[Speeltopic] WvW #263

DeletedUser8414

Guest
WvW #263

Aantal spelers: 26, extra spelers mogen zich melden tot aan de eerste deadline, daarna kom je op een vervangerslijst
Klaagmuur: Ja, maximaal één bericht per speler per nacht
Hints: Nee
Jager: Ja, stuurt elke dag opnieuw zijn actie in. Actie wordt alleen uitgevoerd bij nachtacties, niet als de jager gebeuld wordt.
Heks: Ja, zowel doods- als levensheks mogelijk. Doodsheks kan op een nacht naar keuze iemand doden, levensheks kan één nacht naar de keuze de lunch stoppen (tenzij hij/zij zelf de lunch is die nacht).
Dorpsoudste: Ja, overleeft éénmalig de lunch, als hij/zij sterft verliest de beschermengel zijn krachten.
Beschermengel: Ja, mag elke nacht iemand beschermen tegen de lunch (geldt ook voor zichzelf), mag iedereen maximaal twee keer beschermen en geen twee nachten na elkaar dezelfde. Als de dorpsoudste sterft verliest de beschermengel zijn krachten.
Ziener: Nee
Beul: Ja, mag op een willekeurig moment iemand doden, wordt openbaar gemaakt in het topic (dagactie).
Priester: Ja, heeft een flesje heilig water dat hij/zij over iemand kan gooien, is hij/zij weerwolf, infectiewolf of heks dan zal hij/zij sterven, anders gebeurt er niets, wordt openbaar gemaakt in het topic (dagactie).
Slet: Ja, mag elke nacht bij iemand anders gaan slapen (niet verplicht). Als de slet lunch wordt en ze slaapt niet thuis dan zal ze ook niet sterven. Als de persoon waarbij ze slaapt geluncht wordt sterft de slet ook, geldt niet voor welp en doodsdrankje. Wil de slet bij de persoon slapen die net gelyncht is dan zal ze thuis slapen en kan ze dus geluncht worden. Mag geen twee dagen na elkaar bij dezelfde persoon slapen, mag maximaal twee keer bij dezelfde slapen.

Cupido: Ja, zowel gewone cupido als overspelige cupido is mogelijk
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja, g/g met goedjes, g/s neutraal, s/s met slechtjes

Wolven: Ja, geen extra krachten, mag elke nacht meebeslissen over de lunch.
Welp: Ja, mag elke nacht een speciaaltje proberen welpen door de rol en persoon naar de spelleiding door te sturen, is dit correct dan doodt hij/zij het speciaaltje. Groeit nacht 3 op tot een normale weerwolf. Mag geen burgers of bewezen beul/priester welpen.
Infectiewolf: Ja, mag naast de lunch in een nacht naar keuze ook iemand infecteren tot weerwolf
Sjamaan: Nee
Ketterse wolf: Ja, heeft net als de priester een flesje water dat hij over iemand kan gooien, er gebeurt verder niks. Dit wordt bekendgemaakt in het topic (dagactie).

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Jenskeuh
Weerwolven Moord naar: Jenskeuh
Lynch: Rood en dikgedrukt in het topic, Jenskeuh om stem te wijzigen.
Burgemeester: Blauw en dikgedrukt in het topic, Jenskeuh om stem te wijzigen.


Extra rollen:

Overspelige cupido:
De overspelige cupido is een bijrol en mag voor de eerste lynchdeadline twee partners kiezen, hij heeft dus twee relaties. Hij/zij moet eveneens voor de eerste lynchdeadline kiezen welke zijn ‘echte’ relatie is, het wordt door de spelleiding niet aan de partners bekend gemaakt wie gekozen is als echte relatie. Een overspelige cupido zal door de spelleiding steeds gewoon cupido genoemd worden in de koppelchats.
Voorbeeld: Jenskeuh is overspelige cupido en kiest Poo. als partner 1 en duckje als partner 2. Jenskeuh kiest vervolgens Poo. als echte relatie, de relatie met Duckje is hierdoor een schijnrelatie. Als Jenskeuh sterft dan sterven beide partners aan liefdesverdriet. Als Duckje sterft dan sterft hij alleen, het wordt hierbij niet bekendgemaakt dat hij in een relatie zat. Als Poo. sterft dan sterft Jenskeuh aan liefdesverdriet, Duckje blijft hierbij leven omdat hij het overspel ontdekt.
Extra: Als er een g/s en een g/g koppel ontstaat dan is het g/s koppel automatisch het echte koppel. (Idem voor g/s t.o.v. g/n en g/n t.o.v. g/g, bij twee koppels van zelfde verhouding mag er gekozen worden welke echte is).

Gebroeders:
De gebroeders kunnen afwijken van een groep van 2 tot 4 mensen. Deze personen weten van elkaar dat ze gebroeders zijn en dus daarmee bij de goedjes horen. Ze mogen echter niet met elkaar netwerken, voor de rest hebben gebroeders geen extra krachten. Als een van de gebroeders geïnfecteerd is weten de rest daar niets van.

Mythomaan:
Kiest één speler uit voor de eerste lynchdeadline. Kiest hij een speler uit die infectiewolf, weerwolf of ketterse wolf is dan wordt hij weerwolf. Kiest hij de welp dan wordt hij welp. Kiest hij een gebroeder dan wordt hij een extra gebroeder, dit wordt dan ook aan de overige broeders meegedeeld. Kiest hij de slet, heks, doodsheks, levensheks, jager, slet, dorpsoudste, beschermengel, beul of lycantroop dan krijgt hij dezelfde rol. Bij elke andere rol of indien niks doorgegeven wordt hij burger.

Vos:
De vos mag elke nacht 3 namen opsturen. Na de nacht krijgt de vos te horen of er een wolf tussen deze spelers zit. Is het antwoord ja dan mag de vos de nacht erop nogmaals proberen. Is het antwoord nee dan verliest de vos zijn krachten voor die nacht erna. Dan moet hij één nacht overslaan en daarna mag hij/zij weer een poging doen. De vos mag niet zichzelf opsturen. De welp wordt pas als wolf gezien eens hij/zij is opgegroeid (NA nacht 3). De slechte broeder wordt nooit als wolf gezien.

Lycantroop:
Is een gewone burger zonder extra krachten maar wordt door zienende krachten als slecht gezien. Als hij in het lijstje van de vos staat zal de vos ‘Ja’ doorgestuurd krijgen.

Zondebok:
Als de lynchstemming op een gelijkspel eindigt zal géén van beide sterven en wordt de zondebok gelyncht.

Burger met zilver bloed:
Deze burger kan niet geïnfecteerd worden, als ze hem willen infecteren verliest de infectiewolf zijn infectiekrachten.

Wethouder:
Krijgt na de BM verkiezing dezelfde rol als de verkozen BM.

Netwerken/Claimen: Nee/Ja

Dag/nachtvolgorde:
Overspelige cupido (moment van doorsturen)
Beul (moment van doorsturen)
Priester/ketterse wolf (moment van doorsturen)

Mythomaan
BM verkiezing
Wethouder
Lynch/zondebok
Levensheks/beschermengel/slet/dorpsoudste
Lunch
Infectie/burger met zilver bloed
Welp
Doodsheks
Vos

Extra instellingen:
- Niet alle vermelde rollen zullen ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
- Sommige rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Geslacht in gebeurtenissen zal nooit een hint zijn naar het echte geslacht van de speler met die bewuste rol
- Inactiviteit: 1x niet stemmen is waarschuwing, 2x niet stemmen is waarschuwing mits er wel voldoende activiteit was of dood mits er niet voldoende activiteit was, 3x niet stemmen is dood ongeacht rol of activiteit.
- Bij gelijkspel winnen de wolven.
- Instellingen kunnen nog steeds aangepast worden tot net voor de start van het potje, rolomschrijvingen kunnen op elk moment aangepast worden als dat nodig is voor extra verduidelijking.
- Spelleiding heeft het recht om spelers uit te sluiten bij speldbederf, onsportief gedrag of vals spelen.
- Post die stemmen bevatten mogen niet bewerkt worden.
- Netwerken is niet toegestaan met uitzondering van de (door de spelleiding aangemaakte) wolven- en koppelchats. Elke andere vorm van netwerken zal leiden tot de dood.
- Zwarte dood is niet mogelijk.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8414

Guest
Deelnemerslijst

5. Minister van Defensie - Weerwolf - Winnaar
7. .Royalist. - Gebroeder - Verloren door minderheid
10. Famdecibel - Jager - Verloren door minderheid
12. JokersBrain - Infectiewolf - Winnaar

6. MonoBear - Beul - Lynch dag 1
21. Greengang - Vos - Lunch dag 1
8. Arrighi - Slet - Sliep bij lunch dag 1
9. GaMebreaker - Burger - Lynch dag 2
11. TimeforplanB - Levensheks - Lunch dag 2
1. DemocratischeZwijmelaars - Gebroeder - Welpactie dag 2
14. Maroen1 - Burger + overspelige cupido - Liefdesverdriet dag 2
3. Thranduilofmirkwood - Weerwolf - Doodsdrankje dag 2
20. sylar2610 - Burger - Inactiviteit dag 2
27. Lord ... - Burger - Inactiviteit dag 2
26. .Saphira - Burger - Lynch dag 3
22. Anthraxxis - Gebroeder - Lunch dag 3
2. Netsky - Weerwolf - Lynch dag 4
16. AngelinoLoveYa - Vos - Lunch dag 4
17. Yankee60 - Zondebok - Inactiviteit dag 4
15. Wbjimo - Ketterse wolf - Lynch dag 5
13. Jessicavd - Weerwolf - Lynch dag 6
23. Beast Retaliate - Doodsheks - Lunch dag 6
24. Capricorno - Burger - Lynch dag 7
25. Blue - Beschermengel - Lunch dag 7
18. SIngle Malt - Beschermengel - Inactiviteit dag 7
19. Big Bear - Jager - Lynch dag 8
4. Tigor/Freaker Play - Gebroeder - Jagerschot dag 8


Gebeurtenissen

Dag 1:
BM Verkiezing
Nacht 1
Klaagmuur


Dag 2:
Nacht 2
Klaagmuur
Inactiviteitsdoden

Dag 3:
Nacht 3
Klaagmuur

Dag 4:
Nacht 4
Klaagmuur
Inactiviteitsdode

Dag 5:
Priesteractie
Nacht 5
Klaagmuur

Dag 6:
Nacht 6
Klaagmuur

Dag 7:
Nacht 7
Klaagmuur
Inactiviteitsdode

Dag 8:
Nacht 8 - Einde
Klaagmuur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8414

Guest
Iedereen heeft zijn rol ontvangen, indien niet spreek me even aan.

Jullie mogen vanaf nu posten.


Eerste deadlines:
Maandag 3 april 22:00 voor zowel BM, lynch, lunch en speciale acties.

Succes iedereen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
bij gebrek aan jens met de pens stel ik me beschikbaar als bm. vorige ronde toch 2 wolven gevangen.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik stel me ook verkiesbaar. Vorige ronde laten zien hoe je moet leiden. Ronde ervoor bewezen beste speler.

Word weer eens tijd om BM te zijn dus. Heb ook veel verstand van de rollen die er zijn. Veel daarvoor heeft hij deels overgenomen van mij. De andere heb ik al zorgvuldig door gelezen.

Tevens volgend weekend eindelijk eens een iets rustiger weekend met werk. Doordeweeks ook redelijk wat tijd.
 

DeletedUser76681

Guest
Succes allemaal,

Kga mijn best doen, maar heb een drukke week (vakantie dus meer werk uren).
 

DeletedUser

Guest
Een verkiezing natuurlijk stel ik mijzelf verkiesbaar. Het afgelopen kabinet heb ik met succes de functie Minister van Defensie bekleed en heb dit eerlijk gezegd enorm goed gedaan. Waar landen als België, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland niet slaagde om in de afgelopen vier jaar een veilig land te creëren, is dit in Nederland onder mijn leiding wel gelukt. In samenwerking met onze inlichtingendienst hebben wij menig radicaliserende moslims voordat ze hun acties konden uitvoeren opgepakt en zelfs een bom onschadelijk gemaakt. Verder hebben wij uitschot uit Turkije geweigerd om hun propaganda uit te voeren in Nederland en hebben we nog vier jaar ervoor gezorgd dat er geen Duitsers kwamen om ons land in te pikken (iets waar mijn voorganger Adriaan Dijxhoorn in faalde).

Dus als ik al in staat ben om 17 miljoen mensen een veilig leefomgeving te geven zonder dat er gespuis als: moslim-terroristen, Duitsers en Turkse-facsisten binnen kwamen dan gaat het mij zeker lukken om een club van 26 mensen een veilige leefomgeving te bieden en alle wolven te verjagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Het probleem is dat ik een Belg ben en mij niet laat leiden door een Hollander! Om even serieus te reageren ga ik wellicht voor Netsky, maar wacht nog even mogelijke andere kandidaturen af :)
 

DeletedUser

Guest
Het probleem is dat ik een Belg ben en mij niet laat leiden door een Hollander! Om even serieus te reageren ga ik wellicht voor Netsky, maar wacht nog even mogelijke andere kandidaturen af :)

Ik verwacht ook niet dat een Belg een juiste keuze kan maken.
 

DeletedUser64575

Guest
Succes jongens :D

DZ

Omdat ik blij ben dat hij weer eens meedoet en hij zich voor mij al meerdere keren bewezen heeft.
 

DeletedUser74005

Guest
Een verkiezing natuurlijk stel ik mijzelf verkiesbaar. Het afgelopen kabinet heb ik met succes de functie Minister van Defensie bekleed en heb dit eerlijk gezegd enorm goed gedaan. Waar landen als België, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland niet slaagde om in de afgelopen vier jaar een veilig land te creëren, is dit in Nederland onder mijn leiding wel gelukt. In samenwerking met onze inlichtingendienst hebben wij menig radicaliserende moslims voordat ze hun acties konden uitvoeren opgepakt en zelfs een bom onschadelijk gemaakt. Verder hebben wij uitschot uit Turkije geweigerd om hun propaganda uit te voeren in Nederland en hebben we nog vier jaar ervoor gezorgd dat er geen Duitsers kwamen om ons land in te pikken (iets waar mijn voorganger Adriaan Dijxhoorn in faalde).

Dus als ik al in staat ben om 17 miljoen mensen een veilig leefomgeving te geven zonder dat er gespuis als: moslim-terroristen, Duitsers en Turkse-facsisten binnen kwamen dan gaat het mij zeker lukken om een club van 26 mensen een veilige leefomgeving te bieden en alle wolven te verjagen.

Rot op kudt vvder

Succes jongens :D

DZ

Omdat ik blij ben dat hij weer eens meedoet en hij zich voor mij al meerdere keren bewezen heeft.

Thnx
 

DeletedUser74005

Guest
Ik stel me ook verkiesbaar. Komende week nog een soort van vakantie, dus best veel tijd. Ik ga niet beloven dat ik actief ga spelen, want bijna iedere keer dat ik dat doe, raak ik inactief, dusja ^^

Mijn eigen BM-stem gaat naar een vd spelers die me positief is opgevallen tijdens mn afgelopen potjes hier. Denk dat ik voor Blue ga, al blijft hij wel erg moeilijk te peilen.
 

DeletedUser

Guest
Heb al een poosje niet meer gespeeld en sindsdien lijkt er veel veranderd te zijn (forum in nieuw jasje). Ik heb dus ook op dit moment niet echt een idee van wie er een goeie actieve deelnemer is, dus wacht ik nog eventjes af met mijn BM-stem. Als jullie advies kunnen geven van wie er de afgelopen potjes sterk heeft gespeeld, dan hoor ik dat graag. :)

Verder wens ik iedereen veel succes!
 
Reactiescore
2.181
Ik stel me ook verkiesbaar. Komende week nog een soort van vakantie, dus best veel tijd. Ik ga niet beloven dat ik actief ga spelen, want bijna iedere keer dat ik dat doe, raak ik inactief, dusja ^^

Mijn eigen BM-stem gaat naar een vd spelers die me positief is opgevallen tijdens mn afgelopen potjes hier. Denk dat ik voor Blue ga, al blijft hij wel erg moeilijk te peilen.

Waarom zou je daar naar kijken? Iemand is bm waardig omdat hij een goede speler is die de knoop kan doorhakken of niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik mag die TimeforplanB nu al niet, doet me denken aan Notorious G.E.E.R.T.!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan