Wijzigingen Community-management

Deleted User - 9131

Guest
Ik had al een tijdje aan zien komen dat er een wijziging kwam, ik had alleen gedacht dat Duckje weg zou gaan. Leuk dat Ramoth eindelijk eens haar kans krijgt om verder te groeien omdat ze echt al langer bij het team zat. De slimme mensen onder ons konden dit al weten omdat ze al een tijdje alleen modrechten heeft op het vragen-forum en dus wel globale rechten zou moeten hebben.

Ik wens haar veel plezier en ik hoop dat ze Kaneel niet te hard aanpakt nu zij weer forum moderator is :p
 

DeletedUser

Guest
Succes Ramoth, en succes Kaneel als opnieuw forum mod.

@ Fokke: Trouwen??? Wat the hell heb jij voor een beelden over de functie van community management?!?!?

Credits nodig?

Rot nou eens op met dat gezeik non-stop :rolleyes:

Wie is er nu aan het zeiken dat ik moet stoppen met zeiken? Hypocriet ;)

Haha, ik moest lachen :D :D




Maar gefeliciteerd Ramoth & Kaneel bedankt voor wat je gedaan hebt!

Eindelijk iemand die het niet al te serieus neemt.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden wij inzage moeten hebben in zo'n beslissing :p precies alsof bij een sollicitatie van een job al het andere personeel ook mag stemmen wie ze zullen aannemen. 3 Hoeratjes voor Ramoth :D
 

DeletedUser1435

Guest
gefeliciteerd Ramoth!

Maar vrees niet. Ik heb helemaal de ambitie niet om jouw taken op me te nemen, dus je bent safe! ondanks dat duckje mij toch graag in een dusdanige rol ziet.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Ramoth, commentaar mag je toch niet verwachten? :O. Als iemand wel commentaar heeft, gewoon berispen/ bannen!
 

DeletedUser

Guest
Met Kaneel was er niet zoveel dat server eruit lag. Ik wil haar terug:D

Nee grapje:p, veel succes & gefeliciteerd
 

DeletedUser

Guest
Ik had al een tijdje aan zien komen dat er een wijziging kwam, ik had alleen gedacht dat Duckje weg zou gaan. Leuk dat Ramoth eindelijk eens haar kans krijgt om verder te groeien omdat ze echt al langer bij het team zat. De slimme mensen onder ons konden dit al weten omdat ze al een tijdje alleen modrechten heeft op het vragen-forum en dus wel globale rechten zou moeten hebben.

Ik wens haar veel plezier en ik hoop dat ze Kaneel niet te hard aanpakt nu zij weer forum moderator is :p

Daar zijn er meerdere van hoor. :)
 
Reactiescore
2.493
Ik had al een tijdje aan zien komen dat er een wijziging kwam, ik had alleen gedacht dat Duckje weg zou gaan. Leuk dat Ramoth eindelijk eens haar kans krijgt om verder te groeien omdat ze echt al langer bij het team zat. De slimme mensen onder ons konden dit al weten omdat ze al een tijdje alleen modrechten heeft op het vragen-forum en dus wel globale rechten zou moeten hebben.

Ik wens haar veel plezier en ik hoop dat ze Kaneel niet te hard aanpakt nu zij weer forum moderator is :p

Er zijn momenteel wel meer forum-mods met globale forumrechten, goede eindconclusie, maar de redenatie is fout ;) (verder hebben deze mensen al maanden die globale forumrechten)

Je had het eventueel kunnen merken als je gemerkt had dat Ramoth 1 van je supportaanvragen beantwoordde, maar dat is het dan toch ook het enige dat het weggegeven had.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

Deleted User - 9131

Guest
Sorry Duckje dat mijn redenaties krom zijn en onjuist :)o:confused:) Zal verder wel niet reageren :p
 
Bovenaan