Wijzigingen Community-management

DeletedUser

Guest
Re: Discussietopic: Wijzigingen Community-management

Ramoth Gefeliciteerd! :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Discussietopic: Wijzigingen Community-management

Wilt dat zeggen dat duckje met Ramoth gaat trouwen? Sterkte Kaneel.

Volgens mij was dit ideale moment om de community zelf te laten stemmen wie er kon bijtreden daar?
"Ikzelf blijf jullie rots in de branding (;))" Dat knipoogje was echt niet overbodig Duckje. We weten al dat jij de dictator bent.
 

DeletedUser

Guest
Re: Discussietopic: Wijzigingen Community-management

Nogmaals gefeliciteerd Ramoth!
 

DeletedUser60138

Guest
Re: Discussietopic: Wijzigingen Community-management

Wilt dat zeggen dat duckje met Ramoth gaat trouwen? Sterkte Kaneel.

Want jij trouwt altijd met de collega's waarmee je samenwerkt?

Gefeliciteerd Ramoth :)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat Ramoth veel nieuwe inbreng in het CoMa team brengt, succes alvast
 
Reactiescore
25
Bedankt :)
 

DeletedUser58575

Guest
Succes Ramoth, en succes Kaneel als opnieuw forum mod.

@ Fokke: Trouwen??? Wat the hell heb jij voor een beelden over de functie van community management?!?!?
 

DeletedUser22681

Guest
Hihi succes ramoth ik hoop dat jij wel omkoopbaar bent:)
 

DeletedUser

Guest
Jup , duckje tiran :D. Inspraak zal er wel nooit echt zijn. Anderzijds lijkt Ramoth me een goede keuze. Succes
 

DeletedUser858

Guest
Jup , duckje tiran :D. Inspraak zal er wel nooit echt zijn. Anderzijds lijkt Ramoth me een goede keuze. Succes

Wilt dat zeggen dat duckje met Ramoth gaat trouwen? Sterkte Kaneel.

Volgens mij was dit ideale moment om de community zelf te laten stemmen wie er kon bijtreden daar?
"Ikzelf blijf jullie rots in de branding (;))" Dat knipoogje was echt niet overbodig Duckje. We weten al dat jij de dictator bent.



Rot nou eens op met dat gezeik non-stop :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rot nou eens op met dat gezeik non-stop :rolleyes:

Ik denk hetzelfde van jou, hoe toevallig.

Ik zeg hoe het is , inspraak in het beleid is er nauwelijks. Ik vind democratie nogal tof, excuseer daarvoor. Freedom of speech vind ik ook wel nice. Ga je mening ergens anders opleggen, gelijk onze rots in de branding

Maar toch, succes ramoth, je was alvast een goede moderator
 

DeletedUser858

Guest
Ik denk hetzelfde van jou, hoe toevallig.

Ik zeg hoe het is , inspraak in het beleid is er nauwelijks. Ik vind democratie nogal tof, excuseer daarvoor. Freedom of speech vind ik ook wel nice. Ga je mening ergens anders opleggen, gelijk onze rots in de branding

Sta je bij de kassa van een supermarkt ook de discussiëren over het feit dat je 1,50 voor een zak chips duur vind, en het belachelijk vind dat je geen inspraak hebt op die prijs?

Dat je het over PA functies ofzo niet eens bent, ok. Maar om nou hier over ookal te gaan zeiken? Dat is gewoon dwangmatig gezeik.
Ramoth zit daar hartstikke goed, als iemand zich inzet is het Ramoth wel. Kijk maar naar de tribalwars wiki.. Je wilt niet weten hoeveel tijd daar in zit.
 
Reactiescore
1.804
Ik denk hetzelfde van jou, hoe toevallig.

Ik zeg hoe het is , inspraak in het beleid is er nauwelijks. Ik vind democratie nogal tof, excuseer daarvoor. Freedom of speech vind ik ook wel nice. Ga je mening ergens anders opleggen, gelijk onze rots in de branding

Ja man wat maakt het nou uit of jij al dan niet kiest wie godbetert Co-CM is. Je weet waarschijnlijk niet eens wat haar functies zijn en het maakt echt de ballen uit. Zullen we vanaf nu ook even alle spelregels democratisch gaan stemmen, alle moderatoren, alle topics, alle posts. Zo kan je bezig blijven he. Verder denk ik dat Duckje sowieso een veel beter zicht heeft dan jij op wie geschikt is voor die taak, aangezien hij ze (de taak én de kandidate) allicht wel het beste kent. Ga ergens anders vervelend doen.
 

DeletedUser

Guest
Belachelijk dit, Anthraxxis was de gedoodverfde opvolger
 

DeletedUser

Guest
Sta je bij de kassa van een supermarkt ook de discussiëren over het feit dat je 1,50 voor een zak chips duur vind, en het belachelijk vind dat je geen inspraak hebt op die prijs?

Dat je het over PA functies ofzo niet eens bent, ok. Maar om nou hier over ookal te gaan zeiken? Dat is gewoon dwangmatig gezeik.
Ramoth zit daar hartstikke goed, als iemand zich inzet is het Ramoth wel. Kijk maar naar de tribalwars wiki.. Je wilt niet weten hoeveel tijd daar in zit.

Ik ben het niet eens met eendjes werkwijze. Dat jij hem adoreert is ondertussen wel voor iedereen duidelijk. Zijn woorden overal napraten, haast pathethisch. Maar mag je doen :)

Ik zei al eerder dat ik ramoth een goede keuze vond, dus als er iemand zeikt om niets ben jij het. Lezen ftw zou ik zeggen. Dus zoals ik zei. Qua managment is er nauwelijks inspraak van de community. Enja, ik weet dat de duitsers geld willen, maar dit tirangedoe gaat verder dan dat. Inspraak nada.

Dat mag ik toch vinden? Net als dat jij vind hoe zalig duckje is? Ondanks het verkloten van de tribalwarsmasters, zijn antipafunctieshouding verdween in no- time als sneeuw voor de zon toen hij woordje sprak met de duitsers, geen inspraak vd community bij het gros van de belangrijke aankondigingen, het willen opleggen van het publiceren van scripts ( dit vond ik persoonlijk he vooste, gelukkig ging het niet door maar de intentie was er wel)... Achja, duckje is geweldig! :D
 
Bovenaan