Woordenboek: Klessik edition

DeletedUser63420

Guest
Een sherwoodje: Zodra de leider van een stam op vakantie is, de spelers met de vv rekruten en zo de stam vanbinnen backstabben, zodat de stam valt.
 

DeletedUser7025

Guest
En vito co'tje: met veel spelers op een account spelen maar toch nog iemand zoeken.

We spelen met z'n tweeën en ik ben inactief.

Gehaktworst: domme bijnamen verzinnen voor "vijandelijk" spelers

What you want, Gansje.

Gehaktballen in de soep: Zaakjes kunnen regelen door je goeie contacten.

Ik lig dubbel.

Gehaktbalmetkak: goeie propaganda post die over je zelf gaan subtiel negeren.

Jij hebt nog nooit een goede propaganda post tegen mij gemaakt. Kanker is geen propaganda he gansje.

Willemwieren: op het forum komen als alles goed gaat, anders subtiel weg blijven.

Alles gaat volgens mij nog steeds goed en heb al tijden niet meer gepost? Inactiviteit...

Een Ludoke- Schelden met kanker en denken dat dit propagandakunsten zijn
 

DeletedUser57186

Guest
Een Ludoke- Schelden met kanker en denken dat dit propagandakunsten zijn

Ik denk dat je het punt van dit topic mist Willem. De bedoeling is op humoristische wijze beweerde, halve of zelfs hele waarheden aan de man te brengen op een luchtige toon. Het is hier niet de opzet, wat jij ervan schijnt te maken, om naar een drol te wijzen en te verklaren "haha, kaka, grappig, ikke tof vinde". Ik snap dat het soms moeilijk voor je is je in te leven in wat humor is vanuit het wereldje waarin je leeft maar probeer het toch maar eens.

Toch tof dat je u zelf nog eens kwam verdedigen. Alleen wat je zegt slaat op niet veel. Maar dat zijn we al gewoon van je.
 

DeletedUser

Guest
En vito co'tje: met veel spelers op een account spelen maar toch nog iemand zoeken.

we spelen met 2 en eigenlijks ik een beetje alleen remi nu:eek:
dus dat klopt niet

Ik denk dat je het punt van dit topic mist Willem. De bedoeling is op humoristische wijze beweerde, halve of zelfs hele waarheden aan de man te brengen op een luchtige toon. Het is hier niet de opzet, wat jij ervan schijnt te maken, om naar een drol te wijzen en te verklaren "haha, kaka, grappig, ikke tof vinde". Ik snap dat het soms moeilijk voor je is je in te leven in wat humor is vanuit het wereldje waarin je leeft maar probeer het toch maar eens.

Toch tof dat je u zelf nog eens kwam verdedigen. Alleen wat je zegt slaat op niet veel. Maar dat zijn we al gewoon van je.

na hij vindt je gewoon een kneus en eerlijk gezegd kan ik hem daar geen ongelijk in geven.
 

DeletedUser

Guest
En wat heeft dat te maken met mijn opmerking bijdehandje?

niks , maar wou gewoon even graag aangeven dat je een kneus bent in de ogen van willem en naja van anderen ook kan ik me zo voorstellen:)

iemand de grond in boren zoals jou ben ik altijd graag bij:)

had trouwens wel verwacht dat je zo snel zou reageren;)
 

DeletedUser57186

Guest
niks , maar wou gewoon even graag aangeven dat je een kneus bent in de ogen van willem en naja van anderen ook kan ik me zo voorstellen:)

iemand de grond in boren zoals jou ben ik altijd graag bij:)

had trouwens wel verwacht dat je zo snel zou reageren;)

Waw wat heb je me toch hard de grond in geboord of je domme co. :p Beetje faal zinnetjes zeggen en weten dat het nergens op slaat en dan afkomen met: "het komt er op neer dat we je niet tof en goed vinden."

Waw, wat erg! Een bijdehandje dus omdat er niet echt veel zinnigs uit je post kwam buiten een dom zinnetje dat al iedereen weet. :s Hoe is het trouwens met je allemansvriendjes tactiek, zo te zien werkt die al behoorlijk goed he?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waw wat heb je me toch hard de grond in geboord of je domme co. :p Beetje faal zinnetjes zeggen en weten dat het nergens op slaat en dan afkomen met: "het komt er op neer dat we je niet tof en goed vinden."

Waw, wat erg! Een bijdehandje dus omdat er niet echt veel zinnigs uit je post kwam buiten een dom zinnetje dat al iedereen weet. :s Hoe is het trouwens met je allemansvriendjes tactiek, zo te zien werkt die al behoorlijk goed he?


ik ken je geeneens en eerlijk gezegd wil ik je geeneens kennen, maar kneusjes blijven nu eenmaal kneusjes daar verander je weinig aan:D

ik speel me spel zoals ik dat doe en ben zeker geen allemans vriend weet trouwens ook niet hoe je daar zo bij komt eerlijk gezegd:rolleyes:

omdat ik porto niet wil aanvallen met veroor erop en perry?
of the last meheecan , omdat dat een goede vriend van willem zijn broertje is?
das geen alleman,s vriend das selectief in mijn ogen.

plus ik ben schijnbaar niet zon gehate speler als jij dat bent.
ieder krijgt wat die toekomt is het toch?

mij zal je echt nooit raar zien spelen of verwijten naar me hoofd zien geslingerd worden door andere spelers. iets wat jij zeer zeker niet kan beweren....

doe nog maar een paar jaar ervaring opdoen op tw en kom dan nog maar eens praten met ome vito;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Je bent één van de grootste allemansvriendjes die er is. Dat bewijs je zelf in de argument als je u zelf wilt verdedigen.
Dat mensen me haten...lijkt me vrij logisch als ik altijd zeg hoe belachelijk ze zijn. Dan kan het IDD eens zijn dat sommige speler zoals BV jou co"tje zegt: "Ludovic is een domme en stomme speler."
Aangezien ik tegen hun begon zal ik er dus niet om wenen zoals jullie altijd doen.

Voor de rest heb ik een pak betere accounts gehad dan jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ken je geeneens en eerlijk gezegd wil ik je geeneens kennen, maar kneusjes blijven nu eenmaal kneusjes daar verander je weinig aan:D

ik speel me spel zoals ik dat doe en ben zeker geen allemans vriend weet trouwens ook niet hoe je daar zo bij komt eerlijk gezegd:rolleyes:

omdat ik porto niet wil aanvallen met veroor erop en perry?
of the last meheecan , omdat dat een goede vriend van willem zijn broertje is?
das geen alleman,s vriend das selectief in mijn ogen.

plus ik ben schijnbaar niet zon gehate speler als jij dat bent.
ieder krijgt wat die toekomt is het toch?

mij zal je echt nooit raar zien spelen of verwijten naar me hoofd zien geslingerd worden door andere spelers. iets wat jij zeer zeker niet kan beweren....

doe nog maar een paar jaar ervaring opdoen op tw en kom dan nog maar eens praten met ome vito;)

Het is niet zo slim om zo te praten tegen de goddelijke DOM.
Ik hoop dat hij goed gezind is en jouw ontwetendheid vergeeft.
 

DeletedUser

Guest
Je bent één van de grootste allemansvriendjes die er is. Dat bewijs je zelf in de argument als je u zelf wilt verdedigen.
Dat mensen me haten...lijkt me vrij logisch als ik altijd zeg hoe belachelijk ze zijn. Dan kan het IDD eens zijn dat sommige speler zoals BV jou co"tje zegt: "Ludovic is een domme en stomme speler."
Aangezien ik tegen hun begon zal ik er dus niet om wenen zoals jullie altijd doen.

Voor de rest heb ik een pak betere accounts gehad dan jou.

ik ben 10 x beter als tw speler fuck jou sukkeltje.

waarom accepteer je nu niet gewoon dat je een kneusje bent?

jij zal never nooit iets zijn...

down on me nou down on nothing is beter;)

Het is niet zo slim om zo te praten tegen de goddelijke DOM.
Ik hoop dat hij goed gezind is en jouw ontwetendheid vergeeft.

is te hopen dat je niet te diep in zijn aarsje kruipt

de naam vito zal ten alle tijden meer indruk maken als welke naam dan ook jij jezelf aanmeet ludo;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Ik denk dat je het punt van dit topic mist Willem. De bedoeling is op humoristische wijze beweerde, halve of zelfs hele waarheden aan de man te brengen op een luchtige toon. Het is hier niet de opzet, wat jij ervan schijnt te maken, om naar een drol te wijzen en te verklaren "haha, kaka, grappig, ikke tof vinde". Ik snap dat het soms moeilijk voor je is je in te leven in wat humor is vanuit het wereldje waarin je leeft maar probeer het toch maar eens.

Toch tof dat je u zelf nog eens kwam verdedigen. Alleen wat je zegt slaat op niet veel. Maar dat zijn we al gewoon van je.

Ik lach hardop. Hoe dom kun je zijn...

Waw wat heb je me toch hard de grond in geboord of je domme co. :p Beetje faal zinnetjes zeggen en weten dat het nergens op slaat en dan afkomen met: "het komt er op neer dat we je niet tof en goed vinden."

Waw, wat erg! Een bijdehandje dus omdat er niet echt veel zinnigs uit je post kwam buiten een dom zinnetje dat al iedereen weet. :s Hoe is het trouwens met je allemansvriendjes tactiek, zo te zien werkt die al behoorlijk goed he?

Faalzinnetjes? Het enige dat er bij jou uit komt zijn wat scheldwoorden en dat noem je propaganda.

Ik zou maar niet gaan praten over een allemansvriendjes tactiek. Begin van de wereld? Vriendjes met uts en thorsten omdat ze naast je lagen en backstabben wanneer mogelijk. Wij zullen onze vrienden nooit backstabben.

Je bent één van de grootste allemansvriendjes die er is. Dat bewijs je zelf in de argument als je u zelf wilt verdedigen.
Dat mensen me haten...lijkt me vrij logisch als ik altijd zeg hoe belachelijk ze zijn. Dan kan het IDD eens zijn dat sommige speler zoals BV jou co"tje zegt: "Ludovic is een domme en stomme speler."
Aangezien ik tegen hun begon zal ik er dus niet om wenen zoals jullie altijd doen.

Voor de rest heb ik een pak betere accounts gehad dan jou.

Die laatste zin is echt geweldig. Ludo, je hebt echt helemaal niks bereikt buiten het feit dat je 1 classicje hebt gewonnen waarin wij niet eens speelden. En de wijze waarop je die hebt gewonnen is nog tot daar aan toe... eigenlijk stel je echt helemaal niks voor.

Overigens dacht je ook nog leuk te zijn met het volgende:
En vito co'tje: met veel spelers op een account spelen maar toch nog iemand zoeken.

Wij spelen met 2 man en ik ben de laatste week hartstikke inactief. Jij speel(t)(de) met fucking 5 man.
 

DeletedUser

Guest
Beginnen jullie dat gezeur zelf ook niet een beetje zat te worden?
 

DeletedUser33734

Guest
Ik lach hardop. Hoe dom kun je zijn...



Faalzinnetjes? Het enige dat er bij jou uit komt zijn wat scheldwoorden en dat noem je propaganda.

Ik zou maar niet gaan praten over een allemansvriendjes tactiek. Begin van de wereld? Vriendjes met uts en thorsten omdat ze naast je lagen en backstabben wanneer mogelijk. Wij zullen onze vrienden nooit backstabben.



Die laatste zin is echt geweldig. Ludo, je hebt echt helemaal niks bereikt buiten het feit dat je 1 classicje hebt gewonnen waarin wij niet eens speelden. En de wijze waarop je die hebt gewonnen is nog tot daar aan toe... eigenlijk stel je echt helemaal niks voor.

Overigens dacht je ook nog leuk te zijn met het volgende:
En vito co'tje: met veel spelers op een account spelen maar toch nog iemand zoeken.

Wij spelen met 2 man en ik ben de laatste week hartstikke inactief. Jij speel(t)(de) met fucking 5 man.


Heb wel eens discussie over l met je gevoerd, maar nu geef ik je groot gelijk.
Een nietsnut is `t.
En dankbaar al zeker niet.

:

ludovic zegt:
kijk jongen
hou gewoon je bek
mislukte klootzak


Nou nou, wat aardiger mag ook wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10303

Guest
Dat is inderdaad niet erg vriendelijk... zacht uitgedrukt.
Waarom had hij dat gezegd eigenlijk?
 
Bovenaan