dat gvd iemand die klaagmuur zou gebruiken -_-
#nuttelozerol

Maar goed gedaan slechtjes :mad:

Volgende keer ben ik niet meer zo goedgelovig!
 
Reactiescore
182
Ik heb al vaker gezegd dat ik denegrerende opmerkingen over het vrouwelijk geslacht niet grappig vind.

Pff vrouwmens kan niet een denigrerende goed schrijven ;)
 

DeletedUser78666

Guest
kan er wel tegen ,weet immers als vrouwen ziek worden deze geheel doorgaan in huis en als de man ziek zijn ze veelal zielig zijn en op hun wenken worden gediend .... dus ik maak me niet druk

Dit is echt wel per persoon afhankelijk.
 
Bovenaan