WVJV XI-topic

DeletedUser74005

Guest
wat+vind+jij.png


Wat Vind Jij Van

WVJV kan toch wel gezien worden als een van de succesvolste activiteiten op het Vrije Forum. Deze topics teruglezend, leek het mij een goed idee om dit concept weer eens op te pakken, aangezien de vaste community in de afgelopen jaren drastisch veranderd is. We hebben een groot deel van het forummeubilair zien verdwijnen, maar we hebben gelukkig ook veel nieuwe en bijzondere mensen daarvoor terug in de plaats zien komen.

Nu ook het einde van het jaar in zicht is, is het een mooi moment om terug te blikken op de periode die wij hier allemaal actief geweest zijn. Ons verleden als onderdeel van deze community kent vele verhalen en hierbij wordt iedereen aangemoedigd deze te delen.


Aangezien het lang geleden is dat er een WVJV georganiseerd is, volgt hieronder nog kort hoe het allemaal in zijn werk gaat:

- Ten eerste is het de bedoeling dat er een lijst tot stand gebracht wordt met forumgebruikers. Ik wil dit iets anders doen dan bij de vorige edities: iedereen mag spelers nomineren die in deze lijst vervolgens opgenomen zullen worden. Daarbij is het ook mogelijk om jezelf in te schrijven. Om mee te kunnen doen, moet je logischerwijs wel onderdeel uitmaken van de 'actieve community', aangezien anders vrijwel niemand je kent. (je moet dus wel actief zijn op bijvoorbeeld P&P-fora, het spellenforum of het VF) Het streefaantal is circa 20 spelers, zodat het niet extreem veel werk is om over iedereen een mening te vormen.
- Nadat de lijst samengesteld is, zal het 'beoordelen' beginnen. Dit houdt in dat iedereen over alle spelers uit de lijst zijn mening vormt en zijn verhalen deelt. (kijk hiervoor vooral terug naar voorgaande edities, want daar zitten prachtige posts tussen!) Je geeft daarbij ook iedere speler een cijfer (1 t/m 10).
- Hierna zal er nog een uitslag komen met wie de meest geliefde forumgebruiker is.

De deadline voor het inschrijven/nomineren is woensdag 20 december rond 22:00 uur!
(daarna zal er circa 2 weken lang de tijd zijn om lijstjes te maken)

Een overzicht van vorige topics:
WVJV I
WVJV II
WVJV III
WVJV IV
WVJV V
WVJV VI
WVJV VII
WVJV VIII
WVJV IX

WVJV X



De lijst

1. Hopeful
2. *Netsky
3. Sander14/.TheOnlyPlanisA
4. MOHniels
5. Glenn
6. Dirk-Janus
7. Stalov
8. dragonshield
9. Dr. Hannibal Lecter
10. Dragonfriend
11. firedrakan
12. DemocratischeZwijmelaars
13. pierre the pieter
14. the light fighter
15. Bloodwolf14
16. Westkip
17. Lytho
18. Anthraxxis
19. Conabonita
20. Pimsie


Ben heel benieuwd hoe de huidige community over elkaar denkt en vooral naar wat ze allemaal met elkaar meegemaakt hebben. Hopelijk is voldoende animo voor!


Overzicht van de lijstjes:

.TheOnlyPlansisA
pierre the pieter
Bloodwolf14
Westkip
thelightfighter
Anthraxxis
DemocratischeZwijmelaars (deel 1)
DemocratischeZwijmelaars (deel 2)
Conabonita
dragonshield3
Hopeful
Stalov
Dirk-Janus
mohniels1
dragonfriend723
*Netsky
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78769

Guest
Ik ook. Ben heel benieuwd wat voor indruk mensen hebben ^^

Maar moet ik hier nu dan onder GaMe of Blood dit doen. Aangezien ik GaMe voor de P&P-fora gebruik :eek:
 

DeletedUser66129

Guest
Ik nomineer iedereen die mee wilt doen inclusief mezelf.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik denk dat er minder dan 20 actieve gebruikers zijn. Iig heb je deze figuren:

1. Glenn
2. Stalov
3. Pieter
4. Rensje
5. Rebecca
6. Sander salamander
7. Duncan
8. Notorious

Dat was het wel voor de VF community tegenwoordig denk ik :eek:
 

DeletedUser70854

Guest
Ik denk dat er minder dan 20 actieve gebruikers zijn. Iig heb je deze figuren:

1. Glenn
2. Stalov
3. Pieter
4. Rensje
5. Rebecca
6. Sander salamander
7. Duncan
8. Notorious

Dat was het wel voor de VF community tegenwoordig denk ik :eek:
Bedankt Drik!
Al denk ik niet dat ik al te beste scores ga krijgen :redface:
 

DeletedUser78666

Guest
Dit is zo ouderwets, wij doen een roast topic. Waar wij 1 iemand roasten en 7 anderen krijgen hun moment om hem/haar te roasten en ook de anderen.

Iedereen mee eens?
 

DeletedUser61134

Guest
Roast topics werken niet als degene zich kan verdedigen.
Krijg je meer spamtopics
 

DeletedUser66129

Guest
Voor roasten ken je elkaar niet goed genoeg voor vrees ik. Ik zal een aantal maar een beetje kunnen roasten maar grotendeels ken ik te slecht om te roasten.
 

DeletedUser78666

Guest
Is toch leuk om het op basis van gegevens hier te doen, kan bij iedereen wel een t
Roast verzinnen
 

DeletedUser66129

Guest
Nou ik ben benieuwT waar SanderT mij op gaat roasten dan :rolleyes:
 
Bovenaan