[Speeltopic] WvW #179 De Rechtzaak

DeletedUser

Guest
Beetje laf dat ze de actiefste speler gingen lunchen terwijl er al zo weinig activiteit was.
En ook enorm dom, want zowel Flex als ik had je makkelijk kunnen lynchen.
 

DeletedUser

Guest
Ik was mythomaan btw, ik koos Nonkel Jos, maar die ging er uit waardoor ik onveranderd bleef blijkbaar...

goed gespeeld @ bappos, ik ben de laatste dag grandioos de mist in gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Instellingen waren op zich wel leuk gevonden, maar dienen geëvalueerd te worden en waar nodig aangepast. Het is goed dat iemand andere dingen probeert.

Het was leuk voor de verandering maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik had als wolven Khaduffi, Ice sCream, Bappos & Oscar11.
Oscar voornamelijk omdat 1 inactieve wolf had verwacht, waarbij het Vic/Oscar/DAI had kunnen wezen.
Ice vertrouwde ik niet meer vanaf het moment dat hij vond dat ik BM moest worden, ik dacht dat ik me te gek voor woorden :p Echter was hij toen nog goedje.
En Khaduffi was imo obvious dat die wolf was, beetje zonde dat ik daar geen theorie op kon maken.
Bappos was voornamelijk omdat hij soms nogal dubieuze dingen deed.
 

DeletedUser

Guest
Tof spelletje :)
Ik was sabboteur :p
Ice, me not wolf :p

Mja de afgelopen dagen zat ik ook niet op jou maar op khaduffi/Bappos/Arbeitman.

Arbeitman en Bappos hebben naar mijn mening nog steeds vreemd gespeeld, ik dacht echt dat van hen er minstens eentje wolf moest zijn :p
Ook de manier waarop jullie Khaduffi en elkaar bleven negeren als mogelijke verdachte.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond Altijd Bezig bij het begin nog verdacht, tot duidelijk werd dat hij enkel zo speelde ivm inactiviteit.
Vond het ook wel jammer dat er geen cupido was en het koppeltje door de leiding werd gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Mja de afgelopen dagen zat ik ook niet op jou maar op khaduffi/Bappos/Arbeitman.

Arbeitman en Bappos hebben naar mijn mening nog steeds vreemd gespeeld, ik dacht echt dat van hen er minstens eentje wolf moest zijn :p
Ook de manier waarop jullie Khaduffi en elkaar bleven negeren als mogelijke verdachte.

Ik doe de volgende potjes ook mee, heb de smak terug te pakken! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik had als wolven Khaduffi, Ice sCream, Bappos & Oscar11.
Oscar voornamelijk omdat 1 inactieve wolf had verwacht, waarbij het Vic/Oscar/DAI had kunnen wezen.
Ice vertrouwde ik niet meer vanaf het moment dat hij vond dat ik BM moest worden, ik dacht dat ik me te gek voor woorden :p Echter was hij toen nog goedje.
En Khaduffi was imo obvious dat die wolf was, beetje zonde dat ik daar geen theorie op kon maken.
Bappos was voornamelijk omdat hij soms nogal dubieuze dingen deed.

Jou en flex verdacht ik in het begin totaal niet, en beschouwde ik als goedje, daarom wilde ik jou BM hebben :p
En ik had na een tijdje ook wel door dat jullie koppel waren, dat maakte het nog minder waarschijnlijk dat jullie wolf waren, maar na een tijd begon ik toch de twijfelen doordat jij mij uit het niets aanviel zonder reden.

Stevieunder vond ik dit potje trouwens erg goed en helder spelen, een speler die het gehele potje open blijft staan voor informatie en niet zoals bijvoorbeeld Bappos gemakkelijk tunnelvisie op 1 persoon heeft. Ik snap niet waarom mensen nog soms hun standaard BM-stem op Bappos zetten tegenwoordig, want de laatste tijd speelt hij niet geweldig.
 

DeletedUser16768

Guest
Hoezo speel ik niet geweldig?
Ik zet geen tunnelvisie hoor, verder heb ik oog voor alles en wacht ik bijvoorbeeld rustig mijn actie af.

Jullie hebben op de heks gestemd :p.
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat er iemand uitsprong dit potje. Wel jammer van wolven BERT en Vic beetje jammere manier waarop zij speelden.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo speel ik niet geweldig?
Ik zet geen tunnelvisie hoor, verder heb ik oog voor alles en wacht ik bijvoorbeeld rustig mijn actie af.

Jullie hebben op de heks gestemd :p.

Waarom heb je je drankje op mij gebruikt? Je kon toch op z'n minste even kijken wat de lynch en lunch was? Het is wel een positief punt dat je niet dag 1 direct je drankje hebt gebruikt.

En ik vind je niet geweldig spelen aangezien je vaak een zware tunnelvisie hebt op mensen die jou verdenken, naar mijn idee keek je bijvoorbeeld dit potje totaal niet naar mijn argumenten dat het onlogisch zou zijn dat ik wolf was en jou, khaduffi en arbeitman aan zou vallen.
 

DeletedUser16768

Guest
Waarom heb je je drankje op mij gebruikt? Je kon toch op z'n minste even kijken wat de lynch en lunch was? Het is wel een positief punt dat je niet dag 1 direct je drankje hebt gebruikt.

En ik vind je niet geweldig spelen aangezien je vaak een zware tunnelvisie hebt op mensen die jou verdenken, naar mijn idee keek je bijvoorbeeld dit potje totaal niet naar mijn argumenten dat het onlogisch zou zijn dat ik wolf was en jou, khaduffi en arbeitman aan zou vallen.

Ik had helaas niet genoeg tijd om het uit te werken, maar je overijverige spel was wel verdacht.
Als ik mijn drankjes nog moest laten wachten, werd het pas de volgende nacht (dodendrankje was deze keer na de lunch in de nacht). Dus helaas was dat geen optie.
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat er iemand uitsprong dit potje. Wel jammer van wolven BERT en Vic beetje jammere manier waarop zij speelden.

Victorious heeft niet eens 'gespeeld'.

En dat niemand echt geweldig speelde is natuurlijk het gevolg van inactieve wolven, want die vallen niet te ontmaskeren als ze 5 dagen geen posts maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik had helaas niet genoeg tijd om het uit te werken, maar je overijverige spel was wel verdacht.
Als ik mijn drankjes nog moest laten wachten, werd het pas de volgende nacht (dodendrankje was deze keer na de lunch in de nacht). Dus helaas was dat geen optie.

Hmm oké ik wist niet dat het drankje in de nacht plaats moest vinden.

En als ik overijverig ben is dat meestal een goed teken qua goedheid :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vorig potje mijn dosis aan tunnelvisie gehad en hoopte dan ook dit niet te herhalen.
Echter vind ik je woorden te lovend, Ice :p
Openstaan voor informatie leidt vaak tot onduidelijkheid en twijfels voor mij aangezien je dan ook openstaat voor verkeerde informatie.
Bappos gaf ik op het laatste een beetje het Kingpin gehalte met dat ie stil was maar was er wel nog altijd maar ik gok dat niet iedereen die inbeelding deelde door het gebrek aan verhaaltjes wat ik wat jammer vond deze ronde.

@Dragon: als saboteur had je toch wel wat meer mogen sturen hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Khaduffi had ik vanaf het begin op gestemd, alleen kon niet echt feiten op tafel brengen helaas.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vorig potje mijn dosis aan tunnelvisie gehad en hoopte dan ook dit niet te herhalen.
Echter vind ik je woorden te lovend, Ice :p
Openstaan voor informatie leidt vaak tot onduidelijkheid en twijfels voor mij aangezien je dan ook openstaat voor verkeerde informatie.
Bappos gaf ik op het laatste een beetje het Kingpin gehalte met dat ie stil was maar was er wel nog altijd maar ik gok dat niet iedereen die inbeelding deelde door het gebrek aan verhaaltjes wat ik wat jammer vond deze ronde.

@Dragon: als saboteur had je toch wel wat meer mogen sturen hoor :eek:

Vanaf ik iets deed werd ik verdacht, moest op den duur wat rustiger doen ;)
 
Bovenaan