DeletedUser52001
Guest
Wvw; de Rechtzaak
New York, 10 augustus 2013 Recentelijk is vernomen dat 10 politieagenten en 10 ex-gevangenen opgepakt zijn en naar een onbekende locatie zijn vervoerd. De FBI laat weten dat het hier om een nieuw soort experiment gaat. In de groep zitten een aantal corrupte agenten, die samen hebben gewerkt met een aantal ex-gevangenen in een nog onbekende misdaad. Ze weigeren verdere details los te laten. De FBI heeft hun verdachten kunnen terugbrengen tot deze groep, maar zonder verdere hulp zullen ze er niet uitkomen. Daarom hebben ze de hulp ingeschakeld van een orthodoxe fixer die hun met dit kleine probleempje gaat helpen. Maar hoe? Dat is momenteel nog niet bekend. Morgen hoort u meer!
New York, 10 augustus 2013 Recentelijk is vernomen dat 10 politieagenten en 10 ex-gevangenen opgepakt zijn en naar een onbekende locatie zijn vervoerd. De FBI laat weten dat het hier om een nieuw soort experiment gaat. In de groep zitten een aantal corrupte agenten, die samen hebben gewerkt met een aantal ex-gevangenen in een nog onbekende misdaad. Ze weigeren verdere details los te laten. De FBI heeft hun verdachten kunnen terugbrengen tot deze groep, maar zonder verdere hulp zullen ze er niet uitkomen. Daarom hebben ze de hulp ingeschakeld van een orthodoxe fixer die hun met dit kleine probleempje gaat helpen. Maar hoe? Dat is momenteel nog niet bekend. Morgen hoort u meer!
Algemene Instellingen
Aantal dorpen: 1
Aantal spelers: 20. Bij meer inschrijvingen kies ik.
Hints: Eventueel, wordt er bij vermeldt.
Klaagmuur: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Eindtijd stemmen: 21:30. Verhalen zo snel mogelijk daarna.
Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Marwolaeth
Lynch: Rood en vetgedrukt in het topic voor je nummer 1, rood, vetgedrukt en cursief voor 2.
Burgemeester: Blauw en vetgedrukt in het topic. Nieuwe verkiezing na dood.
Jury: Groen en vetgedrukt in het topic. Elke dag nieuwe jury.
Netwerken/Claimen: Netwerken en claimen is niet toegestaan.
Extra instellingen: Een nieuwe setting die de BM wat meer invloed gaat geven!
Concept:
Er zullen twee groepen spelers zijn, de agenten en de criminelen. Dit wordt om en om gedaan in de spelerslijst, en is compleet willekeurig dus. De rol van de speler heeft ook niets te maken de groep waar hij in zit. Het kan dus zijn dat alle wolven in 1 groep zitten, of verdeeld over beide. Op dag 1 zal er een rechter verkozen worden (de BM dus) die een belangrijke rol zal hebben dit potje. Elke lynch zal er namelijk niet op 1, maar op 2 mensen gestemd worden. Een uit de groep criminelen, en 1 uit de groep agenten. Ook zullen er elke dag in het groen gestemd worden voor twee juryleden. (je plaatst dus twee groene stemmen) deze mogen beide uit de zelfde groep komen, of van elke groep 1. Dat staat vrij.
Elke dag zullen er dus twee mensen zijn met de meeste stemmen (1 van de criminelen, 1 van de agenten) en dan wordt er gekeken op wie de twee nieuwe juryleden hebben gestemd. Stemden ze beide op dezelfde persoon als 1, gaat die dood. Stemden ze op een ander als 1, of stemde een van de twee niet op de twee met de meeste stemmen, wordt er naar de stem van de burgemeester gekeken om te beslissen wie er dood gaat. De burgemeester heeft dus een hoop invloed dit potje!
Aanwezige rollen:
De verrader
Een jager die bij zijn dood enkel iemand mag schieten uit dezelfde groep.
De saboteur
Hier zullen er twee van in het spel zijn, een van elke groep. Hun doel is om te zorgen dat de andere groep wordt uitgeroeit. Lukt dit, en zijn ze enkel nog over met mensen van hun groep, hebben ze gewonnen. Het spel is dan niet afgelopen, maar de saboteur mag dan kiezen of hij verder wil spelen als goedje of als slechtje. Als hij als slechtje verder speelt krijgt hij te horen wie de wolven zijn, maar mag hij niet met ze communiceren of zijn rol claimen om het duidelijk te maken. Als de saboteur sterft zal bij zijn rol burger komen te staan. Pas na het potje wordt bekend gemaakt of er een saboteur heeft gewonnen, en wie het was.
Dorpsoudste
Overleeft 1x de lunch.
Beschermengel
Beschermt snachts een speler tegen de lunch. Zijn krachten vervallen niet als de dorpsoudste dood is.
De vervalser
Mag eenmalig de uitslag van het BM/jurybesluit veranderen naar zijn keuze. Hij stuurt via PM in wie hij wil dat dood gaat van de twee spelers. Hij mag hier ook meerdere namen op volgorde insturen, de hoogste gaat dan dood als die de meeste stemmen van zijn groep heeft.
Heks
Heeft een doods en/of levensdrankje. Mag zijn drankjes pas na nacht 2 gebruiken. Kan zichzelf niet redden.
Orakel
Mag tweemalig de rol van een speler aan een andere speler doorgeven. Dus: Speler A ziet speler B.
Wolf
De normale wolven. Lunchen elke nacht 1 iemand.
Infectiewolf
Heeft eenmalig de kans om na nacht 3 (elk moment wanneer hij maar wil) iemand te infecteren. Dit moet wel iemand zijn die in de andere groep zit dan waarin de infectiewolf zit.
Mythomaan
Kiest voor nacht 2 een speler. Hij krijgt de rol van deze speler, met uitzondering van infectiewolf en heks. Wordt hij orakel dan krijgt hij een aantal acties door mij gekozen.
Het koppel
Twee spelers beide van een andere groep die als geliefden spelen.
Een jager die bij zijn dood enkel iemand mag schieten uit dezelfde groep.
De saboteur
Hier zullen er twee van in het spel zijn, een van elke groep. Hun doel is om te zorgen dat de andere groep wordt uitgeroeit. Lukt dit, en zijn ze enkel nog over met mensen van hun groep, hebben ze gewonnen. Het spel is dan niet afgelopen, maar de saboteur mag dan kiezen of hij verder wil spelen als goedje of als slechtje. Als hij als slechtje verder speelt krijgt hij te horen wie de wolven zijn, maar mag hij niet met ze communiceren of zijn rol claimen om het duidelijk te maken. Als de saboteur sterft zal bij zijn rol burger komen te staan. Pas na het potje wordt bekend gemaakt of er een saboteur heeft gewonnen, en wie het was.
Dorpsoudste
Overleeft 1x de lunch.
Beschermengel
Beschermt snachts een speler tegen de lunch. Zijn krachten vervallen niet als de dorpsoudste dood is.
De vervalser
Mag eenmalig de uitslag van het BM/jurybesluit veranderen naar zijn keuze. Hij stuurt via PM in wie hij wil dat dood gaat van de twee spelers. Hij mag hier ook meerdere namen op volgorde insturen, de hoogste gaat dan dood als die de meeste stemmen van zijn groep heeft.
Heks
Heeft een doods en/of levensdrankje. Mag zijn drankjes pas na nacht 2 gebruiken. Kan zichzelf niet redden.
Orakel
Mag tweemalig de rol van een speler aan een andere speler doorgeven. Dus: Speler A ziet speler B.
Wolf
De normale wolven. Lunchen elke nacht 1 iemand.
Infectiewolf
Heeft eenmalig de kans om na nacht 3 (elk moment wanneer hij maar wil) iemand te infecteren. Dit moet wel iemand zijn die in de andere groep zit dan waarin de infectiewolf zit.
Mythomaan
Kiest voor nacht 2 een speler. Hij krijgt de rol van deze speler, met uitzondering van infectiewolf en heks. Wordt hij orakel dan krijgt hij een aantal acties door mij gekozen.
Het koppel
Twee spelers beide van een andere groep die als geliefden spelen.
Nog niet posten totdat ik heb aagegeven dat dit is toegestaan. De rollen zijn nog niet uitgedeeld!
Laatst bewerkt door een moderator: