[Speeltopic] WvW #179 De Rechtzaak

DeletedUser

Guest
Khaduffi moet sowieso dood want als de juryleden er niet uitkomen gaat de beslissing automatisch naar de BM toch?
 

DeletedUser52001

Guest
Khaduffi dood aan lynch, infectiewolf. Victorious dood aan inactiviteit, wolf. Ice scream dood door heksactie, wolf.

Potje af!


En sorry mensen voor de afwezigheid van verhaaltjes en dat het laat was, maar ik had, zoals ik meerdere malen heb gemeld, introductieweek. Ik heb gisteravond nog iemand proberen te regelen om de uitslag te plaatsen maar dat ging niet echt. (wss omdat het al laat was)
 

DeletedUser13565

Guest
Ga dan niet in je introweek leiden Marwo want alles was te laat, dingen werden vergeten en je schreef geen verhaaltjes.
Zeker dit verhaal (ervan uit gaande dat je nu wel tijd had) : wat een anticlimax voor een WvW potje :eek:

Dat is voor mij frustrerend aangezien ik hier gewoon veel tijd had gehad om lekker een potje te leiden.

Nouja, volgende inschrijftopic kan open.
 

DeletedUser52001

Guest
Ga dan niet in je introweek leiden Marwo want alles was te laat, dingen werden vergeten en je schreef geen verhaaltjes.
Zeker dit verhaal (ervan uit gaande dat je nu wel tijd had) : wat een anticlimax voor een WvW potje :eek:

Dat is voor mij frustrerend aangezien ik hier gewoon veel tijd had gehad om lekker een potje te leiden.

Nouja, volgende inschrijftopic kan open.

Ik heb helemaal niets vergeten. En nee ik heb nu ook geen tijd, dit is even snel via mijn telefoon. Vanavond als ik weer online ben komt de lijst met rollen online en alles.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik heb helemaal niets vergeten. En nee ik heb nu ook geen tijd, dit is even snel via mijn telefoon. Vanavond als ik weer online ben komt de lijst met rollen online en alles.

Jawel gisteren niet aangegeven wie er geluncht was, zoveel heb ik meegekregen. Maar dat is het punt niet. Je had gewoon geen tijd deze week en toch ga je leiden.
 

DeletedUser52001

Guest
En ik had er niet op gerekend dat het in mijn introductieweek zou vallen en alles.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je niet veel tijd had, anders was het potje leuker geweest met de verhalen.
 

DeletedUser

Guest
Haha oké lol :p

Naja die heks zat er behoorlijk naast of hij moet hebben geweten dat ik een half uur voor khaduffi's dood werd geïnfecteerd.
 

DeletedUser

Guest
Tja op naar de volgende maar. Dus jij was geen wolf tot vandaag Ice?
 

DeletedUser52001

Guest
Jawel gisteren niet aangegeven wie er geluncht was, zoveel heb ik meegekregen. Maar dat is het punt niet. Je had gewoon geen tijd deze week en toch ga je leiden.

De lynch moest eerst bekend worden voor de lunch bekend kon worden (want als khaduffi gelyncht zou worden was het spel af en was er geen lunch).

Ik kan er niets aan doen dat de jury niet goed in de instellingen heeft gelezen dat ze een voorkeursstem moeten uitspreken als jury voor wie er daadwerkelijk dood gaat. Dat ligt verder niet aan mij.
 

DeletedUser52001

Guest
Bappos was heks overigens, die ice doodde en de lunch redde. Als hij gelyncht werd hadden er nog 2 wolven geleefd dus.
 

DeletedUser13565

Guest
Nuja, je weet wat ik überhaupt van die instellingen vond maar let's get on with it ik heb weer genoeg geklaagd.
 

DeletedUser

Guest
Instellingen waren op zich wel leuk gevonden, maar dienen geëvalueerd te worden en waar nodig aangepast. Het is goed dat iemand andere dingen probeert.
 

DeletedUser16768

Guest
Hopatee!
Beetje jammer van de inactiviteit van de leiding ja.
 

DeletedUser

Guest
Tja op naar de volgende maar. Dus jij was geen wolf tot vandaag Ice?

Tot gisteravond 22:30, ik was jager.

-> Normaal heb ik trouwens geen commentaar op jou als spelleiding Marwo, maar dit potje was echt slecht geleid, bovendien waren er dingen gewoon slecht uitgedacht, zoals de infectiewolf die alleen in de andere groep mocht infecteren, het feit dat de jury aanbleef voor 2 dagen waardoor ik in prinipe als ik jury was geworden de gehele lynch had kunnen bepalen als BM, en nog meerdere dingen.
 
Bovenaan