[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser

Guest
Waarom denk je dat? Poo is Heks

Yankee60

Ik snap niet waar jij mee bezig bent, maar je zit al 3 dagen op mij. Ik ben niks speciaals, ben gewoon een goedje. Helaas, maar als ik er nog uit ga dan ben je weer een goedje kwijt.

Simpele counter danmaar

Fam

Vanwege het ultieme tunnelvisie
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap niet waar jij mee bezig bent, maar je zit al 3 dagen op mij. Ik ben niks speciaals, ben gewoon een goedje. Helaas, maar als ik er nog uit ga dan ben je weer een goedje kwijt.

Simpele counter danmaar

Fam

Vanwege het ultieme tunnelvisie
Een stem op iemand twee dagen op rij is geen tunnelvisie. Ik ben ook een goedje, dus waar zijn we samen mee bezig? Goedjes uitmoorden
 

DeletedUser

Guest
Een stem op iemand twee dagen op rij is geen tunnelvisie. Ik ben ook een goedje, dus waar zijn we samen mee bezig? Goedjes uitmoorden

3 Dagen *

Dat is dus wel tunnelvisie, en ja, dan moet je maar is ff reflecteren wat ik nou daadwerkelijk fout heb gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Nog eentje die het niet snapt :p

TBH Snap ik zijn beredenering wel, het is makkelijk te zeggen dat hij het niet snapt, maar stel je bent wel geïnfecteerd (omdat ze weten dat je de heks bent want je hebt gewoon geclaimed) dan kun je hier makkelijk mee wegkomen zo
 
Reactiescore
264
Nog eentje die het niet snapt :p

Wat ik snap het niet? Jij hebt je acties gedaan claimt vervolgens je rol. Vervolgens de volgende nacht is er geen lunch (wss infectie toen gebeurd). Daarna de volgende 2 nachten wordt jij niet geluncht dus 1 + 1 = 2
 

DeletedUser17472

Guest
3 Dagen *

Dat is dus wel tunnelvisie, en ja, dan moet je maar is ff reflecteren wat ik nou daadwerkelijk fout heb gedaan.
Tussen de eerste en de laatste twee zitten verschillende dagen tussen. Er zijn steeds minder mensen. Je hebt in die dagen kunnen laten zien dat je een goedje bent. Is je niet gelukt. Dus stem ik weer op je.
 

DeletedUser

Guest
Tussen de eerste en de laatste twee zitten verschillende dagen tussen. Er zijn steeds minder mensen. Je hebt in die dagen kunnen laten zien dat je een goedje bent. Is je niet gelukt. Dus stem ik weer op je.

Hoe kan ik mezelf "bewijzen" dan in jou ogen? Moet ik je voeten masseren? Want zo een ben ik niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat ik snap het niet? Jij hebt je acties gedaan claimt vervolgens je rol. Vervolgens de volgende nacht is er geen lunch (wss infectie toen gebeurd). Daarna de volgende 2 nachten wordt jij niet geluncht dus 1 + 1 = 2
Poo. snap ikwel, maar dit snap ik niet. 1+1 = Lyonn is wolf.

Yankee
 
Reactiescore
656
Hahahahahahahahahahahahahaha wat een niveau is het hier stem me er maar uit.

Ik doe niet mee, maar ziet dit ff #Coachalist
Tis een beginnerpotje, dus veel mensen zijn niet heel ervaren en leren nog een hoop.
Dis soort opmerkingen helpen niet echt <3
#SpreadTheLove
 

DeletedUser

Guest
Poo. snap ikwel, maar dit snap ik niet. 1+1 = Lyonn is wolf.

Yankee

Wat jij bedoelt, hoe fijn ik het vind dat je je stem op mij weggehaald hebt,

Hij bedoelt dat Poo geclaimed heeft, dit betekend dat zowel voor ons ALS voor de wolven die rol bekend is, infectie is dus goed mogelijk, volgende nacht was er geen lunch (infectie vaak) dus dat zou betekenen dat de kans wel groot is dat Poo idd geïnfecteerd is.
 

DeletedUser63354

Guest
Gamebreaker .

Reden waarom ik hier voor kies is omdat ik Captain als goedje zie. Bij Game heb ik twijfels.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat jij bedoelt, hoe fijn ik het vind dat je je stem op mij weggehaald hebt,

Hij bedoelt dat Poo geclaimed heeft, dit betekend dat zowel voor ons ALS voor de wolven die rol bekend is, infectie is dus goed mogelijk, volgende nacht was er geen lunch (infectie vaak) dus dat zou betekenen dat de kans wel groot is dat Poo idd geïnfecteerd is.
Dank je Yankee voor je uitleg.
Zou kunnen dat Poo. geïnfecteerd is.
 
Bovenaan