[Speeltopic] WvW #240

DeletedUser52001

Guest
Algemeen
Aantal dorpen: 1
Aantal spelers: Keuze uit de inschrijvingen
Hints: Nee
Klaagmuur: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Eindtijd stemmen: 21:00. Uitslag zo snel mogelijk daarna.
Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Capricorno en Marwolaeth via PM (Als je het niet naar beide stuurt gaat je actie niet door!)
Lynch: Rood en vetgedrukt in het topic.
Burgemeester: Blauw en vetgedrukt in het topic. Let op! Aangepaste regels omtrent burgemeester.
Netwerken/Claimen: Netwerken is niet toegestaan, claimen is wel toegestaan. Het is niet toegestaan om printscreens in het topic te plaatsen. In geen geval mogen berichten van de spelleider gekopieerd of verspreid worden, tenzij dit expliciet door de spelleider wordt aangegeven.
Extra instellingen: Van iedere persoon die dood gaat in de nacht zal er niet bij hebben staan waar aan hij dood is gegaan. Dit kan door de wolven zijn, door een heks, of wat dan ook.
Het potje is ook pas af als ik dat zeg, verwacht dus niet zomaar dat je hebt gewonnen.
Het is voor doden niet toegestaan om te praten met de levenden. Je kan meer verraden dan je denkt, dus hou je mond!

Extra regel betreft blauwe stemmen: Elke dag mogen de spelers een blauwe stem uit brengen. De persoon die aan het einde van de dag de meeste blauwe stemmen heeft, is beschermt tegen de lynch en de lunch van die dag. (En wordt dus BM op dag 1) De bescherming tegen de lunch werkt als de kracht van een dorpsoudste, het beschermt maar 1x tegen de lunch. Dus als je de volgende dag weer de meeste blauwe stemmen hebt, en weer geluncht wordt, ga je wel dood. Het beschermt altijd tegen de lynch van die dag. De bescherming werkt niet tegen andere acties, zoals de beul, heks en wolp.

Volgorde van Acties
Deadline
Raaf
Lynch
Slet
Lunch
Wolp
Doodsdrankje
Wapensmid
Mytho
Orakel

De volgende acties zullen worden uitgevoerd op het moment dat ze binnenkomen. Alle dingen die na de deadline binnenkomen gebeuren dus helemaal aan het eind. (de volgende dag dus in principe)

Infectie
Cupido (dag 1)
Anonieme Beul

Mogelijke Rollen
Wapensmid
Maakt geweren. Kan elke 3e dag iemand een jagersgeweer geven. Deze persoon wordt dus jager bovenop zijn huidige rol. Het zou dus ook kunnen dat een wolf een geweer krijgt. Hij blijft dan slechtje. Het wapen dat een persoon krijgt telt als bijrol, en kan dus niet gezien worden door een zienende rol. Geeft de wapensmid geen naam voor een wapen door, wordt dit door middel van een random generator gedaan.

Jager
Bijrol dit potje. Je wordt jager als je een geweer krijgt van de wapensmid. Mag iemand mee de dood in nemen als hij sterft. Let op! Dit moet hij vooraf hebben aangegeven. Is er vooraf geen naam doorgegeven, sterft er niemand extra dus.

Heks
De heks is in het bezit van een doodsdrankje. Dit drankje kan gebruikt worden om een speler te vermoorden. Let op! De heks heeft ook de mogelijkheid zijn drankje weg te geven aan een andere speler.

Normale wolf
de wolven mogen elke avond iemand lunchen.

Infectiewolf
Kan elk moment van de dag iemand infecteren. Infectie wordt niet bekend gemaakt. Als de geïnfecteerde sterft zal hij sterven als wolf, niet als geïnfecteerde wolf. Niemand weet dus wie de infectie was behalve de wolven zelf!

Wolp
De wolp is een combinatie van een welp en een wolf. Eigenlijk gewoon een wolf met welpkrachten dus! Mag elke nacht de naam van een speler + zijn rol insturen. Heeft hij dit goed, sterft deze persoon. Heeft hij het fout, krijgt de persoon te horen dat er een mislukte welpactie op hem is uitgevoerd.
De wolp kan als bijrol de verrader ook wolpen. (als enige bijrol dus) Op het moment dat dit gebeurd, zal de wolp in kwestie zijn krachten verliezen (en dus veranderen in een normale wolf) en zal de verrader sterven.

mythomaan
Moet dag twee een speler kiezen. Aan de hand van de rol van deze speler, zal hij een nieuwe rol toegewezen krijgen. Als hij een wolf ziet wordt hij sowieso wolf, bij elke andere rol is het onbekend of hij deze over neemt of een burger wordt. Als de mythomaan sterft na zijn verandering, sterft hij als die rol en wordt er niet bij vermeldt dat hij mythomaan was.

Cupido
Cupido is een bijrol, een rol die dus op je huidige rol komt. Cupido koppelt zichzelf aan een andere speler. g/g moet met de goedjes winnen, s/s met de slechtjes en g/s moeten alleen overwinnen. De rol cupido is niet te zien als de rol van deze persoon wordt opgevraagd.

Orakel
Het orakel kan een visioen sturen van de rol van persoon A naar persoon B. Dit doet hij door te zeggen: Ik wil dat A, B ziet. A krijgt dan vervolgens de rol van B. Dus in praktijk houdt dit in dat het orakel enkel de naam van de geziene speler weet, en de speler die het visioen krijgt enkel de rol weet.

Raaf
De raaf stuurt elke dag voor de deadline een persoon op, die meer stemmen krijgt. Dit kan variëren van 1 tot 3 stemmen extra. (Zodat je nooit zeker weet hoeveel raven er in zitten)

Slet
Slet stuurt elke nacht in bij wie ze wil slapen. Wordt zij als lunch ingezonden maar slaapt ze bij iemand anders, gaat ze niet dood. Wordt de persoon bij wie ze slaapt geluncht, sterft ze wel. Het doodsdrankje en de welpactie gaan gewoon door en killen enkel hun slachteroffer, onafhankelijk van wat de slet doet.

Verrader
De verrader is een bijrol voor de wolven. De wolf die deze bijrol heeft, wint als hij alleen over blijft (met de goedjes) op dat moment wint hij dus samen met de goedjes. Als de wolven winnen (En hij dus niet de enige wolf is) dan verliest hij. De wolven weten niet wie de verrader is, en de verrader kan elke wolvenrol hebben.

Anonieme Beul
De beul kan eenmalig iemand vermoorden. Dit is een dagactie. De beul wordt niet bekend gemaakt. Let op! Omdat de beul niet bekend wordt gemaakt, kan hij nog steeds gewelpt worden als hij zijn actie al heeft uitgevoerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Deelnemers
Rood = dood
Blauw = bm

1. Perfect Hatred - Nacht dag 2 - Wolp
2. ImAlbatroaz - Nacht dag 2 - Burger
3. Castiel. - Nacht dag 5 - Burger + Cupido
4. Mikeeeeee3 - lynch dag 4 - burger
5. Pugnator
6. Basboy11 - nacht dag 6 - Burger
7. MarshMallow - Nacht dag 5 - Wolf
8. Mylove - Lynch dag 7 - Wolf
9. Timeforplanb
10. Single Malt - Lynch dag 1 - Wapensmid
11. Marmerjen - inactief dag 4 - burger
12. smetzak ---> Mohniels - Lynch dag 6 - Infectiewolf
13. LittleMe16 - Nacht dag 6 - Raaf + Cupido
14. Fobia - Extra dode dag 4 - Burger
15. anthraxxis - Lynch dag 5 - Burger
16. Jojor - Uitschrijven dag 5 - Infectiewolf
17. Democratische Zwijmelaars - Nacht dag 6 - Slet
18. Calamus Incendium
19. itsARTificial - Lynch dag 3 - Wolp
20. GreenGang - Nacht dag 4 - orakel
21. Dragonfriend723 - Nacht dag 3 - Orakel
22. Beast Incarnate.
23. Yube
24. .Saphira - nacht dag 1 - Burger
25. The joker13 - lynch dag 2 - burger


Goedjes hebben gewonnen!



Uiteindelijke spelerslijst:
2Rp0ApW.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Lees de regels en de instellingen goed door, ook de rollen. Er zijn een aantal dingen anders dan normaal ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Intelligence Network. speelt voor mij. Ik help hem verder.
 

DeletedUser65921

Guest
Edit mislezen :D

Nu ik toch al aan het editten ben, op een leuk potje!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ik zou graag bm willen zijn.

Hoop dat mensen het vertrouwen in me hebben, zit in een wvw flow en kna zeer actief zijn.
 

DeletedUser52001

Guest
Let ook op, elke actie die niet naar ons beide wordt gestuurd, is ongeldig!
Ongeacht wie de acties doet die avond.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik stel me beschikbaar als BM :)

Op een leuk potje mensen!
 

DeletedUser73696

Guest
Castiel, hopelijk gaat het Castiellisme heersen in WvW.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ik wil hem opzich ook wel.

Dank voor de stem MM!
 
Bovenaan