WVJV XI-topic

DeletedUser7072

Guest
Ik ben een 10/10 op innerlijk!
Ben bij verre 1 van de meest bescheiden, vriendelijk en meelevende mensen op dit forum!!

:D

Toch moet je nog beter je best doen om een 10 te krijgen! Te beginnen met het maken van je eigen lijstje.

Je kan dan gewoon lekker iedereen afzeiken, daar ga je best van genieten.
 
Reactiescore
770
oh dus bij jou kwam er eerst een waarschuwing van Gijs maar als Sander dan iets post met een andere account kwam er door Poo geen waarschuwing maar meteen permaban

nou dat weten we ook weer na al die jaren genieten bepaalden nog steeds een bevoorrechte positie of zijn de moderators niet consequent

meer nieuws op 9 !
 
Reactiescore
660
Iets posten voor een gebande heeft me ooit 12 punten en 3 weken ban gekost.
Dat is ook niet zo wijs.

:D

asnog moest jij permaban krijgen zou je leren mod met dt te schrijven
Buiten dat ik nog steeds onder de indruk ben van je gedicht over me vind ik dit a'l'snog een leuke post.
 

DeletedUser40402

Guest
Dat is ook niet zo wijs.

:D
Sorry Robbeke, maar dit is echt een belachelijk kinderachtige opmerking ofwel ben jij echt een vervelende autist en dan zeg ik het ook gewoon. Ik ben nu niet diegene die snel ambetant word van iemand maar je flikt het wel ff.

Ambetant ventje ben jij zeg.

Zo, dit was niet goed wijs van me, maar ik ben maar een mens. Lees wat je wil.

Djee kerel ...

:confused::mad:o_O
 
Reactiescore
660
asnog moest jij permaban krijgen zou je leren mod met dt te schrijven
Sorry Robbeke, maar dit is echt een belachelijk kinderachtige opmerking ofwel ben jij echt een vervelende autist en dan zeg ik het ook gewoon. Ik ben nu niet diegene die snel ambetant word van iemand maar je flikt het wel ff.

Ambetant ventje ben jij zeg.

Zo, dit was niet goed wijs van me, maar ik ben maar een mens. Lees wat je wil.

Djee kerel ...

:confused::mad:o_O

pff, originaliteit 0!
 
Bovenaan