[Speeltopic] WvW #240

DeletedUser58625

Guest
Verspreidt die ook soa's dan en raken mensen dan geïnfecteerd?

Nee, denk eerder in de zin van dat hij dan ook bij mensen kan slapen zodat sletten minder makkelijk kunnen claimen omdat je ook een pm krijgt als de wolvenslet bij je blijft slapen. Is eigenlijk enkel van toepassing als je effectief een pm krijgt als er iemand bij je blijft slapen. Als spelleiding geen pm's stuurt over sletactie is het natuurlijk niet nodig omdat wolvenslet dan een nutteloze rol is.

Gewoon een slechte versie van de slet, beetje priester/ketter & beul/slechte beul principe zodat speciaaltjes niet meteen vertrouwd worden.
 

DeletedUser74005

Guest
Nee, denk eerder in de zin van dat hij dan ook bij mensen kan slapen zodat sletten minder makkelijk kunnen claimen omdat je ook een pm krijgt als de wolvenslet bij je blijft slapen. Is eigenlijk enkel van toepassing als je effectief een pm krijgt als er iemand bij je blijft slapen. Als spelleiding geen pm's stuurt over sletactie is het natuurlijk niet nodig omdat wolvenslet dan een nutteloze rol is.

Gewoon een slechte versie van de slet, beetje priester/ketter & beul/slechte beul principe zodat speciaaltjes niet meteen vertrouwd worden.

Ja snap ik :) Is wel een mooie rol ja!

Dacht er ook over na om slet een keertje als bijrol te doen. Dan krijg je een beetje hetzelfde idee. Maar laat Marwo het nu maar doen, ben benieuwd :)
 

DeletedUser52001

Guest
Nee, denk eerder in de zin van dat hij dan ook bij mensen kan slapen zodat sletten minder makkelijk kunnen claimen omdat je ook een pm krijgt als de wolvenslet bij je blijft slapen. Is eigenlijk enkel van toepassing als je effectief een pm krijgt als er iemand bij je blijft slapen. Als spelleiding geen pm's stuurt over sletactie is het natuurlijk niet nodig omdat wolvenslet dan een nutteloze rol is.

Gewoon een slechte versie van de slet, beetje priester/ketter & beul/slechte beul principe zodat speciaaltjes niet meteen vertrouwd worden.

Wolvenslet nooit nutteloze rol, hoe leuk is het om iemand die PM te sturen :D

Maar ja, moet even kijken hoe precies het uit gewerkt gaat worden, maar ga er iets leuks van maken :p
 

DeletedUser58625

Guest
Wolvenslet nooit nutteloze rol, hoe leuk is het om iemand die PM te sturen :D

Maar ja, moet even kijken hoe precies het uit gewerkt gaat worden, maar ga er iets leuks van maken :p

Niet elke spelleider stuurt een PM naar de speler waar een slet blijft slapen, op die manier zou het dan nutteloos zijn. :p
Maar als jij leidt is het dus idd goed om sletten minder bewezen goedjes te maken door de wolvenslet in te voeren.

Ik zie het eigenlijk al gebeuren dat je er dan 5 sletten in gaat steken en 2 wolvensletten. :D
 
Reactiescore
2.196
Slechte sletjes? Welk nut heeft dit? :p Net of wolven hun graag lunchen

Ik zou het dan eerder als eenmalige aktie doen om verwarring te veroorzaken.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Er heeft nooit een verrader ingezeten?

Nope:p

+ De lunch kon naast de blauwe stemmen maar op één manier niet doorgaan; door de slet. Wanneer er dus géén lunch was, wisten de wolpen dat ze een slet te pakken hadden en konden ze die wolpen... Alleen als die wolpen er dan al na 2 dagen uitliggen... tja xD

Die blauwe stemmen werden trouwens volkomen nutteloos gebruikt.. Het heeft geen nut om mensen meerdere keren de meeste blauwe stemmen te geven, 1x is genoeg. Ze kunnan maar 1x DO krachten krijgen.
Dus dat jullie de hele tijd dezelfde de blauwe stemmen gaven was ronduit dom:p

Koppelchat was kut, Gijs en ik werden daar redelijk hard gepest door Capri, Marwo en Littleme.

Wat, waar heb je het over?? (a)
Vrouwen onder elkaar :cool:

Yube heeft trouwens echt een goed potje gespeeld, congrats!

MyLove naaide Robin trouwens wel, door om 20:59 Castiel als lunch in te sturen:p

En jullie hebben veel te veel PM's gestuurd. Heb aan het begin van het potje m'n inbox helemaal leeggemaakt. Was nu weer nodig, omdat hij op 5 PM's na helemaal vol zat:(
 
Reactiescore
2.196
Die blauwe stemmen werden trouwens volkomen nutteloos gebruikt.. Het heeft geen nut om mensen meerdere keren de meeste blauwe stemmen te geven, 1x is genoeg. Ze kunnan maar 1x DO krachten krijgen.
Dus dat jullie de hele tijd dezelfde de blauwe stemmen gaven was ronduit dom:p

Blauwe stem werkt maar voor de volgende dag toch?
 
Reactiescore
1.015
Het werkt destijds in het topic gevraagd door mij, omdat ik hiervan uitging. Uiteindelijk was het anders, dus waarom heb je toen niet geantwoord? Nu is het een beetje laat he :p.
 
Bovenaan