[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser64575

Guest
Gelukkig maar :)


Zeker, maar als g/s kun je het je ook veroorloven om op de wolven te stemmen. Als wolf kan dat niet en als goedje gaat het niet zo easy ;)


Om de een of andere reden kan iedereen van buitenaf makkelijk zien wie de wolven zijn lol. Maargoed, Vic was dan ook niet te missen.


Topper:p:D

Ik had helemaal niks gelezen van het potje toen ik verving en als hij niet te missen is, waarom was hij er dan nog niet uit? ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Einduitslag

Iedereen weet al wat ik nu ga zeggen, maar voor de formaliteit komt het toch:

Time --> Blaasje -> Jess -> Blaasje -> Jess
DZ --> Blaasje -> Jess
Jess --> Blaasje -> DZ
Game --> Blaasje -> DZ
Blaasje --> Jess -> DZ -> Jess

3x Jess
2x DZ

Jessica is jullie lynch!
Haar rol was:
Dorpsoudste

Gamebreaker was de lunch van de avond
Zijn rol was:
Doodsheks


Dit betekent dat het G/S koppel, wat er wonder boven wonder, toch in is gekomen, heeft gewonnen!

De overige rollen waren:

DZ:
Levensheks + Lieveling + G/S met Time

WBJIMO:
Burger + infectie

Time:
Weduwe + G/S met DZ

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meespelen en ik hoop dat jullie toch nog een leuke pot hebben kunnen spelen ondanks de instellingen, soms wat late deadlines en wat fuck ups van mijn kant.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik had helemaal niks gelezen van het potje toen ik verving en als hij niet te missen is, waarom was hij er dan nog niet uit? ;)
Hij ging er toch uit? ;)

Anderen waren de eerste dagen gewoon verdacht + ik was de eerste 2 dagen totaal niet mee ;)
Het werd ook wel duidelijker na een aantal deadlines ^^

Al klonk ik bij velen vaak verdacht , maar me activiteit was wel beter toch?
Zeker. Dat moet je vol zien te houden! :D
 

DeletedUser74966

Guest
Want jij bent zo'n goede wolvenvanger :rolleyes2:
Je ziet toch dat ik dit potje er goed op zat? Maar als jij vind van niet dan vind ik dat prima. Voor mijn doen deed ik het best ^^

En inderdaad, thanks to Hopeful en MyLove om het potje van Netsky over te nemen. Het event erbij was een leuke toevoeging @*Netsky. Ondanks dat ik het jammer vind: Gefeli DZ en Time voor het netjes en goed uitspelen van het potje :p
 

DeletedUser77103

Guest
Iedereen bedankt voor het meedoen, was weer leuk om eens te leiden, maar was ook wel te merken dat ik heel lang afwezig ben geweest. Jullie waren soms hilarisch, ik denk dat dit een potje was voor mijn top 3 van leukste potjes om mee te volgen.
Instellingen waren een tikkeltje OP voor de goedjes, vooral door het event. Moet wat aan gesleuteld worden maar het idee opzich is echt top @*Netsky .

@sander14 om nog even te reageren op iets wat je eerder postte: rolverdeling was random, ik heb geen idee wie de nieuwelingen zijn, dus heb ze ook niet bewust burger gemaakt ofzo.
 

DeletedUser66129

Guest
Mooi dat de instellingen goed uitgevallen zijn (op paar punten na waar de leiding net iets verkeerd het event had gedaan). Maar al met al hebben MyLove en Hopeful het goed gedaan. Ik zou alleen wel andere rolverdeling doen, want op voorhand waren de slechtjes vrij verdoemd met een 'mogelijkheid' op 4 slechtjes. Dat vooral met zoveel overige speciaaltjes erin en weinig burgers. Maar goed, het is goed uitgevallen nu.

Betreft event, zag er leuk uit. Ga in de toekomst zelf wel weer eens kijken om zelf zo'n potje te gaan leiden. Zelfde richting, iets andere instellingen betreft wapens. Maar dat is voor later.

Gefeliciteerd g/s koppel ook overigens ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Iedereen bedankt voor het meedoen, was weer leuk om eens te leiden, maar was ook wel te merken dat ik heel lang afwezig ben geweest. Jullie waren soms hilarisch, ik denk dat dit een potje was voor mijn top 3 van leukste potjes om mee te volgen.
Instellingen waren een tikkeltje OP voor de goedjes, vooral door het event. Moet wat aan gesleuteld worden maar het idee opzich is echt top @*Netsky .

@sander14 om nog even te reageren op iets wat je eerder postte: rolverdeling was random, ik heb geen idee wie de nieuwelingen zijn, dus heb ze ook niet bewust burger gemaakt ofzo.

Naja kijk ik had een deel erin dat nacht 3 de wolven extra infectie zouden kunnen vangen mits een wolf het wapen krijgt. Als goedje wapen kreeg dan was diegene immuun voor infectie. Dat is juist eentje waar wolven een groot voordeel aan hebben. Andere waren namelijk in voordeel voor goedjes. Alleen waren een aantal die zoiets niet fijn vonden als prijs omdat het te erg in voordeel is voor wolven. Maar juist het event zelf is in voordeel voor goedjes met alle prijzen.

Jullie hebben die er ook uitgehaald (volste recht toe). Daardoor komt het event inderdaad voor voordeel van goedjes.
 

DeletedUser66129

Guest
Vraag me overigens niet hoe :rolleyes:

Ja precies, Gijs en ik hadden destijds een soort van streef schema gemaakt voor een goeie rolverdeling waar tussen +2 of -2 een prima rolverdeling was. + zou dan in voordeel zijn voor goedjes. Dit potje kwam volgens mij tot +14 wat ik berekend had, niet geheel eerlijk. Dan ook nog een g/s koppel erbij maakte het alleen maar erger. :p
 

DeletedUser64575

Guest
Achja, het teleurstellende verlies terzijde was het een leuk potje! Goed geleid Felicia en Duncan, maar probeer de volgende keer wel wat beter uit te kijken met wat je allemaal zegt Duncanus :p

Het event was best wel in het nadeel van slechtjes, net als de rolverdeling inderdaad, maar als dat wat aangepast wordt kun je mij voor het volgende event potje weer inschrijven :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja precies, Gijs en ik hadden destijds een soort van streef schema gemaakt voor een goeie rolverdeling waar tussen +2 of -2 een prima rolverdeling was. + zou dan in voordeel zijn voor goedjes. Dit potje kwam volgens mij tot +14 wat ik berekend had, niet geheel eerlijk. Dan ook nog een g/s koppel erbij maakte het alleen maar erger. :p

Ja toen je zei dat dit +14 was, dacht ik toch wel "Fuck.".

Gelukkig viel het wonder boven wonder mee. Het had erger uit kunnen pakken.

Tof potje, zelden zo'n leuke ronde gehad. Heb wel wat opmerkingen over de instellingen e.d., maar dat komt wel als ik thuis ben.

Bedankt mylove en hopeful voor het leiden!

Hoeveel posts ga je nodig hebben? :p

maar probeer de volgende keer wel wat beter uit te kijken met wat je allemaal zegt Duncanus :p

Dat is de grootste les van dit potje ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Ja toen je zei dat dit +14 was, dacht ik toch wel "Fuck.".

Gelukkig viel het wonder boven wonder mee. Het had erger uit kunnen pakken.



Hoeveel posts ga je nodig hebben? :p



Dat is de grootste les van dit potje ;)

1 is voldoende :d
 
Bovenaan