[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78666

Guest
Ben blij dat ik niet mee deed met dit potje, wat een onzin om bij voorbaat een G/G/S koppeltje te maken, dat maakt het potje al bij voorbaat kapot, tenzij het G/G/S koppel al op dag 1 wordt gebeuld.
 
Reactiescore
182
Ben blij dat ik niet mee deed met dit potje, wat een onzin om bij voorbaat een G/G/S koppeltje te maken, dat maakt het potje al bij voorbaat kapot, tenzij het G/G/S koppel al op dag 1 wordt gebeuld.

Er was een g/s koppel, en een cupido die koppelde met de g van het g/s koppel.
 

DeletedUser74005

Guest
Ja het feit dat je een g/s koppel in zet is al kut haha

Zeker een g/s-koppel met een infectiewolf. Das fcking OP. Ik zou alleen infecteren als mn partner de lunch zou worden. Zo'n koppel heeft een te grote invloed op de balans van de rollenverdeling.

Zo'n koppel moet je niet met opzet maken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zeker een g/s-koppel met een infectiewolf. Das fcking OP. Ik zou alleen infecteren als mn partner de lunch zou worden. Zo'n koppel heeft een te grote invloed op de balans van de rollenverdeling.

Zo'n koppel moet je niet met opzet maken.

Leermomentje dan, iig voor mij, alhoewel ik in potjes waar ik alleen leid minder snel een vooropgezet gs zoh maken
 

DeletedUser66129

Guest
Bij deze kan dat geregeld worden. Ben om te kopen met leuke zusjes zoals @sander14 gedaan heeft (alleen was hij te laat). Anders beslist ik zelf.
 
Bovenaan