[Speeltopic] WvW #240

DeletedUser58625

Guest
Mijne was wel leuk hoor, hoewel capri er meer sprak dan Castiel denk ik :p

@Mylove Nee hoor, was maar een grapje.
 
Reactiescore
976
:D

[26-3-2016 01:31:52] Noralie: Yo
[26-3-2016 01:31:54] Noralie: seks
[26-3-2016 01:31:57] Noralie: oh en ik eet je op
[26-3-2016 01:31:59] Noralie: rawr
 
Reactiescore
2.196
Dat was onmogelijk, waarom? Om te beginnen ken je jou rol en verder waren Pug, CI en ik bewezen. Dan hou je 2 mensen met een heksenclaim over waarvan er sowieso 1 liegt en 1 niet. Er kon maar 1 slechtje meer in het spel zitten dus als die verrader was, waren we gisteren al klaar.

Ik zat fout en zag dit niet. Sorry bi dat ik logica in de weg zat :(
 

DeletedUser

Guest
Potje 88 is er een wolf geluncht. Natuurlijk kan je wel een wolf lunchen
 
Reactiescore
2.196
Maybe eerste dag was ook al zo klote. Was niet thuis en was vergeten op zenden te drukken waardoor mijn bm stem wissel achter die post van sander kwam dus was meteen verdacht xD
 

DeletedUser

Guest
Leuk potje!
Goede leiding op 1 telfoutje na, maar dat kan iedereen overkomen (behalve Yube).
 

DeletedUser

Guest
Leuk potje!
Goede leiding op 1 telfoutje na, maar dat kan iedereen overkomen (behalve Yube).

2^^

Iedereen goed gespeeld helaas dat er weer inactieve bij zitten, maar daar kan je niks aan doen en was dit dag/nacht 7??
 
Reactiescore
1.736
Ik vond het wel jammer dat ik er maar 1dagje in heb gezeten :p werd meteen verdacht.
 

DeletedUser52001

Guest
Mylove ik weet niet helemaal of het blijft staan straks, vanwege forumregels enzo xD
 

DeletedUser52001

Guest
En toch vind ik de slettende wolf wel een leuk idee. Ga denk ik iets uitwerken voor volgende inschrijfronde :O
 
Bovenaan