WVJV XI-topic

Reactiescore
976
No way dat je firedrakan kan vergeten. Gedurende een bepaalde periode het laatste jaar ging het hier enkel over firedrakan, dus je zal vast wel een mening over haar hebben.
 
Reactiescore
770
Het gaat me niet echt over de tijd niet waardig vinden, maar eerder omdat ik over echt heel veel mensen niets te zeggen heb.

1. Hopeful
2. *Netsky
3. Sander14/.TheOnlyPlanisA
4. MOHniels
9. Dr. Hannibal Lecter
11. firedrakan
12. DemocratischeZwijmelaars
13. pierre the pieter
14. the light fighter
15. Bloodwolf14
16. Westkip
17. Lytho
19. Conabonita
20. Pimsie

Ik kan deze mensen eigenlijk samenvatten als: ooit wel eens een post van gelezen maar ik kan me amper nog iets van herinneren.

Dan is het voor mij ook zinloos een lijstje te maken voor die 5 andere personen.

Goed punt idd, maar jij bent ook maar vrij recent teruggekeerd naar dit forump :p
 

DeletedUser61134

Guest
No way dat je firedrakan kan vergeten. Gedurende een bepaalde periode het laatste jaar ging het hier enkel over firedrakan, dus je zal vast wel een mening over haar hebben.

Ohjee wat is dit, je hebt doorgekregen dat ik jullie "ze is een man" grapjes begin te negeren?
Dus je begint omgekeerde psychologie zodat het me opvalt dat je dat niet meer doet?

Het gaat me niet echt over de tijd niet waardig vinden, maar eerder omdat ik over echt heel veel mensen niets te zeggen heb.

1. Hopeful
2. *Netsky
3. Sander14/.TheOnlyPlanisA
4. MOHniels
9. Dr. Hannibal Lecter
11. firedrakan
12. DemocratischeZwijmelaars
13. pierre the pieter
14. the light fighter
15. Bloodwolf14
16. Westkip
17. Lytho
19. Conabonita
20. Pimsie

Ik kan deze mensen eigenlijk samenvatten als: ooit wel eens een post van gelezen maar ik kan me amper nog iets van herinneren.

Dan is het voor mij ook zinloos een lijstje te maken voor die 5 andere personen.

Hoi
*schud hand*
Nu ken je me :eek:
 
Reactiescore
1.049
Ohjee wat is dit, je hebt doorgekregen dat ik jullie "ze is een man" grapjes begin te negeren?
Dus je begint omgekeerde psychologie zodat het me opvalt dat je dat niet meer doet?



Hoi
*schud hand*
Nu ken je me :eek:
Jij wilt strengere opleidingen. Dan mag je eigen grammatica best in orde zijn ;)
Het is in die context: "schudT de hand"
Of kennen ze da ni in Indonesië
 

DeletedUser61134

Guest
Jij wilt strengere opleidingen. Dan mag je eigen grammatica best in orde zijn ;)
Het is in die context: "schudT de hand"
Of kennen ze da ni in Indonesië

Dan zou t nog altijd "ik schud je de hand" zijn.

Daarnaast:
Waar in de context zie je dat iemand anders dan IK Glenn de hand zou schudden?
Zelfs als er geen IK bij staat kan het niet plots een ander zijn die Glenn de hand schud.
Waar moet diegene ineens wegkomen?
 

DeletedUser78303

Guest
Dan zou t nog altijd "ik schud je de hand" zijn.

Daarnaast:
Waar in de context zie je dat iemand anders dan IK Glenn de hand zou schudden?
Zelfs als er geen IK bij staat kan het niet plots een ander zijn die Glenn de hand schud.
Waar moet diegene ineens wegkomen?

Godver. Hier moet je niet onderuit proberen te komen. Je refereert hiermee naar jezelf in de derde persoon, dus behoort er -dt gebruikt te worden. Je kan het prima in je hoofd anders hebben uitgedacht, maar dit zijn nou eenmaal de regels trolletje. Je bent zojuist verbeterd door een 13 jaar oud jochie (luv u rens)
 

DeletedUser61134

Guest
Godver. Hier moet je niet onderuit proberen te komen. Je refereert hiermee naar jezelf in de derde persoon, dus behoort er -dt gebruikt te worden. Je kan het prima in je hoofd anders hebben uitgedacht, maar dit zijn nou eenmaal de regels trolletje. Je bent zojuist verbeterd door een 13 jaar oud jochie (luv u rens)

Naar mezelf refereren in een 3de persoon?
Waar zie je me voor aan? Sander?

Sinds wanneer moet je bij "Ik schud je de hand" dt gebruikt worden?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Naar mezelf refereren in een 3de persoon?
Waar zie je me voor aan? Sander?

Sinds wanneer moet je bij "Ik schud je de hand" dt gebruikt worden?

Bij een ik vorm gebruik je nooit dt, dat klopt.

Echter gebruik je in die post een derde persoon om over jezelf te praten, en dus wordt het met dt.

Ander voorbeeldje, stel jij post iets heel stoms en ik ben het zat en besluit je te bannen, dan kan ik reageren met *bant jou*.

Ondanks het feit dat ik de actie doe en over mezelf praat, is het tóch stam + t.
 

DeletedUser61134

Guest
Bij een ik vorm gebruik je nooit dt, dat klopt.

Echter gebruik je in die post een derde persoon om over jezelf te praten, en dus wordt het met dt.

Ander voorbeeldje, stel jij post iets heel stoms en ik ben het zat en besluit je te bannen, dan kan ik reageren met *bant jou*.

Ondanks het feit dat ik de actie doe en over mezelf praat, is het tóch stam + t.

Hoog tijd dat Nederland een deel van Turkije word.
Eens een logische taal.
 

DeletedUser7072

Guest
Maak maar gewoon je lijstje Rebecca, en dat geldt ook voor Glenn!
 

DeletedUser61134

Guest
Maak maar gewoon je lijstje Rebecca, en dat geldt ook voor Glenn!

Nee, ken niemand op dit Forum.
Ik dacht recent Rob te kennen maar ook hij kan me nog verrassen :eek:
En jij gaf me geen 10/10 dus ken jij ook niet goed blijkbaar :eek:
 
Reactiescore
770
Nee, ken niemand op dit Forum.
Ik dacht recent Rob te kennen maar ook hij kan me nog verrassen :eek:
En jij gaf me geen 10/10 dus ken jij ook niet goed blijkbaar :eek:

Soms ken ik mezelf ook niet maar alsnog geef ik mijzelf schaamteloos een 10/10 ??

Zou je uit moeten leren Cantoneesje van me
 

DeletedUser67517

Guest
Rebecca mag heus wel schud zonder DT schrijven. Aangezien Rebecca naast 1ste persoon, 2de persoon ook gewoon 3de persoon is. Borderline is a bitch
 

DeletedUser61134

Guest
Soms ken ik mezelf ook niet maar alsnog geef ik mijzelf schaamteloos een 10/10 ??

Zou je uit moeten leren Cantoneesje van me

2de deel moest voor Dirk zijn, was missch wat onduidelijk.

Rebecca mag heus wel schud zonder DT schrijven. Aangezien Rebecca naast 1ste persoon, 2de persoon ook gewoon 3de persoon is. Borderline is a bitch

Nee ik schrijf nooit in 3de vorm, ik schrijf maximaal gewoon kortaf.
Ben geen kapsones patiënt zoals velen hier.
 

DeletedUser7072

Guest
Nee, ken niemand op dit Forum.
Ik dacht recent Rob te kennen maar ook hij kan me nog verrassen :eek:
En jij gaf me geen 10/10 dus ken jij ook niet goed blijkbaar :eek:

Nee ik deel niet snel tienen uit, dat had je wel kunnen weten ;)

Maar niks mis met een 8.5 toch?
 

DeletedUser78790

Guest
Als je met mij de handen schudtdtddtttddt dan roep ik automatisch Heil Erdogan.
 
Bovenaan