World War XXX - Part II

DeletedUser

Guest
Beste kerel. Hoe groot is het front van ODA en +/- nu wel niet? Hij kiest 'n deel van het front uit wat naar zijn mening enkel aan de oorlog meedoet. Dit is helemaal niet waar, er zijn meerdere fronten waar activiteit te bekennen is.
Hij pakt enkel de statistieken van daar, en hij zegt: zo, dit deel van de oorlog doet actief mee. Hier zijn we voor.

Je snapt natuurlijk dat dat niet kan, en dus volledig willekeurig is. Kom eens met fatsoenlijke posts met onderbouwing, in plaats van steeds te zeggen dat mijn posts niet kloppen. Het is ten eerste volstrekt irritant en ten tweede kun jij beter.

:eek: Valt me van je tegen dat je het nog steeds niet snapt. Het is niet willekeurig, zoals je nu zelf ook zegt: hij kiest een deel van het front. Inderdaad, dus zijn de spelers niet willekeurig gekozen. Als je snDD/Mavani/GTH vs Zeus pakt zijn die spelers niet willekeurig gekozen want snDD heeft rekening gehouden met hun ligging, ze liggen daar tegen elkaar. NIET willekeurig dus. Snap je het al?


Zucht ... Van jou hebben we ooit ook wel wat beters gezien. Jammer weer. Dacht dat je serieuzer wou gaan posten?

De discussie ging dan ook over Zeus77 en de resultaten daarvan. Niet over de gehele oorlog. Het zou gek zijn om in de resultaten van zeus77 vs. ODA mensen als .theproject in mee te nemen.

Maar het gaat mij meer om het feit dat snDD de spelers gewoon niet willekeurig gekozen heeft en dat ConcievedByCommunism dus blijkbaar niet snapt wat willekeurig is. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
De discussie ging dan ook over Zeus77 en de resultaten daarvan. Niet over de gehele oorlog. Het zou gek zijn om in de resultaten van zeus77 vs. ODA mensen als .theproject in mee te nemen.

Dat staat niet in zijn post. Dus dat maak je er zelf van.
 

DeletedUser31490

Guest
Precies. Het is een deel van het front van ODA en +/-, en dus niet representatief voor de rest van de oorlog.

Ik denk dat jij dan niet snapt waarom ik over die stats poste, omdat TCOMC het over zeus had, en dus praatte we hier over een klein deel van de oorlog, want het ging om de stats van Zeus, niet om de gehele oorlog.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Dat noemen ze begrijpend lezen. Als je de posts voorafgaand aan die van SnDD had gelezen had je het wel begrepen.

Ik ga toch niet de hele topic nalezen ten eerste om te kijken of ik iets gemist hebt wat betrekking zou kunnen hebben op die post. Dat heeft niks met begrijpend lezen te maken, ga nu niet de wijsneus uithangen. Ten tweede ga ik stoppen met deze wellus-niettus discussie, gezien het gewoon niet in de post staat die ik quote. Klaar. Punt. Uit.
 

DeletedUser44216

Guest
Ik ga toch niet de hele topic nalezen ten eerste om te kijken of ik iets gemist hebt wat betrekking zou kunnen hebben op die post. Dat heeft niks met begrijpend lezen te maken, ga nu niet de wijsneus uithangen.

Ben je nou echt zo stom? Je reageerd op een post waarin iemand anders wordt geciteerd. Dan is het logisch dat je op z'n minst die geciteerde post leest. Je hoeft niet het hele topic te lezen, maar als je je in een discussie wil mengen zul je wel een aantal posts moeten lezen om te weten waar het over gaat.

CbC zei:
Ten tweede ga ik stoppen met deze wellus-niettus discussie, gezien het gewoon niet in de post staat die ik quote. Klaar. Punt. Uit.

Jij noemt dit een argument? Jij kan niet begrijpend lezen (althans, in dit geval niet) en dus staat het niet in de post? Laten we even de post van SnDD erbij pakken, de post waar jij het dus oorspronkelijk over had en waarvan je dacht dat SnDD de gehele oorlogsstatistieken mee bedoelde (of waar je in ieder geval niet uit kon halen dat SnDD het over de statistieken omtrent zeus had).

MB's die actief meededen ? zover ik weet is er nog nooit een MB van Mavani die mee heeft gedaan met het aanvallen van Zeus, en ze waren naar verloop van tijd volgens mij zo inactief als ik weet maar wat...

Als je dan kijkt welke ODA leden wél actief meedoen staan de stats toch echt 66 - 44, dus betekent dat wij aan deze kant toch beter bezig zijn als +/-

Het woordje "dan" geeft aan dat het een vervolg is. In dit geval een vervolg van de alinea erboven waarin wordt gesproken over MB's die actief meedoen aan het aanvallen van zeus. Daarnaast spreekt SnDD over "aan deze kant", waar je dus ook uit zou kunnen halen dat hij het enkel over Zeus en omliggende accounts heeft (hij ligt zelf ook naast zeus).

Zie je nu waar het fout is gegaan? Ik ben blij het voor je opgehelderd te hebben :p En als je een verwijt richting maximinus maakt over dat hij een goede onderbouwing moet geven aan zijn posts, moet je dat zelf ook doen. Beetje hypocriet dit ;)
 

DeletedUser

Guest
Heel jammer Conceived By Communism, dat je me nu negeert na mijn posts afgekraakt te hebben. Ben wel blij dat je blijkbaar het begrip willekeurig nu goed begrijpt. :)
 

DeletedUser59368

Guest
Om maar eens terug te komen op de oorlog, denk dat vert nu wel zo'n beetje als afgescheven mag worden bescheven. :)
Volgensmij al in 5 stammen opgesplits nu,:rolleyes: dus zal niet lang meer duure voor vert echt weg is.

Jammer :(
 

DeletedUser68936

Guest
Ja, vert kan eruit gehaald worden. Zoals jullie gezien hebben is het weer opgesplitst in aparte delen.
 

DeletedUser67609

Guest
Hoezo? Er zijn zoveel mensen die oude stammen in hun handtekening hebben :)
 

DeletedUser

Guest
jawel, maar ik zie het nut niet meer zo aangezien lott toch weg is gevallen. Daarbij zijn vanaf morgen de vv dagen om dus heeft weinig zin er nog tijd in te steken. Wel slecht dat het zolang geduurt heeft tot jullie hem echt hebben gebroken en al die aanvallen van lambo waren echt grappig om te zien :p

Vrij spel voor jullie nu dus ;)

Mja eerlijk gezegd deden we lone op ons gemak, ik had betere dingen te doen op dat moment die dringender waren, en dacht toch we edelen lone zowiezo wel op zonder al teveel problemen later. Verder kon/mocht ik het grootste deel niet opedelen, dit moesten andere doen. Vandaar dat het langer duurde, eerst de gevaarlijke doelen, want immers wat lone ook zou pakken ofzo, het kwam toch terug naar +/-

Hapt? ik spreek de waarheid en jij lult weer eens maar daar ben je goed in.
Wij wisten ook dat wij een spion in legit hadden, en omdat legit het zo speelde hebben we het zo terug gespeeld dat mag je best weten.
Haha jaja zou ik ook zeggen, je stuurde ook gewoon een datum waardoor wij tijd hadden!:)

Het spelletje met legit is door beide kanten zo gespeeld dus dat kan je ons niet alleen kwalijk nemen en daar kan je ons ook niet over zwart praten!;) Maar je weet weer niet alles dus je suggereert maar wat.
Dat jij een zielig mannetje bent bewijs je weer! Altijd jezelf goed praten, en mij zwart praten of oda daar ben je goed in maar in tegenstelling dat je gewoon zegt dat je aanval mislukt is en dat je meerdere spelers van legit nog had om me aan te vallen daar zeg je niks over en ik snap wel dat je meerdere spelers nodig hebt maar je hebt het niet slim aangepakt dat blijkt maar weer!;)

Wat jij met die spion gedaan hebt is voor jezelf!

Het gebruik van spionnen is nooit goed te praten, gelukkig doeet +/- niet aan deze praktijken, en houden wij tenminste de fair play nog hoog in deze wereld ;)

Jij de mijne misschien. Het is gewoon totaal niet willekeurig.

Elke manier is goed om stats te ontduiken, Is this the ODA way? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Om maar eens terug te komen op de oorlog, denk dat vert nu wel zo'n beetje als afgescheven mag worden bescheven. :)
Volgensmij al in 5 stammen opgesplits nu,:rolleyes: dus zal niet lang meer duure voor vert echt weg is.

Er is idd veel gebeurt tijdens men eigen verlof (jammer genoeg een week zonder wifi) vert gevallen en zelfs een gefaalde massa op men eigen accountje gemist :D (waarvoor dank voor het goede VV werk binnen +/-)
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het dan beter je eerst in te lezen voordat je hier jezelf voor schut komt zetten. :D
Het gebruik van spionnen is nooit goed te praten, gelukkig doeet +/- niet aan deze praktijken, en houden wij tenminste de fair play nog hoog in deze wereld ;)

ODA is de stam die van deze twee nog het meest aan fair play doet. Wij laten namelijk geen dorpen leegzetten door net gerecrute leden. Oja, en wie praatte die actie ookal weer goed? Juist ja. Nuff said.

Elke manier is goed om stats te ontduiken, Is this the ODA way? :confused:

Er worden geen stats ontdoken, dus wat bazel je nou? :eek:

Er is idd veel gebeurt tijdens men eigen verlof (jammer genoeg een week zonder wifi) vert gevallen en zelfs een gefaalde massa op men eigen accountje gemist :D (waarvoor dank voor het goede VV werk binnen +/-)

:D Deze is nog wel het mooiste. Er is geen mass op jouw account geweest (hoe haal je het in je hoofd met jouw mini frontje? :eek:) en de aanval die er wel geweest is is zeker niet gefaald. Er zijn amper aanvallen gestuurd en nog zijn er 4 dorpen geedeld op een front wat zo vreselijk makkelijk te deffen is wat dat dus een erg mooi resultaat voor ons maakt. Nog niet te beginnen over hoe er gedeft is. Laten we hopen dat jullie altijd zo deffen dan gaan er nog mooie resultaten komen voor ODA.
 
Bovenaan