[Speeltopic] WvW #245 New Girls in Town

Deleted User - 2265087

Guest
Maar goed,

Mvg het quatro + een verdwaasde Kenneth, die het niet meer snapt xD

En ja Sander, ik sliep apart :)
 
Reactiescore
167
Oh nee ik heb wel mijn raafstemmen op capri laten staan :/
 

DeletedUser72524

Guest
Oké goed zo Capri! Geen knuffels trouwens waar je mee slaapt?
 

DeletedUser72524

Guest
Myluv is ook sws wolf, als ze geen wolf is dan eet ik mijn schoenen op en zet ik het op dumpert.
 

DeletedUser66944

Guest
jullie hebben capri toch beschermd van de lynch met die blauwe stemwissel dus die raaf stem maakt totaal niet uit.

DZ is lynch, dan wordt er iemand gelunchd van jullie 5 & word ik wrs gewelpd :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri sander en blue verdienen het

Green met inactief zijn lekker meelopen :')

Dankje. En geloof me. Na het weekend was Thijs actief genoeg.

Maat goed, MyLove, Gijs, Frisbee en freaker wolven ofzo? Of ben jij stiekem wolf?

Wij zijn wss dood, niet met de lynch, Ondanks Thijs' geblander (lang Leve blauwe stemmen :p)
Maar wel door lunch of welpacties.

Ach ja..
 

Deleted User - 2265087

Guest
jullie hebben capri toch beschermd van de lynch met die blauwe stemwissel dus die raaf stem maakt totaal niet uit.

DZ is lynch, dan wordt er iemand gelunchd van jullie 5 & word ik wrs gewelpd :p

Jij geen wolf?
Dan is het dus DZ, Mylove, Frisbee. Netjes gedaan van hun zeg..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jaja grammernazi..

Ik wil hierbij trouwens een dankwoord zeggen:

Twan, dank je wel dat je me zo beschermde. Okè, anders was je zelf ook dood gegaan. Maar toch. Dank, want het was echt heel obvious.
Thijs, dank dat je de ravenstemmen op DK zette. Lucky us, want daardoor leven we nog steeds.
Sander, sorry voor het bijna killen:p Maar gelukkig hadden we Greengang om ons te redden. Dank voor de gezelligheid.

Mvg,
Een slet

Voor de mensen die zich afvragen hoe dit is ontstaan: dag 1 sliepen Twan en ik beide bij Sander. Die was ongelukkig meisje. Dag 2 sliep ik bij Green, taaf + ongelukkig meisje.

En toen waren we een quatro.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik ben geen wolf nee, waarom zou Noralie mij in leven houden als ik 3 dagen niet heb gestemd. Het spel was anders gedaan gisteren. Had dag 2 om vervanging gevraagd maar ja dat is niet echt makkelijk te vinden.
 

DeletedUser72524

Guest
Kan iemand mij de situatie uitleggen? Want snap er niks meer van.
 
Bovenaan