Woordenboek: Klessik edition

DeletedUser40933

Guest
Beste forumleden en Klessikspelers,

dit is een idee dat uit w7 stamt meen ik met het befaamde De grote van Peevee topic. De bedoeling is dat we een woordenboek aanleggen met een eigen woordenschat gebaseerd op spelers of gebeurtenissen op de Klessik. Liefst met een humoristische ondertoon, steken onder de gordel mogen, hou het enkel toch een beetje luchtig. Toevoegingen die naam waardig zal ik implementeren:


*:

Een 13'tje denken dat je eindelijk eens zonder pech start om vervolgens zo veel pech te krijgen dat je gedwongen wordt te quitten.

A:

Apricot-blocken: Op stamdeff overleven


D

DownOnMe-Syndroom: Iemand backstabben, en vervolgens op het AF doen alsof je zelf gebackstabbed bent
Dhovakinnen : Als het iets te benauwd word, overstappen maar!
Detleffen: elke mogelijkheid aangrijpen om op een sarcastische manier te zeggen hoe goed je wel niet bent, terwijl je het wel degelijk meent.

H:

HAteOnMe'en: Je best doen om jezelf in een zo kort mogelijke tijd de meeste gehate persoon van heel tw.nl maken.

K:

Kaboemmen.: Zeggen dat je co je gebackstabbed heeft maar in feite is die gewoon gestopt wegens dat je niks deed.
KennethStrike: In een nachtelijke opwelling beslissen dat een attackske doen wel fun is
Krepoxen: Op iedere nieuwe wereld het AF vervelen met langdurige onzindiscussies terwijl je niet de ballen hebt te starten wetende dat je ingemaakt zal worden.

L

Een Ludoke doen: Een stam maken met als enige doel de wereld te winnen zonder rekening te houden met alle voorgaande gebeurtenissen.
Ludovieren: Op hoogst eigen en volstrekt onbegrijpelijke wijze een overwinning op een wereld vieren door te pas en te onpas op elk mogelijk subforum te gaan benadrukken dat je wel degelijk een wereld won.


M:

Marceren: Het AF volspuien met reports, buiten, de tijden van je toiletpauze en aan ieder woord gesproken uit je mond een hemelse verlichting toekennen tot het voor iedereen duidelijk is.
Marneus Calclearen: Op slinkse wijze je stamgenoot clearen om zo zelf een beter farmgebied en hogere ODA te verkrijgen.
Mystic Faken: De tegenstander de valse impressie geven dat je een vogel voor de kat bent door veel fakes te sturen. Enkel zijn de fakes clears. En lopen ze dood.

N:

Noioben: De overtreffende trap van nooben. Zie ook Stijn aka Feel the Difference

R:

Robieren: Op niet geheel nuchtere maag spelen, pm's verzenden en chats opvrolijken.

S:

SanguStam: Spelers die op hun wereld iets bereikt hebben maar op nieuwe werelden falen.
Swagguren: De edele farmstiel bedrijven in gezelschap van mensen van het andere geslacht/vrienden dan wel je vriendin.
Swieberen: Het edelen van barbarendorpen, terwijl je een aantal full clears in bezit hebt.

T:

THP'en: Met 24/7 schema's de rang 1 bezetten en onder het mom van verraad hem smeren vanaf een aanval verschijnt.

U:

übermarken: stoppen op een account en vervolgens anderen dood laten lopen op de dorpen die je laat internen.

Y:

Dr.Yuri/Mr. Stuey: Beweren dat je speelt, erna beweren gequit en toch op mysterieuze wijze reports in handen hebben en op de onlinetijdstippen van het account zelf ook onlin zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52179

Guest
Ik sta er niet tussen, betekent dat nu dat ik stoer ben?
 

DeletedUser39679

Guest
Dhovakinnen - Als het iets te benauwd word, overstappen maar!

Swieberen - Het edelen van barbarendorpen, terwijl je een aantal full clears in bezit hebt.

Forens - Quitten

Brandy's - overleven op stam-defence

Stuey'en - Zeggen dat je op een account speelt, mocht het account onder vuur liggen / moeilijk krijgen zeggen dat je er niet speelt.


Zijn de eerste dingen die in me op komen:p
 

DeletedUser58227

Guest
AW: Woordenboek: Klessik edition

Ondanks dat ik het er niet helemaal mee eens ben. Toch leuk idee. :)
 

DeletedUser48278

Guest
Detleffen - elke mogelijkheid aangrijpen om op een sarcastische manier te zeggen hoe goed je wel niet bent, terwijl je het wel degelijk meent. :)D)

Übermarken - stoppen op een account en vervolgens anderen dood laten lopen op de dorpen die je laat internen.

Een 13'tje - denken dat je eindelijk eens zonder pech start om vervolgens zo veel pech te krijgen dat je gedwongen wordt te quitten.
 

DeletedUser

Guest
Dhovakinnen - Als het iets te benauwd word, overstappen maar!

Swieberen - Het edelen van barbarendorpen, terwijl je een aantal full clears in bezit hebt.

Forens - Quitten

Brandy's - overleven op stam-defence

Stuey'en - Zeggen dat je op een account speelt, mocht het account onder vuur liggen / moeilijk krijgen zeggen dat je er niet speelt.


Zijn de eerste dingen die in me op komen:p

Ik speelde ook niet op het moment dat ik het zei:).

Beste forumleden en Klessikspelers,

dit is een idee dat uit w7 stamt meen ik met het befaamde De grote van Peevee topic. De bedoeling is dat we een woordenboek aanleggen met een eigen woordenschat gebaseerd op spelers of gebeurtenissen op de Klessik. Liefst met een humoristische ondertoon, steken onder de gordel mogen, hou het enkel toch een beetje luchtig. Toevoegingen die naam waardig zal ik implementeren:


*:

Een 13'tje denken dat je eindelijk eens zonder pech start om vervolgens zo veel pech te krijgen dat je gedwongen wordt te quitten.

A:

Apricot-blocken: Op stamdeff overleven


D

DownOnMe-Syndroom: Iemand backstabben, en vervolgens op het AF doen alsof je zelf gebackstabbed bent

Dhovakinnen : Als het iets te benauwd word, overstappen maar!

Detleffen: elke mogelijkheid aangrijpen om op een sarcastische manier te zeggen hoe goed je wel niet bent, terwijl je het wel degelijk meent.

L

Een Ludoke doen: Een stam maken met als enige doel de wereld te winnen zonder rekening te houden met alle voorgaande gebeurtenissen.

Ludovieren: Op hoogst eigen en volstrekt onbegrijpelijke wijze een overwinning op een wereld vieren door te pas en te onpas op elk mogelijk subforum te gaan benadrukken dat je wel degelijk een wereld won.


M:

Marceren: Het AF volspuien met reports, buiten, de tijden van je toiletpauze en aan ieder woord gesproken uit je mond een hemelse verlichting toekennen tot het voor iedereen duidelijk is.

Marneus Calclearen: Op slinkse wijze je stamgenoot clearen om zo zelf een beter farmgebied en hogere ODA te verkrijgen.

Mystic Faken: De tegenstander de valse impressie geven dat je een vogel voor de kat bent door veel fakes te sturen. Enkel zijn de fakes clears. En lopen ze dood.

N:

Noioben: De overtreffende trap van nooben. Zie ook Stijn aka Feel the Difference

R:

Robieren: Op niet geheel nuchtere maag spelen, pm's verzenden en chats opvrolijken.

S:

Swagguren: De edele farmstiel bedrijven in gezelschap van mensen van het andere geslacht/vrienden dan wel je vriendin.
Swieberen: Het edelen van barbarendorpen, terwijl je een aantal full clears in bezit hebt.

T:

THP'en: Met 24/7 schema's de rang 1 bezetten en onder het mom van verraad hem smeren vanaf een aanval verschijnt.

U:

übermarken: stoppen op een account en vervolgens anderen dood laten lopen op de dorpen die je laat internen.

Y:

Dr.Yuri/Mr. Stuey: Beweren dat je speelt, erna beweren gequit en toch op mysterieuze wijze reports in handen hebben en op de onlinetijdstippen van het account zelf ook onlin zijn.

Jij bent toch ook altijd zo heerlijk hypocriet...de ene keer als je iemand mag zeg je van iemand dat het gedwongen was door omstandigheden. Als iemand quit die je niet mag is hij een noob en geeft hij te snel op. Als je eens wist hoeveel pech wij gehad hebben lol, dan verbaas je je er nog over hoe goed het account überhaupt liep zonder zo te nolifen als op dat accountje waar jij speelt. Het is het probleem met iedereen van jullie. Hoe goed jullie ook zijn in dit spelletje, je zou eens moeten proberen om het een spelletje te houden. Propagenda is oké maar andere mensen telkens maar weer belachelijk maken bederft het spelplezier. Ik denk dat wanneer mensen anoniem starten om te voorkomen dat ze allerhande kata's op hun dak krijgen dat wel genoeg zegt toch? Of mensen die elkaar gaan uitschelden met kanker en dat soort dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Zeer tof topic en leuk initiatief. Wel jammer dat de opener van dit topic veel macht heeft maar er niet mee juist kan omgaan aangezien hij duidelijk geen inzicht heeft. Over zijn objectieve apen streken zullen we het maar ook niet hebben

DetlefTank: Zorgen dat je een grote inspraak hebt in je stam en zo paar top 20 spelers in je buurt recruiten zodat je zelf safe zit.
DetelfProStart: Op veel werelden starten, op de werelden met een goeie ligging als een pro starten en op de wereld met een slechte start subtiel stoppen.
Detkeffen: subtiele opmerkingen maken met achter liggende gronden je zelf op te hemelen.

MetVeelUnderThisLine---: met veel op een account spelen

BiGangsterren: anoniem spelen zodat je u zelf kunt camoufleren en verbergen als je gefaald bent op je account.

SanguStaaaaaam: spelers die op hun wereld iets bereikt hebben maar op nieuwe werelden falen.
Curpaatje: klagen over Tribalwars van tegenwoordig maar zelf niet eervol spelen

Midograppigjenaampjes: altijd proberen een grappige spelers/stam naam te verzinen om grappig over te komen aan de wereld.

S.Incs'ers: Vroeger propaganda maken met standaard zinnetjes en nu zelf hypocriet doen over die zinnen.

Edwinastijn: Spelers die het forum lezen maar niet antwoorden.

Nickick: iemand uitschelden zonder goeie redenen.

de joey Bo!: Een speler/stam goed en tof vinden, als het niet wederzijds is proberen mislukte propaganda te maken tegen over die stam/speler.

DeFokkeFunny: Altijd in je propagandapost een grappige zin propberen te maken om grappig over te komen.

A fatal Prestige: de wereld willen winnen maar wel stoppen bij aanvallen

En vito co'tje: met veel spelers op een account spelen maar toch nog iemand zoeken.
VitoCo: Het opnemen voor je co's.

Krepoxxen: Een niet Classic speler die hier propaganda komt maken. Zelf wel de wereld niet durven spelen omdat je weet dat je ingemaakt zal worden.

aoisakuratje doen: proberen te zorgen dat het topic onn-topic gaat door een domme vraag of opmerking te maken.

Dhovakinno's: Alle opties ophouden en objectief een besluiten maken.

Gehaktworst: domme bijnamen verzinnen voor "vijandelijk" spelers
Gehaktballen in de soep: Zaakjes kunnen regelen door je goeie contacten.
Gehaktbalmetkak: goeie propaganda post die over je zelf gaan subtiel negeren.

Willemwieren: op het forum komen als alles goed gaat, anders subtiel weg blijven.

Veoortje: Iemand kicken uit je stam zonder de ballen te hebben om te zeggen hoe het echt zit.

KennethAttck: Op een account spelen wat nog niet van jou is en dan je buren aanvallen met al je off troepen en edels.

DownOnMinne: iemand terug pakken op de zelfde manier maar 2 keer zo hard.
Ludoeertje: tegen mislukte topspelers en topstammen je gedacht durven zeggen

Marclove: Postten maken op het forum met als doel om een geliefde, eervolle, eerlijke, respecteerde jongen zijn.

Olie"tje: Veel aanvallen en dorpen verliezen maar daarna toch nog een rol spelen op de wereld.

Death en Kiezo: Iemand gelijk geven maar toch zijn kant niet willen kiezen.

kim kardashiano: Een speler zijn die graag in lijstjes voorkomt.

Gold Sebastian Valmont: Golden awards in vullen en zo goed als alles fout hebben:
EerSebastian Valmontten: Altijd je koeltjes en stijfjes voordoen. Weinig emoties tonen, .. om zo "professioneel" over te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik voel een bepaalde afgunst ten opzichte van een bepaald persoon. :rolleyes:
 

DeletedUser57186

Guest
Ik voel een bepaalde afgunst ten opzichte van een bepaald persoon. :rolleyes:

Vertel dan eens welke niet kloppen? Later zal ik ook eens alle dingen zeggen dat ik vind dat niet klopt.
Voor de rest heb ik geen afgunst hoor wijsneusje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10303

Guest
grappig om sommige betekenissen te lezen, maar het is duidelijk geen objectief woordenboek ;p
 

DeletedUser57186

Guest
grappig om sommige betekenissen te lezen, maar het is duidelijk geen objectief woordenboek ;p

Welke dan niet ( van mij ) ?


Amokroieren: op 2 Classic werelden spelen en 2 keer niet verder komen dan 2k punten.
Big big ban bannanen: een harde ban krijgen maar toch verder spelen.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig heb je mijn naam verkeerd geschreven, ik was al bang dat je tegen mij ook een zekere afgunst koesterde.
 

DeletedUser57186

Guest
Gelukkig heb je mijn naam verkeerd geschreven, ik was al bang dat je tegen mij ook een zekere afgunst koesterde.

1 je hebt iets tegen TW van tegenwoordig 2. je stopten toen je 1 aanval kreeg ( dat is niet eervol)


BigBenny'en: in een top stam komen terwijl je nog nooit top 40 hebt gestaan en nog nooit meer dan 1 mil punten hebt behaalt.
Heiko'en: je sub-top stam verlaten om zo voor de 1ste keer in een pro stam te komen.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft het niet nog eens uit te leggen hoor, ik snap wat je bedoelt. Niet dat ik je uberhaupt ooit nog serieus ga nemen, maar dat terzijde.
 

DeletedUser57186

Guest
Je hoeft het niet nog eens uit te leggen hoor, ik snap wat je bedoelt. Niet dat ik je uberhaupt ooit nog serieus ga nemen, maar dat terzijde.

Dus je geeft me wel gelijk aangezien je snapt wat ik bedoel? Dus je moet me wel serieus nemen omdat je begrijpt wat ik bedoel? Je bent toch zo aars dom he. :s Hup hup ga naar je wereld 10 noobjes.
 

DeletedUser57186

Guest
Cuprateren: Er niet tegen kunnen om negatief in het "woordenboek: Klessik edition" te komen ook al is het waar wat er gezegd wordt.
 

DeletedUser

Guest
Juist ja.

Goed, iemand nog leuke dingen? Dan bedoel ik ook echt leuke dingen, niet van die kansloze dingen van een niet nader te noemen persoon.
 
Bovenaan