World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57

DeletedUser78747

Guest
Er is niks smerigs of stinkends, vandaar allicht dan ook dat de reacties meerendeel uitblijven.
Soms werkt iets of bepaalde dingen gewoon niet voor sommige mensen en dan maken zij er liever een einde aan.
Wat op het moment dat zij hier echt niet door verder kunnen hen goed recht is om dat te doen.

Ja en wij dan? Er is toch wel iets waarmee jullie elkaar zwart kunnen maken. Zo is er voor ons ook niks aan, die popcorn staat hier niet voor niets. Vertel op zn minst waarom het niet werkte?
 

DeletedUser78880

Guest
Bah, ik dacht eindelijk een vervanger gevonden te hebben ipv de zwarte pieten discussie... wat moet ik nu volgen?
 

DeletedUser59368

Guest
Moeilijk gaat ook.. niet alles kan meezitten.. op het werk moet je toch ook met de mindere collega's samenwerken en door één deur kunnen..
Vind het allemaal wat te simpel lopen.
 

DeletedUser78880

Guest
Blijkbaar stelt bondgenoodschap en stammen niets meer voor in het huidige TW :)
 
Reactiescore
533
Er is niks smerigs of stinkends, vandaar allicht dan ook dat de reacties meerendeel uitblijven.
Soms werkt iets of bepaalde dingen gewoon niet voor sommige mensen en dan maken zij er liever een einde aan.
Wat op het moment dat zij hier echt niet door verder kunnen hen goed recht is om dat te doen.
Bwa

Fenix doet nochtans weer knal hetzelfde met Exp als met WAR destijds. Volgens mij zijn dat bij Fenix zware Sadomasochisten.
 
Reactiescore
614
Ja en wij dan? Er is toch wel iets waarmee jullie elkaar zwart kunnen maken. Zo is er voor ons ook niks aan, die popcorn staat hier niet voor niets. Vertel op zn minst waarom het niet werkte?
Ik zie niet in waarom iemand in deze situatie elkaar zwart zou maken, nergens voor nodig en schiet je daarnaast niks mee op.
Kun je iets aan de situatie doen, dan los je het op, kun je dat niet dan heb je ook niks om je over druk/ zorgen over te maken en ga je verder (cirkel van invloed).

Blijkbaar stelt bondgenoodschap en stammen niets meer voor in het huidige TW :)
Vanwaar deze uitspraak?

Bwa

Fenix doet nochtans weer knal hetzelfde met Exp als met WAR destijds. Volgens mij zijn dat bij Fenix zware Sadomasochisten.
Leuke woordkeuze, maar nee dat zijn ze niet naar mijn mening ;)
Tevens bestaat Fenix al even niet meer
 
Reactiescore
1.367
Wel slecht tbh :D

8b2847eb3d4abbaac6832cd3e09265e1.png
 
Reactiescore
1.075
Ben je lekker veel mee hehe :p
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.075
Dus hoe zit het met de banden waar je eerst zo zeker van was of geef je nu toe dat je maar wat uitkraamde nu je zelf in de stam zit.
Waarvan je overigens eerst aangaf dat die maar bestond uit één lid ;)

Incapable heeft gewoon toegegeven dat hij samenwerkte met quid,dus wat lul je nou :p
 
Reactiescore
1.367
Oorlog is over, Fusion/meltdown heeft hem gewonnen en heeft met veel minder verslagen als aanvaller bijna dubbele aantal punten binnen gehaald. Ook heeft MD veel minder verliezen geleden bij de aanvallen.
2427d4ba4a7e300a80e69960d251c57b.png

aa01d34c31c08028391a103b5c1d5b3f.png

Toch heeft Fusion verloren van zichzelf. Ze zijn weer gesplitst in de oude verdeling (fenix/war) en in de val van Fusion is EXP meegenomen.
Wie weet wat er komen gaat
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan