[Speeltopic] WvW #263

DeletedUser17472

Guest
Jokersbrain

Hij heeft vanmiddag bij de start van het potje aanvallen op mij gestuurd ingame, want toen hij zag dat hij wolf was, wilde hij mij bezighouden omdat er dan 1 goedje minder actief is.
En wie is 'Hij'?


* laat maar... jokersbrain
 
Reactiescore
656
Hallo Hallo iedereen!
Veel plezier
 

DeletedUser77639

Guest
Jokersbrain

Hij heeft vanmiddag bij de start van het potje aanvallen op mij gestuurd ingame, want toen hij zag dat hij wolf was, wilde hij mij bezighouden omdat er dan 1 goedje minder actief is.
kijk hier kan ik dus mee leven, goede argumenten, ik hoop dat je die aanvallen dood samen met joker erbij :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog niet echt naar je reacties gekeken aangezien ik hier alleen even wat duidelijk wilde maken aan WBJ omdat die commentaar heeft op mijn openingspost.
Ik heb je vraag dan ook nog compleet gemist dus die zal ik nu eens opzoeken XD

Edit:


Dit is de enige vraag die ik naar mij gericht heb gezien zover: En inderdaad, ik heb de vorige twee potjes ongeveer dezelfde reactie als openingsreactie gebruikt. Beide keren was ik daardoor op dag 1 lynch :p

Dus nee, ik verspreek me niet en ja, je hebt denk ik een blunder gemist. Dit keer was de reactie echter volkomen opzettelijk neergezet, puur om te laten zien dat mensen heerlijk snel happen en dingen wolfs noemen, en ook om de ergernis van WBJ op te roepen. (Ik heb wel degelijk geleerd van m'n fout, dus om me dom te noemen:rolleyes:)

Klopt. Ik wou gewoon weten wat je bedoelde met die zin. Ik heb denk ik een half jaar niet meer op dit forum geweest, dus ik had echt iets van "verspreekt die zich hier nu of heb ik wat gemist?". :D
De eerste reacties gaven dan ook meteen aan wat je nu zelf ook nog eens bevestigd.
Sowieso was jouw post niet voor mij een reden om meteen een lynchstem te posten en de discussie heb ik gewoon verder opengetrokken omdat je altijd wel wat interessante info kan vinden. Het belangrijkste voor mij is vertrouwen en dat krijg ik sneller als mensen uitleggen wat ze bedoelen. Trolls ga ik zelden vertrouwen, wat ook maakt dat ik sneller op zo'n types ga stemmen.
 
Reactiescore
167
Succes allemaal ;)

Ik heb het forum vermeden omdat ik de uitslag van Ajax-Feyenoord nog niet wilde zien zodat de samenvatting spannend bleef ^^ Ben in een goed humeur nu haha

En ik zou eigenlijk mijn BM op jens willen zetten na vorig potje, maar dat kan nu niet... die hou je nog van me tegoed dan ;)

Dan ga ik voor arrighi, vorig potje erg sterk
 
Reactiescore
2.196
Wbjimo

Probeert te veel game in spotlights te zetten met vragen waarvan hij het antwoord al weet. Makkelijke lynch maken.
 

DeletedUser66129

Guest
Verdomme waar zijn mijn BM stemmen? Heeft niemand vertrouwen in me ofzo?

Oh en flikker stemmen mogen ook hoor.
 
Reactiescore
182
Normaal gezien had ik op Jens willen stemmen.
Dit is echter onmogelijk..

Ik ben redelijk geneigd nu om dus maar op Netsky te stemmen, bij gebrek aan jens.
 

DeletedUser38277

Guest
Tijd voor plan b

edit: hoewel hij mij verdacht vond en het mis had, vind ik toch dat die telkens met goede argumentatie kwam.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wbjimo

Probeert te veel game in spotlights te zetten met vragen waarvan hij het antwoord al weet. Makkelijke lynch maken.

En dit is geen makkelijke manier om een lynch te maken dan?
1 topic deze namiddag zorgde voor het grootste deel van de activiteit tot nu toe, waarbij gamebreaker, joker, wbjimo en ikzelf deelnamen. Uiteraard als 4 mensen "de show stelen", komen zij het meest verdacht eruit, maar in een potje van 26 spelers, waarbij nog maar 4 mensen echt gehoord zijn, één van die 4 eruit pikken als lynch, noem ik wel erg makkelijk en onbezonnen.

Het klopt dat wbjimo snel en makkelijk met mij meeging op mijn vragen en bedenkingen naar gamebreaker en joker toe, maar er is nog een volle dag eer de deadline valt. Uit ervaring met dit spel weet ik dat vele stemmingen plots nog last minute een ommezwaai krijgen. Als wbjimo werkelijk wolf is en nu al mensen als lynchtarget wil maken, dan is hij er wel erg vroeg bij (net zoals jij trouwens met deze stem) en dat maakt hem zelf alleen maar onnodig verdacht.
 

DeletedUser17472

Guest
Verdomme waar zijn mijn BM stemmen? Heeft niemand vertrouwen in me ofzo?

Oh en flikker stemmen mogen ook hoor.

Moet je toch goed lezen, ik zat aan je te denken, maar nu je zo reageert, weet ik het zo net nog niet. Geen gedrag voor een BM.
 
Bovenaan