[Speeltopic] WvW #255B Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

DeletedUser64575

Guest
Ik snap dat je dat zegt omdat ik en lytho elkaar 'mijden' in het potje. Wat eigenlijk niet waar is, omdat lytho mij niet opgevallen was.
Natuurlijk ga ik ook reageren als ik mijn naam hoor vallen. Zoals Jenskeuh, WBJ, enzo deed.
Want je zou ook kunnen aangeven dat er een link is tussen mij en Jessica bv omdat ik totaal niets met haar heb dit potje? omdat ik niet op haar inga?

Door wat postst terug te lezen over lytho lijkt mij het gewoon zo dat Harald het even druk heeft als wanneer ik met hem het potje leidde. Daarbij was hij ook enkel rond 21 a 22 uur er soms zelfs later.

En toevallig weet ik dat hij het druk heeft met school (dacht ik toch iig met iets druk was)

Maar ik vind de logica heel waterdicht voor het moment dat ik niet anders kan Lytho
ik denk niet dat mijn stem het verschil zou maken daar en tegen WBJ

Hoe meer stemmen hoe beter lijkt me. Stel dat alle wolven op het laatste moment van stem wisselen en sommige goedjes stemmen überhaupt niet, hebben we alsnog verloren door inactiviteit. Ik ben namelijk uitgegaan van 3 wolven, maar wie weet was Lytho z'n post over het aantal wolven oprecht en zijn er 4, wat ook de reden kan zijn dat inactievelingen als A Step Back en Jo Han nog niet zijn doodgevallen.
 

DeletedUser76681

Guest
Hoe meer stemmen hoe beter lijkt me. Stel dat alle wolven op het laatste moment van stem wisselen en sommige goedjes stemmen überhaupt niet, hebben we alsnog verloren door inactiviteit. Ik ben namelijk uitgegaan van 3 wolven, maar wie weet was Lytho z'n post over het aantal wolven oprecht en zijn er 4, wat ook de reden kan zijn dat inactievelingen als A Step Back en Jo Han nog niet zijn doodgevallen.

True dat terzijde ben ik wel benieuwd naar wat lytho zijn reactie is, pas dan is het mogelijk dat er stemmen gaan wisselen denk ik dan?
 

DeletedUser4045

Guest
Goed ik ben ondertussen een uurtje thuis van mijn werk, tijd voor WvW.

Dat klaagmuurbericht moeten we niet zomaar aan de kant schuiven want ik kan er iig wel veel logica achter zien.

Lytho was glf ik ook degene die in een ander topic zeurde dat er zo snel wordt geclaimd en nu vraagt ie er zelf om. Ik vond het al verdacht maar reageerde omdat ik sws al van plan was te claimen.

En het laatste is buikgevoel en kan ik niet echt uitleggen.

Ik doe mn best vandaag om actief te zijn maar grote posts komen wss niet. Het is een paar graden in mijn kamer en we hebben geen gas dus de verwarming gaat niet aan.
Dus heb ik enkel.een telefoon..

Heb jij vaker WvW gespeeld Tiphiene, want je trekt echt onlogische conclusies.
Ik ben een speler die altijd zegt dat je niet meteen moet claimen. Hier zijn verschillende redenen voor:
1. Je kan gewelpt worden.
2. Een goedje kan geïnfecteerd worden in een netwerkronde, waardoor de slechtjes ineens veel van je weten.
3. Je kan nog een bepaalde kracht bezitten die je nog in kunt zetten.

Echter ben jij als heks gewoon uitgespeeld hier. Je hebt je drankjes allemaal opgebruikt en hebt als speciaaltje totaal geen waarde meer. Dat heb je wel als bewezen goedje, want dan kunnen we een iemand wegstrepen.

Nu ik erover nadenk lijkt de hele loop van het spel ineens heel logisch.

1. Ik denk dat er 1 infectiewolf was om het spel mee te beginnen: Lytho.
Hij probeerde de goedjes eerder al op een dwaalspoor te zetten door te zeggen dat er 4/5 wolven zijn op 17 spelers, maar dat lijkt me veel te veel.

2. Lytho kon 1 iemand infecteren, dus Time, McAwesome of Marneus lijken mij de beste keuzes. Ik zat eerst ook aan Jens te denken, maar die heeft voor dit potje slechts 1 potje goed gespeeld en is nog nooit slechtje geweest. Lytho lijkt me niet het type persoon die iemand het voordeel van de twijfel geeft, waardoor Jens bij mij afvalt. Ook Tigor lijkt me niet de sterkste keuze als wolf, waarna je verder enkel beginnende spelers en inactievelingen overhoudt.

3. Ik denk dat er naast deze 2 wolven nog een derde wolf is, namelijk een opgegroeide welp die geen succesvolle actie's heeft kunnen uitvoeren door het gebrek aan informatie.

4. Terug naar de infecties. Lytho zou vooral denken aan een infectie van Time, McAwesome of Marneus, maar we weten intussen allemaal dat Time en McAwesome al bewezen goedjes zijn. Waarom koos hij er dan voor om Time te lunchen, in plaats van te infecteren?

5. De lunch op time had voor Lytho 2 grote voordelen:
1. Niemand zou van iemand als Lytho verwachten dat hij die lunch zou doen, dus dat maakt hem een 'bewezen goedje'. Hetzelfde geldt voor zijn infectietarget Marneus.


2. Lytho wist dat Time hem als BM zou verkiezen boven Jens, al was het maar omdat Time en Jens op de eerste dag al een discussie hadden over de prestatie van Time van vorig potje.
Nu is er al enkele keren aangekaart dat je als slechtje geen BM wilt zijn, want er is toch een zienende rol die jou meteen checkt en je valt als eerste door de mand. Echter maakte Lytho deze post naar aanleiding van het klaagmuur bericht over de ziener:

6. Lytho ging er dus vanuit dat er überhaupt geen ziener of iets dergelijks in het spel is, waardoor hij ook niet gecontroleerd kon worden. Lytho kon Time dus gemakkelijk lunchen om zo én een 'bewezen goedje' te worden, en BM te worden zonder door de mand te vallen.

De infectie op Marneus spreekt voor zich. Hierbij is het vooral een geluk bij een ongeluk dat de 2 andere belangrijke kandidaten al zijn afgevallen, waardoor alleen Marneus overblijft, die ook bekend staat als één van de sterkere spelers.

7. Dit verklaart meteen waarom zowel Lytho als Marneus het hele potje al voor hun doen gemakkelijke stemmen plaatsen en hun speelkwaliteit tegenvalt: ze zijn beide wolf.

Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen vertrouwen. Ik ben er 99% zeker van dat Lytho de beginwolf was. Als Lytho wolf is, dan is Marneus ook wolf. Dan hoeven we enkel nog maar een opgegroeid welp te vinden. Bedenk dat we verloren hebben als er vandaag geen wolf uit het spel gaat, mede door de inactiviteitsdoden. A Step Back zal waarschijnlijk sterven door inactiviteit, wat het 5 goedjes tegen 3 slechtjes maakt. 1 mislukte lynch en een lunch maakt 3v3, dus gelijkspel en winst voor de wolven. Hopelijk kunnen we door de stemming ook meteen het opgegroeide welp vinden.

Aangezien je bericht uit zoveel quotes bestaat ga ik er gewoon op antwoorden.
1. Dit vul jij in als misleiding. Alleen schrijf je in deze theorie alles naar jouw theorie toe. Dit is geen enkel bewijs. Ik ken Gijs nu een tijdje en elke ronde hebben wij een discussie over de wolvenverhouding. Ik hou vaak 1:5 aan. Gijs vindt dit altijd te weinig. Ik ben niet zo triest om een spelleider uit privégesprekken te quoten, maar Gijs kiest altijd voor een hogere wolvenverhouding dan ik. Dat is dus helemaal geen goede theorie. Dat is gewoon logisch nadenken wat jij bestempeld.

2. Ik snap dat jij jezelf niet in de lijst van infectietargets opneemt in deze theorie, maar ik vind het bijzonder dat ik nu ineens infectiewolf ben volgens jou en dat jij de helft van de spelers weglaat. Waarom is Jessica geen mogelijkheid? Waarom zou ik Jokersbrain of Jo-Han niet geïnfecteerd hebben? Waarom hou je deze spelers bewust uit het licht? Je focust je op een bepaalde groep spelers, maar houdt er bewust ook een aantal uit de wind.

3. Dit bevat geen enkele onderbouwing, maar is een losse flodder in jouw ''theorie''

4. Dit is puur hypothetisch. Ook hier zit weer geen onderbouwing in. Je hebt gewoon geen theorie, maar je hebt alles bij elkaar gezocht om het binnen jouw plaatje te laten passen en wederom hou je bepaalde spelers buiten beschouwing.

5. Het wordt hier gewoon lachwekkend. Je kan de naam Lytho vervangen voor 5 levende spelersnamen en jouw hypothese kan ook kloppen. Marneus, Tigor, Jens, Jijzelf, Jessica verwacht ook niemand. Dus dit is pure kul.

6. Fout. Hierbij geef je invulling aan hoe jij denkt dat ik denk, maar dat weet je helemaal niet. Ik zeg dat ik denk dat er geen ziener in zit en dit een trieste actie van de wolven is om mij te doden. Jij bent hier sowieso onderdeel van. De eerste plaatst het bericht. De volgende valt me aan, langzaamaan gaan jullie allemaal op mij.

7. Opnieuw ben je selectief in jouw argumenten. Ik zou me er makkelijk vanaf maken, maar daarnaast vergeet je te vermelden dat gisteren meer dan 50% niet stemt, dat andere spelers nog niet eens tien posts hebben gemaakt. Dat jij de eerste persoon bent met een langer bericht dan 4 zinnen.

Conclusie: Je theorie is selectief en puur gefocust om het om mij heen te laten vallen. Triest hoe je ervoor zorgt dat alles binnen jouw theorie valt en bepaalde zaken niet benoemd.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik verdenk lytho ook maar om de een of andere reden denk ik na die klaagmuur bericht dat we in het ootje worden genomen

Of wil de echte ziener nu opstaan anders gaat mijn stem naar blaasjeinmijnoor....

krijg nu namelijk het idee dat dit een nieuwe tacktiek wolven is
 

DeletedUser4045

Guest
Lycantroop: Ja, dat klopt. Dus er zou een kans kunnen zijn dat het klaagmuur bericht niet klopt.

Ziener: Vergeet niet dat er mogelijk nog een koppel in het spel is waarbij één van hun de ziener kan zijn. Dat zou ze ook des te meer reden geven om niet te claimen. We zouden namelijk 2 goedjes armer zijn.

Echter gaat m'n theorie niet zozeer om de betrouwbaarheid van het klaagmuur bericht, maar om de reactie van Lytho die daarop volgde. Er is namelijk steeds vanuit gegaan dat een wolf geen BM zou worden omdat hij dan door de mand zou vallen door een zienende rol. Echter haalde Lytho zelf aan dat hij denkt dat er geen ziener in het spel zit, waardoor een wolf als BM ineens geen gek idee meer is.

Wat de muizenval betreft: de kans is aanwezig dat deze rol helemaal niet in het spel zit. Volgens mij heeft dat iets te maken met die Gekleurde Manipuleerpiet.

Ik geloof niet dat er een ziener in zit, want elke speler kan dat bericht geplaatst hebben. Het is onwijs makkelijk voor de wolven om zo'n bericht te plaatsen en gezamenlijk een beeld rondom mij te creëren, zodat ik zo meteen om sterf en dan is het waarschijnlijk einde ronde. Ik heb alle schijn tegen me en de wolven en stemmen gezamenlijk. Aangezien de burgers enkel zelf willen blijven leven in plaats van winnen zullen wij ook verliezen..

Ik vind het een erg mooie theorie WBJIMO, voorlopig volg ik je daarin, ik kan zeker online zijn ruim voor de DL en tot ver na de DL dus ik wacht nog af met op wie ik mijn stem plaats.

Ik wil daaraan nog toevoegen dat Lytho ook geen moeite deed om BM te worden en hij eigenlijk onbedoeld ook BM is geworden doordat Time hem verkoos. Hij had dus mogelijk oprecht schrik voor een ziener als hij wolf was maar werd dan toch plots BM.

Marneus haalde ook aan dat hij mij niet als verdacht zag, dit terwijl ik mezelf wel verdacht vond overkomen. Heb al veel potjes gezien dat degene die mij in dergelijke gevallen steunen en letterlijk zeggen dat ze in mij een goedje zien een wolf is. Dus ik ben atm helemaal mee maar wacht nog af :)

Ik doe nooit moeite om BM te worden Joker. Ik weet namelijk dat de gunfactor nooit met mij is. Ik heb de laatste rondes ook een paar keer ontzettend goed gespeeld en zelfs dan word ik geen BM. Dit in tegenstelling tot een Time deze ronde die wel BM werd. Waarom zou ik erom moeten leuren? Ook dit is makkelijk terug te vinden in vorige rondes, waarbij ik nooit meer dan een post focus op de BM en dan door ga.

Dat jij jezelf verdacht vond hoeft niet te betekenen dat ik dat ook vind. Ik bestempel niet iedereen als verdacht, dat maakt het voor de slechtjes juist makkelijker. Ik heb gisteren duidelijk aangegeven wie ik verdacht vond en ook daar hoort naar mijn mening ook bij dat je vertelt wie je niet verdacht vindt.

In je andere post beschuldig je me ook ineens van het zijn van wolf, vooral ook met argumenten die niet kloppen. Ik stemde juist niet simpel en inhoudelijk heb ik veel bijgedragen tot nu toe. Lytho was één van mijn hoofdverdachten zoals ik gisteren al aangaf en dat klaagmuurbericht lijkt mij correct, wat Lytho er ook over zegt.

Lytho

Makkelijke meestem, ik had beter van jou verwacht. Nog zo'n speler die weigert na te denken. Sowieso speel jij samen met blaasje en jokersbrain.

Besides, Lytho was de dag vd lunch van time niet eens actief rond de dl. Als de lunch maar iets voor de dl is ingestuurd wat best mogelijk is dan heeft Lytho er geen invloed op gehad.
Marneus was wel actief en 1 vd weinige personen van wie de rol nog niet bekend is die toen postte, rond de dl. Dus hij kan ook gwn een begin wolf zijn en niet de geinfecteerde zoals jij denkt.

Maar in beide gevallen is de kans van Marneus als wolf best groot en die van Lytho ook.

Wat loop jij makkelijk mee met mensen met zulke theorieën. Je hebt zelf nog niets bijgedragen of bedacht en toch loop je zo makkelijk mee.

Dat zou inderdaad kunnen, maar dan komt de theorie alsnog op hetzelfde neer. Een lunch kan ook worden besproken in de wolvenchat en ruim van tevoren worden bepaald, dus dat ze niet actief zijn op het forum hoeft niet te betekenen dat ze niet actief zijn in de Skype chat.

Maar hoe dan ook, bedankt voor je vertrouwen :) Zoals het er nu naar uit ziet gaan we het redden.
@jessicavd @Jo Han @A Step Back moeten alleen nog even iets van zich laten horen.

Stemmen rondselen als een echte wolf, chapeau. Ook dit is weer compleet geschreven in mijn richting.

Maar als ik wolf zou zijn blaasje verklaar de volgende zaken:
Waarom was er gisteren geen lunch? Ik was online en had kunnen lunchen als ik jouw theorie volg. Dag 2 was de heks dat weten we, maar verklaar dan waarom er geen lunch was.
Ik speel altijd actief ongeacht mijn rol, als ik afwezig ben ben ik ook echt afwezig. Ik hou niet van laf spel, dus dan had ik ook wel geïnfecteerd.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik verdenk lytho ook maar om de een of andere reden denk ik na die klaagmuur bericht dat we in het ootje worden genomen

Of wil de echte ziener nu opstaan anders gaat mijn stem naar blaasjeinmijnoor....

krijg nu namelijk het idee dat dit een nieuwe tacktiek wolven is

Aangezien Blaasje gewoon op mijn wolvenlijst staat kan ik niet anders dan een ultieme poging doen om de ronde voort te laten gaan.

Blaasje
 

DeletedUser76681

Guest
Aangezien je bericht uit zoveel quotes bestaat ga ik er gewoon op antwoorden.
1. Dit vul jij in als misleiding. Alleen schrijf je in deze theorie alles naar jouw theorie toe. Dit is geen enkel bewijs. Ik ken Gijs nu een tijdje en elke ronde hebben wij een discussie over de wolvenverhouding. Ik hou vaak 1:5 aan. Gijs vindt dit altijd te weinig. Ik ben niet zo triest om een spelleider uit privégesprekken te quoten, maar Gijs kiest altijd voor een hogere wolvenverhouding dan ik. Dat is dus helemaal geen goede theorie. Dat is gewoon logisch nadenken wat jij bestempeld.

Dit is eigenlijk wel waar, dat kan ik beamen uit het netwerkpotje dat ik samen deed met Lytho.

Ik geloof niet dat er een ziener in zit, want elke speler kan dat bericht geplaatst hebben. Het is onwijs makkelijk voor de wolven om zo'n bericht te plaatsen en gezamenlijk een beeld rondom mij te creëren, zodat ik zo meteen om sterf en dan is het waarschijnlijk einde ronde. Ik heb alle schijn tegen me en de wolven en stemmen gezamenlijk. Aangezien de burgers enkel zelf willen blijven leven in plaats van winnen zullen wij ook verliezen..

Daar zit wel wat in, iedereen kan zo een post op de klaagmuur gezet hebben.

Daarbij valt het mij nu wel op dat pas na het klaagmuurbericht WBJ actiever (nog meer naar de voorgrond) is gaan spelen.

Dat is wat Marneus ook al aanhaalde trouwens, WBJ speelde eerst voorzichtig nog iets meer naar de achtergrond dan nu.
 

DeletedUser64575

Guest
Goed ik ben ondertussen een uurtje thuis van mijn werk, tijd voor WvW.



Heb jij vaker WvW gespeeld Tiphiene, want je trekt echt onlogische conclusies.
Ik ben een speler die altijd zegt dat je niet meteen moet claimen. Hier zijn verschillende redenen voor:
1. Je kan gewelpt worden.
2. Een goedje kan geïnfecteerd worden in een netwerkronde, waardoor de slechtjes ineens veel van je weten.
3. Je kan nog een bepaalde kracht bezitten die je nog in kunt zetten.

Echter ben jij als heks gewoon uitgespeeld hier. Je hebt je drankjes allemaal opgebruikt en hebt als speciaaltje totaal geen waarde meer. Dat heb je wel als bewezen goedje, want dan kunnen we een iemand wegstrepen.



Aangezien je bericht uit zoveel quotes bestaat ga ik er gewoon op antwoorden.
1. Dit vul jij in als misleiding. Alleen schrijf je in deze theorie alles naar jouw theorie toe. Dit is geen enkel bewijs. Ik ken Gijs nu een tijdje en elke ronde hebben wij een discussie over de wolvenverhouding. Ik hou vaak 1:5 aan. Gijs vindt dit altijd te weinig. Ik ben niet zo triest om een spelleider uit privégesprekken te quoten, maar Gijs kiest altijd voor een hogere wolvenverhouding dan ik. Dat is dus helemaal geen goede theorie. Dat is gewoon logisch nadenken wat jij bestempeld.

2. Ik snap dat jij jezelf niet in de lijst van infectietargets opneemt in deze theorie, maar ik vind het bijzonder dat ik nu ineens infectiewolf ben volgens jou en dat jij de helft van de spelers weglaat. Waarom is Jessica geen mogelijkheid? Waarom zou ik Jokersbrain of Jo-Han niet geïnfecteerd hebben? Waarom hou je deze spelers bewust uit het licht? Je focust je op een bepaalde groep spelers, maar houdt er bewust ook een aantal uit de wind.

3. Dit bevat geen enkele onderbouwing, maar is een losse flodder in jouw ''theorie''

4. Dit is puur hypothetisch. Ook hier zit weer geen onderbouwing in. Je hebt gewoon geen theorie, maar je hebt alles bij elkaar gezocht om het binnen jouw plaatje te laten passen en wederom hou je bepaalde spelers buiten beschouwing.

5. Het wordt hier gewoon lachwekkend. Je kan de naam Lytho vervangen voor 5 levende spelersnamen en jouw hypothese kan ook kloppen. Marneus, Tigor, Jens, Jijzelf, Jessica verwacht ook niemand. Dus dit is pure kul.

6. Fout. Hierbij geef je invulling aan hoe jij denkt dat ik denk, maar dat weet je helemaal niet. Ik zeg dat ik denk dat er geen ziener in zit en dit een trieste actie van de wolven is om mij te doden. Jij bent hier sowieso onderdeel van. De eerste plaatst het bericht. De volgende valt me aan, langzaamaan gaan jullie allemaal op mij.

7. Opnieuw ben je selectief in jouw argumenten. Ik zou me er makkelijk vanaf maken, maar daarnaast vergeet je te vermelden dat gisteren meer dan 50% niet stemt, dat andere spelers nog niet eens tien posts hebben gemaakt. Dat jij de eerste persoon bent met een langer bericht dan 4 zinnen.

Conclusie: Je theorie is selectief en puur gefocust om het om mij heen te laten vallen. Triest hoe je ervoor zorgt dat alles binnen jouw theorie valt en bepaalde zaken niet benoemd.

Mijn theorie is gebaseerd op de persoon die ik momenteel als grootste verdachte zie: jou. Dat jij het daar niet mee eens bent kan ik best begrijpen, gezien er naast Jessica eindelijk iemand is die je door heeft en er een logisch verhaal van kan maken. Het valt me dan alleen weer tegen dat Jessica dan precies tegen me stemt, in plaats van met me.

Waarom zou ik een theorie maken over elke speler als ik ervan overtuigd ben dat jij de infectiewolf bent? Alles sluit logischerwijs op elkaar aan. Dat er gebrek is aan hard bewijs in een non-netwerk potje wat al niet zo actief is, hoeft nog niet te zeggen dat mijn theorie daardoor van geen kant klopt. Je hebt je gewoon verraden met de lunch van Time.

Ik verdenk lytho ook maar om de een of andere reden denk ik na die klaagmuur bericht dat we in het ootje worden genomen

Of wil de echte ziener nu opstaan anders gaat mijn stem naar blaasjeinmijnoor....

krijg nu namelijk het idee dat dit een nieuwe tacktiek wolven is

Ik begrijp je punt Jessica, maar ik ben het toch niet helemaal met je eens. Denk je echt dat ik Lytho als hoofdverdachte zou aankaarten als er ook nog makkelijke lynches zouden zijn zoals jij zelf die al door Lytho verdacht wordt en Tigor die al door Marneus verdacht wordt.

Lytho is de wolf en ik zie het niet zitten om als goedje te verliezen omdat de Ziener overduidelijk niet gaat claimen en Lytho zich er op het laatste moment nog onderuit probeert te praten.

Aangezien Blaasje gewoon op mijn wolvenlijst staat kan ik niet anders dan een ultieme poging doen om de ronde voort te laten gaan.

Blaasje

Jij bent er ook nogal van om op het laatste moment nog even chaos te creëren zie ik. Nouja, het enige wat ik nog kan doen is hopen op het beter weten van de goedjes.

Ik kan echter wel voor je claimen Jessica.
Ik ben DO en gekoppeld met de ziener. Als ik ernaast zit met Lytho, wat ik niet zit, mogen jullie mij lynchen.
M'n gekoppelde zal niet claimen, want dan lunchen ze de ziener.
 

DeletedUser4045

Guest
Mijn theorie is gebaseerd op de persoon die ik momenteel als grootste verdachte zie: jou. Dat jij het daar niet mee eens bent kan ik best begrijpen, gezien er naast Jessica eindelijk iemand is die je door heeft en er een logisch verhaal van kan maken. Het valt me dan alleen weer tegen dat Jessica dan precies tegen me stemt, in plaats van met me.

Waarom zou ik een theorie maken over elke speler als ik ervan overtuigd ben dat jij de infectiewolf bent? Alles sluit logischerwijs op elkaar aan. Dat er gebrek is aan hard bewijs in een non-netwerk potje wat al niet zo actief is, hoeft nog niet te zeggen dat mijn theorie daardoor van geen kant klopt. Je hebt je gewoon verraden met de lunch van Time.



Ik begrijp je punt Jessica, maar ik ben het toch niet helemaal met je eens. Denk je echt dat ik Lytho als hoofdverdachte zou aankaarten als er ook nog makkelijke lynches zouden zijn zoals jij zelf die al door Lytho verdacht wordt en Tigor die al door Marneus verdacht wordt.

Lytho is de wolf en ik zie het niet zitten om als goedje te verliezen omdat de Ziener overduidelijk niet gaat claimen en Lytho zich er op het laatste moment nog onderuit probeert te praten.



Jij bent er ook nogal van om op het laatste moment nog even chaos te creëren zie ik. Nouja, het enige wat ik nog kan doen is hopen op het beter weten van de goedjes.

Ik kan echter wel voor je claimen Jessica.
Ik ben DO en gekoppeld met de ziener. Als ik ernaast zit met Lytho, wat ik niet zit, mogen jullie mij lynchen.
M'n gekoppelde zal niet claimen, want dan lunchen ze de ziener.

Mja, je bent overtuigd van mij en als ik aangeef dat je hier gewoon loopt te stoken en enkel je theorie op mij bouwt en mensen bewust weg laat dan beaam je dat? Je zegt nu dus feitelijk dat je theorie nergens op gebouwd is. Dit is echt wolvenarrogantie die 20 minuten te vroeg komt.

Jessica ziet als enige speler hier dus feitelijk wat jij doet en dus val je haar aan. Jij wil zo graag wolf zijn.

Omdat ik mij verdedig betekent dat dat ik chaos creëer? Ik probeer jouw geniepige lynch te stoppen, jij zet mij nu weg als persoon die chaos maakt, terwijl je Yankee juist aanspreekt op het feit dat hij zich niet verdedigd. Jij bent wispelturig.
 

DeletedUser76681

Guest
ik zweer het dat jullie me doodschieten maar ik weet het gewoon niet meer.

In beide zit iets geloof waardigs. En kan ik niet direct zeggen wat ik niet geloof. Ik weet dat we nu zeker moeten zijn van een lynch, en ik weet wat ik nu doe echt heel stom is. Maar ik zit niet echt in het potje en kan me dus ook niets beters komen dan dit:
A step Back

Ik weet dat het last minute is maar ik ben niet 100% zeker dat 1 van jullie een wolf is. en bij gebrek aan nog snel iets te gaan verzinnen wil ik eerst het potje nog maar is door lezen en hopen dat er mij nog iets opvalt.

#slechtewvwspelerhiero :p
 

DeletedUser64575

Guest
Mja, je bent overtuigd van mij en als ik aangeef dat je hier gewoon loopt te stoken en enkel je theorie op mij bouwt en mensen bewust weg laat dan beaam je dat? Je zegt nu dus feitelijk dat je theorie nergens op gebouwd is. Dit is echt wolvenarrogantie die 20 minuten te vroeg komt.

Jessica ziet als enige speler hier dus feitelijk wat jij doet en dus val je haar aan. Jij wil zo graag wolf zijn.

Omdat ik mij verdedig betekent dat dat ik chaos creëer? Ik probeer jouw geniepige lynch te stoppen, jij zet mij nu weg als persoon die chaos maakt, terwijl je Yankee juist aanspreekt op het feit dat hij zich niet verdedigd. Jij bent wispelturig.

Jij bent wolf dus je probeert chaos te creëren in het laatste half uurtje ja.

Er is niks geniepigs aan deze lynch. Als ik wolf was, waarom zou ik dan in hemelsnaam voor jou kiezen om te lynchen, als jij zelf Jessica al verdenkt en Marneus door weer en wind gaat om Tigor verdacht te maken? En waarom zouden de wolven mij deze theorie laten plaatsen, in plaats van een speler die meer vertrouwen heeft bij de rest? Wat je zegt komt gewoon totaal niet logisch over.
 

DeletedUser64575

Guest
ik zweer het dat jullie me doodschieten maar ik weet het gewoon niet meer.

In beide zit iets geloof waardigs. En kan ik niet direct zeggen wat ik niet geloof. Ik weet dat we nu zeker moeten zijn van een lynch, en ik weet wat ik nu doe echt heel stom is. Maar ik zit niet echt in het potje en kan me dus ook niets beters komen dan dit:
A step Back

Ik weet dat het last minute is maar ik ben niet 100% zeker dat 1 van jullie een wolf is. en bij gebrek aan nog snel iets te gaan verzinnen wil ik eerst het potje nog maar is door lezen en hopen dat er mij nog iets opvalt.

#slechtewvwspelerhiero :p

Dan heb ik eerlijk gezegd liever dat je gewoon een kant kiest dan dit. Nu gaan we gewoon verliezen omdat je stemt op iemand die vanavond toch dood gaat vallen.

Met 2 stemmen tegen mij en Marneus die z'n stem nog gaat veranderen ziet het er in ieder geval niet rooskleurig uit.
 

DeletedUser4045

Guest
ik zweer het dat jullie me doodschieten maar ik weet het gewoon niet meer.

In beide zit iets geloof waardigs. En kan ik niet direct zeggen wat ik niet geloof. Ik weet dat we nu zeker moeten zijn van een lynch, en ik weet wat ik nu doe echt heel stom is. Maar ik zit niet echt in het potje en kan me dus ook niets beters komen dan dit:
A step Back

Ik weet dat het last minute is maar ik ben niet 100% zeker dat 1 van jullie een wolf is. en bij gebrek aan nog snel iets te gaan verzinnen wil ik eerst het potje nog maar is door lezen en hopen dat er mij nog iets opvalt.

#slechtewvwspelerhiero :p

Waarom stem je A Step Back?
Dit is een nietszeggende stem, als je mij dood wilt hebben stem me dan dood, maar dan eindigt de ronde sowieso.
Als je mijn argumenten wel gelooft stem dan blaasje dood.
 

DeletedUser76681

Guest
ugh ik haat het om een kant te kiezen -_-

daarbij heb ik alsnog dat ietsje meer vertrouwen in Lytho WBJIMO

Maar waag het niet om mij hierover nog meer slechter te gaan voelen
 

DeletedUser64575

Guest
ugh ik haat het om een kant te kiezen -_-

daarbij heb ik alsnog dat ietsje meer vertrouwen in Lytho WBJIMO

Maar waag het niet om mij hierover nog meer slechter te gaan voelen

Tigor, je moet je niet laten beïnvloeden door Lytho z'n chaos. Jij weet net zo goed als ik dat ik nooit op deze manier zou spelen als ik slechtje was.

Ik ben gekoppeld met de ziener en ik weet 100% dat Lytho wolf is.
 

DeletedUser4045

Guest
Tigor, je moet je niet laten beïnvloeden door Lytho z'n chaos. Jij weet net zo goed als ik dat ik nooit op deze manier zou spelen als ik slechtje was.
Je speelt precies zoals je je eerste rondes ook speelde, enkel meer ervaren.

Je bent arrogant op het laatste moment. Hoogmoed komt voor den val!
 

DeletedUser4045

Guest
Tigor, je moet je niet laten beïnvloeden door Lytho z'n chaos. Jij weet net zo goed als ik dat ik nooit op deze manier zou spelen als ik slechtje was.

Ik ben gekoppeld met de ziener en ik weet 100% dat Lytho wolf is.

Posts aanpassen nog wel, foei wolfje..
 

DeletedUser64575

Guest
Je speelt precies zoals je je eerste rondes ook speelde, enkel meer ervaren.

Je bent arrogant op het laatste moment. Hoogmoed komt voor den val!

Niets van waar. Het enige voordeel dat je hebt is dat de spelers jou meer vertrouwen dan mij, wat jou als wolf eigenlijk een te sterke tegenstander maakt.
 

DeletedUser64575

Guest
Net nog hele posts en nu kom je niet meer verder dan zeggen dat het niet klopt.

Nee de hoop is inmiddels opgegeven. Jammer dat de wolven winnen, maar ik heb in ieder geval m'n best gedaan.
 
Bovenaan