[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser64575

Guest
Ik wil best de logs posten, maar gezien het geen netwerkpotje is weet ik niet of het mag. Wilde het in het begin eigenlijk helemaal niet posten, maar anders moest ik een verhaal verzinnen waarom ik zeker was dat Sander goedje was, wat me niet nodig lijkt als de waarheid vertellen een mislynch kan voorkomen :p
 

DeletedUser72524

Guest
Iedereen overtuigd voor het zijn van Sander als wolf, vanwege het gebrek aan stemmen op wolven? Terwijl wbjimo nog meer gebrek heeft op dit onderdeel?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gebeurtenissen zijn aangepast, sorry dat het zo lang duurde.

Waarom het er zo fucked up uit ziet weet ik niet, ik zit mobiel. @Jo Han zou jij kunnen helpen? :(
 

DeletedUser72524

Guest
Hallo, hallo?

Denken jullie serieus dat Castiel mij zo opvallend zou volgen als wij medewolven waren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.196
Je stem op jezelf bevalt me gewoon niet, dit heb je eerder gedaan en toen was je ook wolf. Je hebt nu zoveel overeenkomsten met toen dat ik jou boven blaasje verkies.
 

DeletedUser72524

Guest
Je stem op jezelf bevalt me gewoon niet, dit heb je eerder gedaan en toen was je ook wolf. Je hebt nu zoveel overeenkomsten met toen dat ik jou boven blaasje verkies.

Oké, wil je Aars ook in de gaten houden voor mij. Toont veel te weinig interesse in dit potje, wat mij betreft. Waarschijnlijk hecht je nu geen waarde aan mijn mening, maar zodra ik gewoon burger ben dan zal je er wel weer waarde aanhechten. Dus bij deze ;)
 
Reactiescore
2.196
Oké, wil je Aars ook in de gaten houden voor mij. Toont veel te weinig interesse in dit potje, wat mij betreft. Waarschijnlijk hecht je nu geen waarde aan mijn mening, maar zodra ik gewoon burger ben dan zal je er wel weer waarde aanhechten. Dus bij deze ;)

Ik houd iedereen in de gaten, jij hebt zelf ooit gezegd dat ik enkel goed ben in eindfase:p
 

DeletedUser74005

Guest
Oké, wil je Aars ook in de gaten houden voor mij. Toont veel te weinig interesse in dit potje, wat mij betreft. Waarschijnlijk hecht je nu geen waarde aan mijn mening, maar zodra ik gewoon burger ben dan zal je er wel weer waarde aanhechten. Dus bij deze ;)

Ben vandaag al hele dag aan mn studie bezig hoor :eek:

Maar snap wel wat je bedoelt. Het is naar mijn mening nu gewoon het potje uitspelen. We zijn nog met 7 spelers, dus dat betekent dat we morgen met 5 zijn. Ga uit van 2 slechtjes, waaronder een infectie en een lieveling. Als je daarbij kijkt naar mogelijke infectietargets, springen jij en Wbjimo eruit. (ja ik zou zelf ook een logische keuze zijn, omdat ik als eerste op Vict zat, maar jullie waren op dat moment door die fout van de spelleiding confirmed goedjes en ik heb geen sterke claim) Het lynchen van de één zal zeer waarschijnlijk uitsluitsel geven over de ander. Blijk jij nu wolf, dan kun je er van uit gaan dat wbjimo een goedje is en vise versa.
 

DeletedUser74597

Guest
Met alles van gister tot vandaar door gelezen te hebben stem ik WBJIMO die is bij mij hoofdverdachte nummer 1 en mocht hij wolf zijn sluit ik de een niet voor de andere uit wat betreft infectie ...
 
Bovenaan