[Speeltopic] WvW #255B Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

Reactiescore
2.191
Blaadje goed gespeeld :D

Ben nog steeds dik hard tegen onsportief lunchen, nu zie je waarom. ookal was lytho alleen in het begin dus daarom voor deze keer vergeven.

En sander nooit orakel geclaimed..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Oh, en sorry @McAwesome (die mij negeert) en oa @beast incarnate (en nog meer) die zich beledigd voelen ;)
 

DeletedUser4045

Guest
Wat ben jij een enorm lastige speler om tegen je te hebben zeg. Goed gespeeld.

Thanks

Ik vond het een leuk duel.
Bedankt voor je eerlijke spel, ik moest er hard voor vechten.

Wel een tip: voor de fun van de ronde is het beter om een wolf per keer te doen. Hadden jullie mij gepakt dan hadden jullie kunnen winnen, nu stopt de ronde omdat alle wolven door het g/s zijn bloot gelegd.
 

DeletedUser74597

Guest
dat ik op lytho zat was door potje 252 daar was ook actief persoon op dag 1 gelunced ...keek dan ook naar wie daar de wolven waren ....dus dat was lytho
 

DeletedUser64575

Guest
Thanks

Ik vond het een leuk duel.
Bedankt voor je eerlijke spel, ik moest er hard voor vechten.

Wel een tip: voor de fun van de ronde is het beter om een wolf per keer te doen. Hadden jullie mij gepakt dan hadden jullie kunnen winnen, nu stopt de ronde omdat alle wolven door het g/s zijn bloot gelegd.

We hadden er ook juist voor gekozen om Johan niet in het verhaal op te nemen zodat het niet te makkelijk werd voor goedjes, mochten jullie mij achteraf toch lunchen. We hadden hem namelijk nog gepord om actief te spelen, maar dat heeft hij achteraf niet meer gedaan wat wel jammer was.
 

DeletedUser8414

Guest
Was behoorlijk lastig voor mij, al heb ik me wel goed geamuseerd met de stress daarnet in zowel de koppel als de wolvenchat. Helaas hebben we verloren omdat sommige goedjes zich lieten inpakken door lytho's woorden. Als lytho er vandaag uit ging waren we morgen gewonnen want dan konden we makkelijker tigor lynchen door dat ziener bericht, helaas niet. :( Blame Tigor en jessica.

Ik snap nu wel ook waarom g/s koppel zo irritant is en waarom veel mensen er tegen zijn, al hebben we het nog vrij fair proberen spelen, zo hebben we ook nooit johan verdacht gemaakt en ook geen gelijkaardig zienerbericht tegen marneus als tegen lytho gedaan. Al snap ik de logica wel om maar 1 wolf tegelijk te doen, daar zijn we mogelijk iets te snel in gegaan. Al zat het vandaag ook niet mee met op 10 spelers nog 4 wolven dus moesten voor ons de wolven snel gaan vallen, en als we vandaag marneus al verdacht maakten gingen mensen morgen makkelijker volgen als hij juist zat op Lytho.
 

DeletedUser76681

Guest
'Cause I'm only human after all
You're only human after all
Don't put the blame on me
Don't put your blame on me
Guilty eerste klas (a)
 

DeletedUser76681

Guest
Nahja vond dit een leuk potje om te volgen, aangezien ik er alleen voor stond en het soms heel hete vuren heb gekend in de 2 chats was het voor mij toch ook niet al te makkelijk om dit te leiden. toch bedankt voor de mensen die me hebben geholpen door de weg.


Jason ik vond dat je dat goed gedaan hebt!
Het is idd niet evident om een potje mee te leiden :)
 

DeletedUser8414

Guest
Nog een klein bedankte aan mijn schatje (@WatBlaasJeInMijnOor? ), we hadden bijna gewonnen, maar ik maakte de goede keuze door me aan u te koppelen want was leuk. :D
 
Bovenaan