World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.367
Duckje heeft toch gelijk gekregen!
 

DeletedUser77690

Guest
Mooi dat er eerst 2 weken lang keihard opgeschept wordt en gezegd hoe veel Fusion beter is dan de rest.

Nu toch maar geen Fusion ineens? :O
 
Reactiescore
1.367
Mooi dat er eerst 2 weken lang keihard opgeschept wordt en gezegd hoe veel Fusion beter is dan de rest.

Nu toch maar geen Fusion ineens? :O

We waren ook beter!
Stats liegen niet!

3833765d46e0ce14e3f995222a2231a1.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
ben je niet veel mee als al je spelertjes geleaved zijn, toch proficiat met deze stats, wel zonde dat er in fusion zowat geen enkele speler meer zit dat daadwerkelijk dorpen hebben gepakt.
 
Reactiescore
1.367
ben je niet veel mee als al je spelertjes geleaved zijn, toch proficiat met deze stats, wel zonde dat er in fusion zowat geen enkele speler meer zit dat daadwerkelijk dorpen hebben gepakt.

True
 

DeletedUser78900

Guest
Fusie van de 2 stammen met zowel bepaalde spelers van exp als fusion
 
Reactiescore
533
Ik had meer reacties verwacht.
 
Reactiescore
533
Ik vind het ook raar dat het af niet vol staat. Precies of er zijn bepaalde spelers die meer weten maar er niet over willen communiceren?
Maar ik wil nu wel het fijne weten, alle smerige stinkende potjes. Gooi ze maar open!
 
Reactiescore
614
Er is niks smerigs of stinkends, vandaar allicht dan ook dat de reacties meerendeel uitblijven.
Soms werkt iets of bepaalde dingen gewoon niet voor sommige mensen en dan maken zij er liever een einde aan.
Wat op het moment dat zij hier echt niet door verder kunnen hen goed recht is om dat te doen.
 
Bovenaan