World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.367
Fusion heeft zojuist de oorlog aan exp verklaard, om het even officieel te doen en om daarbij natuurlijk geile statistieken te zien (hopelijk) en luid daarmee de 2e (?) grote oorlog in.

Zoals je kunt zien staat EXP onder Fusion met punten en met verslagen tegenstanders. Waar EXP een geluk aan heeft is dat Beats en LW samen tegen Fusion gaan. Hierdoor is het op dit moment 11m vs 18m

c3ca90a1f2d794d138d8d10092f807ee.png




228b479027d7aefb09463fcd7e52983a.png
nl57


Op een mooie strijd!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Als die Beats! Dus een BG sluit met die Exp. Worden jullie keihard gesandwitched
Of hebben jullie daar iets mee?

We hadden met beats een nap/samenwerking, maar nu hebben we er niets mee.
Waarschijnlijk dus iedereen tegen ons :)
 
Reactiescore
1.367
Haha, Enige mogelijkheid is dus dat Opinion oorlog aangaat met beats waardoor 1 flank vrij ligt?

Wij hadden de optie om iets met opinio te doen, en dat hebben we afgewezen
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
603
Op een leuke en spannende oorlog!:axe:
Al ligt 404 wel redelijk genaait nu :D
 

DeletedUser77215

Guest
Is er reeds een verbond tussen stam 2 tem 5? Een 360° front voor 404 zou direct een heuse beproeving zijn!
Succes aan allen.
 
Reactiescore
91
Ik beschouw Exp hier als zware underdog want ze zijn ongeveer 3x zo klein. Voorlopig nog 0 - 0 zo te zien, succes aan beide partijen ;)
 
Reactiescore
603
Ik beschouw Exp hier als zware underdog want ze zijn ongeveer 3x zo klein. Voorlopig nog 0 - 0 zo te zien, succes aan beide partijen ;)
Bwa, opzich lijkt het zo wel, al weet ik niet in hoeverre Exp tegenstoot kan geven aan 404.
Mits goede samenwerking van de top 5 tegen 404 denk ik wel dat ze 404 wel een slag kunnen uitdelen.
 
Reactiescore
91
Archer + Icetown + Pika + Seduced + Captain, de frontspelers, zijn even groot als heel Exp samen. Dat wil dus zeggen dat 404 maar liefst 14 andere leden heeft die aanvallend/verdedigend assistentie kunnen leveren zonder al te veel problemen.

Of om de verhouding nog anders uit de drukken: 404 is ongeveer even groot als Exp in C55, maar 404 heeft nog een haast volledig gedomineerd C45 als bonusje daar bovenop. Een slag kunnen uitdelen zou Exp zeker kunnen doen, maar op niet zo heel lange termijn durf ik ze best kansloos te noemen indien andere stammen geen evenwaardige druk kunnen bieden op 404 in C45.
 

DeletedUser77704

Guest
404 is daarbij nog erg defensief ingesteld door de strijd die er was tussen War en Fenix waardoor door de bergen safe die na de fusie kwam alle fronten geen problemen zouden mogen opleveren qua hoeveelheden Def (mits de frontaccounts netjes deffen)
 
Reactiescore
1.367
Ik beschouw Exp hier als zware underdog want ze zijn ongeveer 3x zo klein. Voorlopig nog 0 - 0 zo te zien, succes aan beide partijen ;)

Fenix (1 van de 2 stammen waar 404) uit bestaat heeft al enkele dorpen veroverd voor de fusie. Maar 0-0 nu klopt wel ja
 
Reactiescore
1.367
Archer + Icetown + Pika + Seduced + Captain, de frontspelers, zijn even groot als heel Exp samen. Dat wil dus zeggen dat 404 maar liefst 14 andere leden heeft die aanvallend/verdedigend assistentie kunnen leveren zonder al te veel problemen.

Of om de verhouding nog anders uit de drukken: 404 is ongeveer even groot als Exp in C55, maar 404 heeft nog een haast volledig gedomineerd C45 als bonusje daar bovenop. Een slag kunnen uitdelen zou Exp zeker kunnen doen, maar op niet zo heel lange termijn durf ik ze best kansloos te noemen indien andere stammen geen evenwaardige druk kunnen bieden op 404 in C45.

Het is #2,#3,#4,#5 vs #1
20m VS 10m moet dus leuk zijn
 

DeletedUser51839

Guest
Dus of 404 heeft zichzelf genaaid of indien het echt super draait en successen boekt op alle fronten een dikke kansmaker om w57 te winnen en toch, nog pas prille begin. Maar vroeg geleerd is oud gedaan.
 
Reactiescore
1.367
Dus of 404 heeft zichzelf genaaid of indien het echt super draait en successen boekt op alle fronten een dikke kansmaker om w57 te winnen en toch, nog pas prille begin. Maar vroeg geleerd is oud gedaan.

Niet zichzelf genaaid, zeker niet. Wij hadden de optie om samen met opinio verder te gaan maar dat wilden we niet
 
Reactiescore
1.075
. Waar EXP een geluk aan heeft is dat de rest van de wereld (lees top 5) ook grenst aan 404 waardoor het 18 miljoen punten tegen 9 miljoen punten
Op een mooie strijd!


Komt dat niet door je fuck slechte rekruteringsbeleid??
 
Bovenaan