World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.367
Reactiescore
415
16 is wel heel veel he. Denk dat je met 7-8 accounts al heel ver zou moeten komen deze wereld.
Is in mijn ogen ook een stuk interessanter, dus ik zal er niet aan meedoen, sorry schat.
 
Reactiescore
1.367
16 is wel heel veel he. Denk dat je met 7-8 accounts al heel ver zou moeten komen deze wereld.
Is in mijn ogen ook een stuk interessanter, dus ik zal er niet aan meedoen, sorry schat.

Dan moeten we je maar edelen :/
 
Reactiescore
91
Sws, 15 accs of 20 is wel een groot verschil

Ja sure, op TW is het natuurlijk algemeen aangenomen dat de grens tussen massa/niet-massa stam exact op 15 valt, hebben jullie wel even geluk zeg :eek:

Nee wacht ik haal gewoon even m'n eigen post van onder het stof, wederom toepasselijk :

jullie proberen er altijd een draai aan te geven zodat jullie zelf het heilige boontje lijken en Beats schijnbaar alles fout doet.
;)
 
Reactiescore
1.367
Ja sure, op TW is het natuurlijk algemeen aangenomen dat de grens tussen massa/niet-massa stam exact op 15 valt, hebben jullie wel even geluk zeg :eek:

Nee wacht ik haal gewoon even m'n eigen post van onder het stof, wederom toepasselijk :


;)

Ligt bij 17 :)

Zeker niet toepasselijk omdat ik die uitspraken niet gedaan heb :D
 
Reactiescore
1.367
Ging nog steeds over de edellijn van “gewoon boef man”

Zo ver was ik, enkel waarom zeg je dat er geen lijnen zijn als je er 0,0 van af weet?
 

DeletedUser78672

Guest
Zo ver was ik, enkel waarom zeg je dat er geen lijnen zijn als je er 0,0 van af weet?

Nou kan ook op de kaart kijken en lig dichterbij dan je denkt.
Maar goed zijn jou stammies en jullie edellijnen.
Zeg alleen dat ze niks toevoegen en dat het een R2W is.
Zeg ook dat ik de edellijnen niet zie.

Maar wens jullie allemaal wel prettige kerstdagen toe.
 
Reactiescore
1.367
Nou kan ook op de kaart kijken en lig dichterbij dan je denkt.
Maar goed zijn jou stammies en jullie edellijnen.
Zeg alleen dat ze niks toevoegen en dat het een R2W is.
Zeg ook dat ik de edellijnen niet zie.

Maar wens jullie allemaal wel prettige kerstdagen toe.

Werelden zijn 4 continenten groot, iedereen ligt dichtbij.
Persoonlijk denk ik dat deze mensen meer toevoegen dan menig WST lid.
Dan moet je je oogjes openen.

Hetzelfde :)
 
Reactiescore
415
Maar Danny toch, na nog geen 2 dagen is het nog niet duidelijk op de kaart te zien hoe hun edellijn eruitziet.
Hoe kunnen ze dan ooit een lijn hebben, het lijkt nu net alsof ze uit een andere stam komen en toen met andere lijnen werkte.
Dit klinkt misschien wel heel zot allemaal, maar ik geloof uberhaupt niks van dat jij capabel genoeg bent om lijnen te tekenen :p
 
Reactiescore
1.367
Maar Danny toch, na nog geen 2 dagen is het nog niet duidelijk op de kaart te zien hoe hun edellijn eruitziet.
Hoe kunnen ze dan ooit een lijn hebben, het lijkt nu net alsof ze uit een andere stam komen en toen met andere lijnen werkte.
Dit klinkt misschien wel heel zot allemaal, maar ik geloof uberhaupt niks van dat jij capabel genoeg bent om lijnen te tekenen :p

Waarom zou ik jullie hen lijnen tonen? Lijkt me niet echt slim ofzo? :)

Als je denkt dat ik dat niet kan heb je het goed mis. Als men de wensen duidelijk heeft is dat niet zo lastig om te doen, zeker als de communicatie van de andere kant ook goed blijft ;) ;)
 
Reactiescore
1.075
Werelden zijn 4 continenten groot, iedereen ligt dichtbij.
Persoonlijk denk ik dat deze mensen meer toevoegen dan menig WST lid.
Dan moet je je oogjes openen.

Hetzelfde :)

wel weer grappig dat je steeds WST erbij haalt, maar de helft van WST wel probeert te recruiten.
 

DeletedUser78672

Guest
Werelden zijn 4 continenten groot, iedereen ligt dichtbij.
Persoonlijk denk ik dat deze mensen meer toevoegen dan menig WST lid.
Dan moet je je oogjes openen.

Hetzelfde :)

Gaat niet over wst in dit geval maar over beoogde edellijnen die er niet zijn.
Je kan overal wel een lijn heen tekenen maar moet ook reeel blijven.
 
Reactiescore
1.367
Gaat niet over wst in dit geval maar over beoogde edellijnen die er niet zijn.
Je kan overal wel een lijn heen tekenen maar moet ook reeel blijven.

Tsja, als je geen lijnen ziet dan mist er toch een beetje inzicht
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan