[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

DeletedUser76681

Guest
en omdat anthra niet dood is, betekent dat hij fakete dat hij jou had gezien ^^
 
Reactiescore
1.015
Weet je wat ik denk? Dat Anthra G/S is sws, met Green als ik kijk naar de posts. Ik ben vandaag de enige die wat geprobeerd heeft. Bijgevolg als ze mij er vals uitkrijgen, kunnen ze het spel uitspelen. Wie anders probeert wat te forceren? Desnoods gaat koppel dood dag erop maar kan de andere slechte winnen. Heb mezelf als slecht hulpje ook eens opgeofferd om slechtjes (toen Twan/Laurens) te laten winnen.

Ik krijg zo jouw rol door. Dan weet ik meteen veel meer.
 

DeletedUser8414

Guest
Lynch en lunch - Dag 3

Lynch:

1 Tigor -> anthraxis -> Beast incarnate
4 monobear -> anthraxis
5 gamebreaker -> greengang
9 anthraxis -> beast incarnate
10 beast incarnate -> anthraxis
11 jessica -> anthraxis
12 jokersbrain -> TE LAAT
13 greengang -> beast incarnate

3x Beast Incarnate
3x Anthraxis
1x Greengang

BM geeft de doorslag, Anthraxis is de lynch, hij is ...

Ziener

Lunch:

Jokersbrain is de lunch, hij is ...

Levensheks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76681

Guest
BI als het goed is ben ik burger? En jij een zienende wolf waarbij Anthra dus enorm bij blufte
 
Reactiescore
1.015
Oh, nu is het al bluffen? Ik zei dat Anthraxxis me onmogelijk kon gezien hebben. Anders kreeg hij ziener door. Als ik volgens jouw zienende wolf ben, kon hij me ook niet zien. Geen idee dus wat Ant aan het doen was.

Ik kreeg door dat jij infectiewolf bent. Dan lijkt het me duidelijk dat Green geïnfecteerd is. Verklaard meteen het stemgedrag van jullie. Game is goed door z'n stemgedrag dus dit is de enige mogelijke verklaring. (dat Thijs geïnfecteerde is, jou ben ik zeker door m'n actie als ziener).
 

DeletedUser8414

Guest
Priester actie dag 4
Na deze bewogen nacht had GameBreaker eindelijk een wolf gevonden, hij nam zijn heilige water en liep naar Beast Incarnate en gooide het over hem heen.

Beast Incarnate sterft, hij was ...

Zienende wolf
 

DeletedUser76681

Guest
Als Anthra jou gezien had bi, was hij dood. Je probeert je hachje te redden door nu een goedje er uit te stemmen? Al jou hints geven aan dat je wolf bent
 
Reactiescore
167
Die antraxxxis is toch een apart figuur he, maar wel geniaal hoe hij dit gespeeld heeft :D

Netjes Gamebreaker! Dan verspillen we in ieder geval geen hele dag met een bewezen slechtje eruit stemmen
 

DeletedUser74966

Guest
Precies dat :p

Maarja, dan is voor mij even de vraag wie ik er morgen uit moet stemmen. Ik geloof BI wel met het koppel. Alleen wie is dan de vraag.

Jij en Tigor als slechtjes vanwege de infectie :p

Geeft dus alleen nog Jessica en Mono als eventuele koppeltjes. Even kijken wie van de twee dus apart gedrag gaat tonen ^^

Zeker met deze nieuwe BM. Gekozen door een slechtje, zal dan dus ook slechtje zijn. Ik ben benieuwd naar alle stemmen morgen ^^
 

DeletedUser77639

Guest
Precies dat :p

Maarja, dan is voor mij even de vraag wie ik er morgen uit moet stemmen. Ik geloof BI wel met het koppel. Alleen wie is dan de vraag.

Jij en Tigor als slechtjes vanwege de infectie :p

Geeft dus alleen nog Jessica en Mono als eventuele koppeltjes. Even kijken wie van de twee dus apart gedrag gaat tonen ^^

Zeker met deze nieuwe BM. Gekozen door een slechtje, zal dan dus ook slechtje zijn. Ik ben benieuwd naar alle stemmen morgen ^^

Als je weet dat BI slechtje was, en hij weet dat er een G/s inzit kan het niet anders dat hij BM zet op de speler die wellicht G/s is.
waardoor we dus kunnen aannemen dat GreenGang het G/s koppeltje is.
 

DeletedUser74597

Guest
ik wilde morgen BI na deze avond eruit proberen stemmen ,goed gefixt chris ;) nice job
nu even goed kijken naar bi zijn speelgedrag wie weet kunnen we nog iets vinden
ik koppel....nee sorry ! Jij misschien koppel ?game
 
Reactiescore
167
Ik ga slapen jongens, morgen weer verder!

Heb heel veel te melden eerlijk gezegd, maar gaat te lang duren en dat ga ik morgen dan om 06:00 voelen :$
 

DeletedUser76681

Guest
Precies dat :p

Maarja, dan is voor mij even de vraag wie ik er morgen uit moet stemmen. Ik geloof BI wel met het koppel. Alleen wie is dan de vraag.

Jij en Tigor als slechtjes vanwege de infectie :p

Geeft dus alleen nog Jessica en Mono als eventuele koppeltjes. Even kijken wie van de twee dus apart gedrag gaat tonen ^^

Zeker met deze nieuwe BM. Gekozen door een slechtje, zal dan dus ook slechtje zijn. Ik ben benieuwd naar alle stemmen morgen ^^

Ooh jaah want ik ga echt mijn mede wolf verraden? Dan had ik al helemaal niet op BI gestemd en gewoon mijn stem op Anthra laten staan.
 

DeletedUser77639

Guest
Ik ben helemaal geen koppel?
Want dan had ik wel voor Anthra gekozen, of voor jou zoals ik toen ooit gezegd heb.

Dan zou je ook voor BI kunnen gaan als je G/s bent, zodat je een slechtje eruit speelt dan. en je ook wel een beetje goed zit.
In elk geval kunnen we wel zeker zijn dat GreenGang in een G/s koppel zit.
 
Bovenaan