[Speeltopic] WvW #248: 'Those we don't speak of'

DeletedUser74005

Guest
Owjaa....

ImAlbatroaz gaat ook dood!!! Hij was Burger + Cupido en sterft aan liefdesverdriet!!!

PS. Het is nog vroeg jah :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lol:D

Nog een keertje bam!, G/S koppel dood! Slechtjes, bedank me maar vast! :)

DK, ketters wolfje dat alles of niets doet?
 

Deleted User - 2265087

Guest
DK. Het zou me niet verbazen als Mylove idd gewoon een vals logje heeft gepost...
Want als er nóg een wolf was, zou dat echt heel erg OP zijn. 6 wolven op 20 spelers met weinig speciaaltjes kan gewoon weg niet.

Welteruste Capri, 6 wolven op 20 spelers met weinig slechtjes. Sure.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58625

Guest
Ja zoals ik dus al zei Capri, graag gedaan. Altijd paraat voor een goede daad.

Normaal nu dus enkel nog de welp. Zwervers zijn ook op tenzij de oude barman nog leeft, dus ook geen nieuwe bakker dan. Niet dat we veel zouden kunnen halen uit het monoloog van de welp.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Conabonita.

Grootste kans op welp, denk ik? Hij heeft speciaaltje geclaimd, maar nooit specifiek.
 
Reactiescore
2.193
Nice :eek: Heb me dus flink blind zitten staren door wateractie. Capri, dk is priester anders zou er echt wel een priesteractie geweest zijn van de echte priester. DK heeft zich ook gewoon blind zitten staren net als mij.

Enkel welp lijkt me logisch idd, cona zie ik nog wel als welp maar die mag van mij nu claimen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nice :eek: Heb me dus flink blind zitten staren door wateractie. Capri, dk is priester anders zou er echt wel een priesteractie geweest zijn van de echte priester. DK heeft zich ook gewoon blind zitten staren net als mij.

Enkel welp lijkt me logisch idd, cona zie ik nog wel als welp maar die mag van mij nu claimen.

Ja oké, er zit sws wel een priester in tegenover de ketter. DK gewoon pech gehad dat Mylove pyromaan was. Het enige slechtje (naast de ketter) die niet doodgaat door het water.
 

DeletedUser

Guest
Yeahh, toch nog iets goeds kunnen doen :cool:.
Capri of Cona lijkt me welp, nouja ik vertrouw capri in dit geval dan maar en ga voorconabonita
 
Reactiescore
2.193
1. Dark-knight -> Bewezen priester
2. MarshMallow -> Targets aangewezen beul actie, ook op mylove gegaan
3. Frisbee -> Ging als eerste op rever infectiewolf

4. Conabonita -> Kan welp zijn
5. TheJoker13 -> Beul actie op mylove, had anders wel capri gekozen
6. Lytho -> Capricorno -> Heeft mylove gevangen, gistere ook bijna lynch
14. Sander14 -> Jessica gevangen, zat al vanaf dag 1 op mylove ook

15. .Timeforplanb -> Kapsones :cool:
17. BI -> Is voor mij ook een mogelijkheid tot welp

2 lynchtargets -> Cona en BI.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Waarom zou ik Welp zijn terwijl ik al twee dagen probeer de relatie tussen MyLuv en D-K aan de kaak te stellen. Is zeker ook een offer? Net als dat ik rever zou hebben geofferd. Tuurlijk ik offer iedereen zijn moeder... Nee D-K is Ketter
 

Deleted User - 2265087

Guest
Yeahh, toch nog iets goeds kunnen doen :cool:.
Capri of Cona lijkt me welp, nouja ik vertrouw capri in dit geval dan maar en ga voorconabonita

Ik denk dat ik ook wel afgestreept kan worden. Ook na de deadline heb ik Mylove nog verdacht. Jij bent het sws niet, vandaag kent de welp de pyro.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Waarom zou ik Welp zijn terwijl ik al twee dagen probeer de relatie tussen MyLuv en D-K aan de kaak te stellen. Is zeker ook een offer? Net als dat ik rever zou hebben geofferd. Tuurlijk ik offer iedereen zijn moeder... Nee D-K is Ketter

Jij bent welp, en die kende de wolven en de pyro nog niet.

EN 2 ketterse wolf tegenover geen priester is onmogelijk.

Dat je hier niet wilt claimen is trouwens wel opvallend.
 
Reactiescore
2.193
Waarom zou ik Welp zijn terwijl ik al twee dagen probeer de relatie tussen MyLuv en D-K aan de kaak te stellen. Is zeker ook een offer? Net als dat ik rever zou hebben geofferd. Tuurlijk ik offer iedereen zijn moeder... Nee D-K is Ketter

Let op... :/ DK is BEWEZEN priester, had gewoon ongeluk met mylove die net een slechtje was de wateren overleefde. DK is goedje dus als je niet gelynched wil worden, stop je met op bewezen mensen te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Kijk ik geloof dus niet dat er nog een ketterse wolf in zit, het kan bijna niet.

20 spelers

We hebben een ketterse wolf, infectie wolf en pyromaan eruit nu.
3 hele sterke rollen, de infectie wolf maakt het mogelijk dat er een 4e slechtje bij komt.
Dan heb je nog de welp, dat maakt dus 4 sterke slechtjes met mogelijk een 5e.
Als er nog een ketterse in zou zitten zouden dat 5 sterke slechtjes zijn met mogelijk een 6e, dat lijkt me teveel.
Laten we dus eerst op zoek gaan naar de welp, wat ik teven denk dat het laatste slechtjes is in plaats van te denken dat er nog een ketterse wolf in zit.

Daarom stem ik nu op conabonita, en ik was BI vergeten, die heeft ook nog een goede potentie om welp te zijn.

Nou Sander, je had toch een verkeerde tunnelvisie op mij :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Conabonita

Ik neig ook wel naar BI, hij heeft nog altijd niet geclaimd. Een unicum voor hem. Aan de andere kant, waarom zou hij dan zeggen dat de welp langs is geweest, als hij zelf de welp is?
 
Bovenaan