[Speeltopic] WvW #255B Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

DeletedUser48278

Guest
Aha, vandaar dat ik me moest verdedigen tegen ongefundeerde onzin.
 

DeletedUser77639

Guest
Lynch dag 4
Een spannende dag Sinterklaas komt dichterbij en de pakjes zijn nog niet klaar.
Heel veel stress vandaag en dat was te zien ook. Heel snel dan toch nog maar iemand in de lynch zak steken in de hoop.

1. Jokersbrain -> Lytho
2. Jenskeuh -> Lytho
3. Jessicavd -> WBJIMO
4. A Step Back
8. Tigor -> Lytho -> A Step Back -> WBJIMO
9. Tiphiène -> Lytho
10. Lytho -> WBJIMO
11. Marneus Calgar -> Lytho -> WBJIMO
12. Jo Han
15. WatBlaasJeInMijnGoedjesOor? -> Lytho

uitslag:
4x WBJIMO
4x Lytho

Bij gelijkspel geeft de BM de doorslag waardoor WBJIMO de lynch zak ingaat.
hij was
Burger

Echter toen Jenskeuh de lynch zak zag liggen met WBJIMO in die zak kon hij zijn verdriet niet kwijt en zocht een plekje bij hem in de zak en ging mee de dood in.
Jenskeuh is dus ook dood hij was
Cupido + Weerwolf

Nachtelijke acties
Jessica
werd dood terug gevonden in de pakjeszaal ze was Burger
Marneus Calgar
werd ook dood terug gevonden in de pakjeszaal hij was Infectiewolf
A step back
wou niet meer verder werken aan de pakjes en viel dood hij was wapensmid
Jo Han
dacht dat sinterklaas al voorbij was en is vroegtijdig aan zijn winterslaap begonnen hij was Wolf

Bijgevoegde rollen komen er zo ergens aan.


Klaagmuur

"ermjgmerjkgnrejklgreBJskehsdooderiogjreogioerjgoerijgo

trollolol"



"Mijn rol is ziener en ik heb afgelopen nacht Tigor bekeken, ze is wolf. Ik wil nog één persoon bekijken voordat ik de lunch word dus ik ga me daarna in het topic kenbaar maken.​
 

DeletedUser76251

Guest
Jessica burger met schot want op een andere manier kan ik Marneus' dood niet verklaren.

@ziener maak je please bekend!
 

DeletedUser48278

Guest
Nou nou wat spektakel. Ups en downs een traan en een lach en iedereen is dood. Hoezee.
 

DeletedUser76251

Guest
1. Jokersbrain
8. Tigor - burger (?)
9. Tiphiène - heks
10. Lytho

Dit is het nu toch?
 

DeletedUser76681

Guest
1. Jokersbrain
8. Tigor - burger (?)
9. Tiphiène - heks
10. Lytho

Dit is het nu toch?

Klopt
met joker en lytho als G/s koppel dat maakt dat als wij 1 van hun lynchen en zij een van ons dat het spel sowieso door hun gewonnen is omdat lytho bm is en bm is doorslag gevend
 

DeletedUser4045

Guest
Lieve spelers,

Bij deze ga ik de ronde beëindigen.
Ik snap dat dit voor sommige als een anti-climax voelt, maar het heeft geen zin om de ronde nog verder te spelen.
Ik wil graag nog morgen een aantal dingen beantwoorden, maar door de G/S kan ik niet meer winnen(die ik me wel had bedacht, maar helaas de puzzelstukjes wat laat had gelegd)
(was namelijk de enige die kon weten dat ik infectie-infectiewolf was en daar gingen ze de fout in, want ik werd door de ziener gezien als weerwolf na mijn infectie ;))

Voor mij is de ronde op dit moment gespeeld, wat we wel met een dag kunnen rekken, maar gezien de drukte die ik heb de komende dagen heb ik daar ook geen zin in.
Voor mijn gevoel heb ik al gewonnen door me hier nog uit te wurmen.

Bedankt voor het spelen! Morgen zal ik een visie geven vanuit de wolven..
 

DeletedUser76251

Guest
Klopt
met joker en lytho als G/s koppel dat maakt dat als wij 1 van hun lynchen en zij een van ons dat het spel sowieso door hun gewonnen is omdat lytho bm is en bm is doorslag gevend

Dan hadden we nu al verloren en je bent nu gwn chaos aan het zaaien.
 

DeletedUser76251

Guest
Lieve spelers,

Bij deze ga ik de ronde beëindigen.
Ik snap dat dit voor sommige als een anti-climax voelt, maar het heeft geen zin om de ronde nog verder te spelen.
Ik wil graag nog morgen een aantal dingen beantwoorden, maar door de G/S kan ik niet meer winnen(die ik me wel had bedacht, maar helaas de puzzelstukjes wat laat had gelegd)
(was namelijk de enige die kon weten dat ik infectie-infectiewolf was en daar gingen ze de fout in, want ik werd door de ziener gezien als weerwolf na mijn infectie ;))

Voor mij is de ronde op dit moment gespeeld, wat we wel met een dag kunnen rekken, maar gezien de drukte die ik heb de komende dagen heb ik daar ook geen zin in.
Voor mijn gevoel heb ik al gewonnen door me hier nog uit te wurmen.

Bedankt voor het spelen! Morgen zal ik een visie geven vanuit de wolven..

Infectie infectie wolf... dafuq :D
 

DeletedUser72524

Guest
Infectie-Infectiewolf welke sukkel heeft dat nou bedacht ;)
 

DeletedUser64575

Guest
Lieve spelers,

Bij deze ga ik de ronde beëindigen.
Ik snap dat dit voor sommige als een anti-climax voelt, maar het heeft geen zin om de ronde nog verder te spelen.
Ik wil graag nog morgen een aantal dingen beantwoorden, maar door de G/S kan ik niet meer winnen(die ik me wel had bedacht, maar helaas de puzzelstukjes wat laat had gelegd)
(was namelijk de enige die kon weten dat ik infectie-infectiewolf was en daar gingen ze de fout in, want ik werd door de ziener gezien als weerwolf na mijn infectie ;))

Voor mij is de ronde op dit moment gespeeld, wat we wel met een dag kunnen rekken, maar gezien de drukte die ik heb de komende dagen heb ik daar ook geen zin in.
Voor mijn gevoel heb ik al gewonnen door me hier nog uit te wurmen.

Bedankt voor het spelen! Morgen zal ik een visie geven vanuit de wolven..

Wat ben jij een enorm lastige speler om tegen je te hebben zeg. Goed gespeeld.
 
Bovenaan