[Speeltopic] WvW #248: 'Those we don't speak of'

Deleted User - 2265087

Guest
Je kan het altijd vergeten in te sturen. Zet die claim nog eens Capri, want die heb ik waarschijnlijk overheen gelezen dan.

Ik zet het niet in koeienletters neer omdat ik dan dood ben.

Maar ik wil een deal stellen, als ik een geloofwaardige claim hier neerzet, ga jij mee op BI?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik had pas nog gezegd dat ik altijd interpunctie en hoofdletters gebruik op Skype. Prompt maak ik een post waar de hoofdletters bij de namen missen:

Vreemd dit, ik had daarnet nog een quote van sander, over mylove die hij bakker had gemaakt. Op die manier konden we haar een beetje controleren, als ze niet werd geluncht was de kans op het zijn van een slechtje wat groter.

Gaandeweg het lezen kreeg ik trouwens ook steeds meer het idee dat mylove en dk nog wel eens een koppeltje kunnen zijn. Een pagina terug ofzo begon dk over dat sander en ik een koppeltje zouden zijn. Lijkt me dat je daar niet zomaar aan denkt, tenzij je zelf een koppeltje bent.

Zet alle hoofdletters maar achter elkaar. Dan krijg je vogel.
Vogel -> raaf

Desukke, mezelf redden. Lijkt me duidelijk.

Heb het snel doorgelezen, zal zo eff rustig reageren.

Op dit moment wist ik dat ik mezelf kon redden, zolang ik mijn extra stemmen maar op De Sukke zette.
 

DeletedUser73803

Guest
Wow, ik kom er wel bij dat je koppel met de raaf kan zijn, maar niet dat je zelf de raaf kan zijn, wat is dit :D:D
Sorry ik ben een idioot, BI dan :p
 

DeletedUser38451

Guest
Wat als BI geen welp is? Wie gaan we dan lynchen? Ik denk dat BI geen welp is.
 

DeletedUser72524

Guest
Nou Sander, je had toch een verkeerde tunnelvisie op mij :p

Excuses Joker, maar je bent een topper.

Kusjes

Ps: ik kan het potje niet volgen dus ik stem wat PlanB, joker of Capri stemmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.181
Kijk ik geloof dus niet dat er nog een ketterse wolf in zit, het kan bijna niet.

20 spelers

We hebben een ketterse wolf, infectie wolf en pyromaan eruit nu.
3 hele sterke rollen, de infectie wolf maakt het mogelijk dat er een 4e slechtje bij komt.
Dan heb je nog de welp, dat maakt dus 4 sterke slechtjes met mogelijk een 5e.
Als er nog een ketterse in zou zitten zouden dat 5 sterke slechtjes zijn met mogelijk een 6e, dat lijkt me teveel.
Laten we dus eerst op zoek gaan naar de welp, wat ik teven denk dat het laatste slechtjes is in plaats van te denken dat er nog een ketterse wolf in zit.

Daarom stem ik nu op conabonita, en ik was BI vergeten, die heeft ook nog een goede potentie om welp te zijn.

Nou Sander, je had toch een verkeerde tunnelvisie op mij :p

BI voor mij enigste mogelijkheid, is BI het niet dan verder kijken.

Jup, ik vraag me af of de muizenval er wel in zit:p

Geen rattenval en geen muizenval heft elkaar op. Zou best goed kunnen ansich.

BI

BI is het dan, capri en ik stemmen beide op hem en joker op cona maar nog voor de bengel claim, zegt hier ook dat hij bi ook vedenkt dus.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66944

Guest
Reminder: DZ is er voor de rest van de namiddag/avond niet meer dus alle acties ook naar mij sturen aub.
 

DeletedUser66944

Guest
Het potje is afgelopen! De wolven geven op!

Hier een korte rolverdeling, als jullie meer willen weten hoor ik het wel!

64ec53d68d19154c79df8336e501b9ca.png
 

DeletedUser

Guest
Yeah gewonnen :D
Gefeliciteerd alle goedjes, zo mooi dat Sander er zo zeker van was dat ik wolf was :D
 

DeletedUser38451

Guest
BI toch welp, maar ik heb mijn deel voor reversistence gedaan:D
 

DeletedUser58625

Guest
Wat een noobwolven wel, zelf ik had de helft gevonden en ik heb maar de helft gelezen
 
Bovenaan