[Speeltopic] WvW #240

DeletedUser77103

Guest
Nee.
Bij de lynch werkt het voor die dag.
Bij de lunch als een DO kracht. Maar die DO kracht krijg je maar 1xtje.

Dus ongeacht of ze lunch werden of niet, de volgende dag zou het niet meer werken?
Dat hadden jullie ons best mogen vertellen
 

DeletedUser77103

Guest
Echt he.. voortaan wat beter met elkaar afstemmen voor een potje begint zou ik zeggen :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dus ongeacht of ze lunch werden of niet, de volgende dag zou het niet meer werken?
Dat hadden jullie ons best mogen vertellen

Volgens mij begrijp je het nu verkeerd, of wat? :p

Stel, BI kreeg de meeste blauwe stemmen. Dan krijgt hij DO krachten.

Niet die avond, maar de avond daarna wordt hij de lunch. Ongeacht of hij blauwe stemmen had gekregen die dag of niet, hij zou het overleven. Omdat de avond daarvoor BI de meeste stemmen had gehad, zou hij dat overleven.

De dag erna krijgt BI weer de meeste stemmen, dus de dag ná de lunch. De avond daarna is hij weer lunch. Hij zal sterven, omdat hij al een keer eerder is geluncht. Dat hij nog een keertje de meeste blauwe stemmen had, maakt er niet voor uit. Hij had het al een keertje gehad, en je krijgt maar 1xtje DO krachten.
 
Reactiescore
2.196
Volgens mij begrijp je het nu verkeerd, of wat? :p

Stel, BI kreeg de meeste blauwe stemmen. Dan krijgt hij DO krachten.

Niet die avond, maar de avond daarna wordt hij de lunch. Ongeacht of hij blauwe stemmen had gekregen die dag of niet, hij zou het overleven. Omdat de avond daarvoor BI de meeste stemmen had gehad, zou hij dat overleven.

De dag erna krijgt BI weer de meeste stemmen, dus de dag ná de lunch. De avond daarna is hij weer lunch. Hij zal sterven, omdat hij al een keer eerder is geluncht. Dat hij nog een keertje de meeste blauwe stemmen had, maakt er niet voor uit. Hij had het al een keertje gehad, en je krijgt maar 1xtje DO krachten.

Eerder zei je dat als iemand blauwe stemmen had, dat hij voor de die dag lynch overleefd maar lunch ook overleeft als lunch 2 dagen later komt :p
 

DeletedUser

Guest
Dan hadden we dus van iedereen dorpsoudste kunnen maken en zo nog makkelijker overleefd hebben. Gelukkig begrepen we het dus verkeerd anders zou het niet eerlijk geweest zijn voor de wolven :p
 

DeletedUser77103

Guest
Volgens mij begrijp je het nu verkeerd, of wat? :p

Stel, BI kreeg de meeste blauwe stemmen. Dan krijgt hij DO krachten.

Niet die avond, maar de avond daarna wordt hij de lunch. Ongeacht of hij blauwe stemmen had gekregen die dag of niet, hij zou het overleven. Omdat de avond daarvoor BI de meeste stemmen had gehad, zou hij dat overleven.

De dag erna krijgt BI weer de meeste stemmen, dus de dag ná de lunch. De avond daarna is hij weer lunch. Hij zal sterven, omdat hij al een keer eerder is geluncht. Dat hij nog een keertje de meeste blauwe stemmen had, maakt er niet voor uit. Hij had het al een keertje gehad, en je krijgt maar 1xtje DO krachten.

Nee want dat had ik nog gevraagd in de wolvenchat en daar antwoordde de spelleiding (ik weet niet meer wie) op dat het alleen geldt voor de lynch en lunch van diezelfde dag.
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom dit nog in kwestie brengen, er is geen situatie geweest waar dit voor kwam en potje is al afgelopen. Kunnen we Yube niet complimenteren voor zijn spel en DZ ook voor al de 2e/3e dag MM, Jojor en Mylove aan te wijzen als wolventeam!
 
Bovenaan