Woordenboek: Klessik edition

DeletedUser57186

Guest
Doe toch alstublieft eens normaal man. Ik zal eens vertellen hoe ik je heb leren kennen:

een noobje die op Classic1 slecht bezig was en heel het Classic1 forum aan het onder spammen was. Iedereen vond je een belachelijke poster. Toen ik op een keer eens zei dat ik je wel grappig vond ( ik vind nu eenmaal irritant personen tof)

Omdat ik had gezegd dat ik je wel een grappige poster vond begin je ineens extreem hard mij te kontlikken. Zeker wel een 1 jaar lang. En mij altijd de beste speler noemen en blabla, zelfs in discussies waar je niks van weet zat je mij gelijk te geven.

Je vroeg aan mij of je in mijn stam mocht op Classic2 waar ik "neen, sorry." op antwoorden
Je vroeg aan mij of ik je co wilden worden op wereld 27 waar ik "neen" op antwoorden. Je begin de zeveren dat je nummer 1 ging worden en iedereen zou inmaken waarop ik antwoorden met: "Neen, want je bent slecht."

En ineens begon je te flippen dat ik een noob was en ondankbaar en bla bla bla omdat je me altijd 1 jaar hebt gesteund en je nu slecht noem. Dan zat je te zeggen dat ik al mijn succes te danken heb aan Patroit...nou kereltje.. ik heb nooit met patroit gespeeld. Over dat iedereen mij aan het inmaken was op CLassic1? Terwijl ik daar je co heb ingemaakt en niemand mij heeft ingemaakt.
Dat de Fokke en gehaktbal altijd gelijk hadden in de discussies terwijl je 1. er niks van weet en 2. je me 1 jaar lang altijd gelijk zat te geven :p:p:p.
Beetje zever dat ik RL foto's moest posten omdat ik alleen maar stoer ben achter de computer enzo.

Toen zei ik IDD: "Hou je bek als je van niets weet"
Omdat je dat niet deed zei ik dan:

ludovic zegt:
kijk jongen
hou gewoon je bek
mislukte klootzak
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33734

Guest
Omdat ik hem de puntjes noemde die hij hier op het AF al van anderen gehoord heeft.
Hiermee bedoel ik De Fokke, Gehaktbal e.a. maar dat waren volgens hem allemaal "noobjes" net zoals brytan een faalacc op een faal wereld zou zijn.
 

DeletedUser57186

Guest
Omdat ik hem de puntjes noemde die hij hier op het AF al van anderen gehoord heeft.
Hiermee bedoel ik De Fokke, Gehaktbal e.a. maar dat waren volgens hem allemaal "noobjes" net zoals brytan een faalacc op een faal wereld zou zijn.

Jij zit me 1 jaar lang te kontlikken en gelijk te geven. Als dan begint je zeveren dat je W27 gaat inmaken waarop ik antwoord met: "Neen, want je bent slecht" zit je ineens te zeggen dat de Fokke enzo altijd gelijk hebben enzo. :p

De fokke en gehaktbal vinden jou een pruts speler hoor. :p:) Kun de vorige discussie niet meer herinneren?

1. je bent geen vriend van mij
2. als je dan toch een vriend wilt worden moet je er ook tegen kunnen als ik iets negatiefs over je zeg of de waarheid, als je dat niet kunt...tjaaaaa...... :p

Ga je nu De Fokke en gehaktbal 1 jaar volgen en kontlikken tot dat hun eens zeggen dat je slecht bent? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33734

Guest
Doe toch alstublieft eens normaal man. Ik zal eens vertellen hoe ik je heb leren kennen:

een noobje die op Classic1 slecht bezig was en heel het Classic1 forum aan het onder spammen was. Iedereen vond je een belachelijke poster. Toen ik op een keer eens zei dat ik je wel grappig vond ( ik vind nu eenmaal irritant personen tof)

Omdat ik had gezegd dat ik je wel een grappige poster vond begin je ineens extreem hard mij te kontlikken. Zeker wel een 1 jaar lang. En mij altijd de beste speler noemen en blabla, zelfs in discussies waar je niks van weet zat je mij gelijk te geven.

Je vroeg aan mij of je in mijn stam mocht op Classic2 waar ik "neen, sorry." op antwoorden
Je vroeg aan mij of ik je co wilden worden op wereld 27 waar ik "neen" op antwoorden. Je begin de zeveren dat je nummer 1 ging worden en iedereen zou inmaken waarop ik antwoorden met: "Neen, want je bent slecht."

En ineens begon je te flippen dat ik een noob was en ondankbaar en bla bla bla omdat je me altijd 1 jaar hebt gesteund en je nu slecht noem. Dan zat je te zeggen dat ik al mijn succes te danken heb aan Patroit...nou kereltje.. ik heb nooit met patroit gespeeld. Over dat iedereen mij aan het inmaken was op CLassic1? Terwijl ik daar je co heb ingemaakt en niemand mij heeft ingemaakt.
Dat de Fokke en gehaktbal altijd gelijk hadden in de discussies terwijl je 1. er niks van weet en 2. je me 1 jaar lang altijd gelijk zat te geven :p:p:p.
Beetje zever dat ik RL foto's moest posten omdat ik alleen maar stoer ben achter de computer enzo.

Toen zei ik IDD: "Hou je bek als je van niets weet"
Omdat je dat niet deed zei ik dan:

ludovic zegt:
kijk jongen
hou gewoon je bek
mislukte klootzak

Kijk daar hebben we hem dan.
1. Ik spamde daar helemaal niks onder, dat was destijds meer jou taak.
2. Ik was een tof maatje e.a. maar weerwoord geven mocht niet.
3. Ik heb nooit de naam Patriot genoemd, ik zei een naam en zei er ook bij dat ik niet zeker wist of die naam goed was, maar dat het om het principe ging.
4. Mijn co, die destijds op Nuclear Meltdown speelde kreeg een massa, waar ik trouwens van jou niet veel over gezien heb.
5. Waar heb ik gezegd dat je RL foto`s moest posten? laat eens zien.

Nog meer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
uitbreiding

DownOnMe - syndroom
steeds beginnen over een andere wereld in de hoop dat het huidige falen overzien wordt.
 
Bovenaan