World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.367
Don't worry ben erbij gekomen voor je gezellig te maken, we verzinnen samen wel eens iets wanneer je nog eens op de koffie komt.
Nu voor die kerel daar, Alex Lennon, ik zei "Koffie", geen koffieshop. Mss wel een cognacque bij de koffie maar 1 en done :)

@Rise Against de nummer 3 en 4, en de nummer 5 ligt er nog eens onder ook he, dus moest het nodig zijn :) Rest van de wereld niet bekeken, maar zijn er mensen die nog moeilijker front hebben dan dat blokje waar hij moet doorbreken? :p Captn moet daar niet doorbreken perse, kan leuk wachten, enkel ITSW18 ligt vast.

Klote ligging voor itsw18 indd
nl57
 
Reactiescore
1.075
Dusss, nu No. Officeel aan kata'en doet krijgt de rest van deze wereld hier ook een vrijgeleide op?
 

DeletedUser51839

Guest
Klote ligging voor itsw18 indd
nl57

Lol en Johhny? Die kleur je niet in, iemand waarmeer zowel ITSW18 als andere buurman Queezz zolang samen in stamen zat? Denk je dat deze nu vijanden zijn opeens.
Anders denk ik dat Johnny er wss niet meer was (no offence) to him but, je bent een geslepen politicus volgens jezelf maar je mist in argumentatie. Kleur Johhny eens in en je ziet dat
ITSW18 "voorlopig" vastligt. Het is en blijft een spel en heb nog groten zien vallen en daarna een hele stam. Alles gaat zeer snel wanneer het vallen begint.
Nu zijn nog niet zover, wilde enkel aanduiden dat mijn moraalheer best een nominatie verdient van moeilijkste ligging.

Ps: Love you Jordy :) En Kees ook hoor maar Jordy meer <3

PS: sorry voor de immense fouten maar nieuw toetsenbord geeft geen licht meer :§
 
Reactiescore
91
Wat zit jij nou te bazelen, staat ingekleurd toch? ;)
 

DeletedUser59368

Guest
Haha Thnks Tyron! Much love back!<3<3
Bwa moeilijke ligging.. valt momenteel best mee. Behalve dan voor men vooruitgang, zou liever ooit nominatie voor actie van de wereld halen, maar dat zie ik nog niet direct gebeuren:p

Keep going and hoping for the best!
 
Reactiescore
1.367
Lol en Johhny? Die kleur je niet in, iemand waarmeer zowel ITSW18 als andere buurman Queezz zolang samen in stamen zat? Denk je dat deze nu vijanden zijn opeens.
Anders denk ik dat Johnny er wss niet meer was (no offence) to him but, je bent een geslepen politicus volgens jezelf maar je mist in argumentatie. Kleur Johhny eens in en je ziet dat
ITSW18 "voorlopig" vastligt. Het is en blijft een spel en heb nog groten zien vallen en daarna een hele stam. Alles gaat zeer snel wanneer het vallen begint.
Nu zijn nog niet zover, wilde enkel aanduiden dat mijn moraalheer best een nominatie verdient van moeilijkste ligging.

Ps: Love you Jordy :) En Kees ook hoor maar Jordy meer <3

PS: sorry voor de immense fouten maar nieuw toetsenbord geeft geen licht meer :§

Ik een geslepen politicus? Nah :)

Johny is ingekleurd, anders zou itws18 ook niet "vastliggen"?

Vallen kan zeker, enkel niet door enkel itws18, daar heeft hij niet de overwicht voor

Haha Thnks Tyron! Much love back!<3<3
Bwa moeilijke ligging.. valt momenteel best mee. Behalve dan voor men vooruitgang, zou liever ooit nominatie voor actie van de wereld halen, maar dat zie ik nog niet direct gebeuren:p

Keep going and hoping for the best!

;)
 
Reactiescore
1.075
Negeren we hier het feit dat No ongestoord boertjes aan het knallen is ondanks het verboden is volgens hun eigen wereldregels?
 

DeletedUser5444

Guest
Als jullie beginnen met de smid neer te halen

Maar er is al overeengekomen, dat het niet weer zou gebeuren.
Ik hou niet van katta's , maar als ze ze op mij gooien, dan zou ik ze ook teruggooien
 
Reactiescore
1.367
Afaik zijn er katas van WST op ons gekomen en hebben wij deze beantwoord. Vervolgens zijn er gespreken gevoerd en excuses gemaakt.
 
Reactiescore
412
volgens mij zou ITSW18 allang wegzijn als Johnny hun zou aanvallen. Big offence naar Jordy en Kees natuurlijk.
 
Reactiescore
1.367
volgens mij zou ITSW18 allang wegzijn als Johnny hun zou aanvallen. Big offence naar Jordy en Kees natuurlijk.

Of als grom en rise zouden komen :bijl:
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Best wel een harde noot om te kraken hoor. Zijn geen noobjes op ITSW18



En hoe gaat Grom dat doen, clearen met al zen defjes? :p

600 def dorpjes winnen het er van 50 :eek:
 
Bovenaan