Wijzigingen Community-management

DeletedUser

Guest
Ja man wat maakt het nou uit of jij al dan niet kiest wie godbetert Co-CM is. Je weet waarschijnlijk niet eens wat haar functies zijn en het maakt echt de ballen uit. Zullen we vanaf nu ook even alle spelregels democratisch gaan stemmen, alle moderatoren, alle topics, alle posts. Zo kan je bezig blijven he. Verder denk ik dat Duckje sowieso een veel beter zicht heeft dan jij op wie geschikt is voor die taak, aangezien hij ze (de taak én de kandidate) allicht wel het beste kent. Ga ergens anders vervelend doen.

Het enige wat ik duckje kan nageven is dat hij veel tijd in tw steekt, maar hij is geen doorslaand succes, zoals ik beargumenteer in de post hierboven. Jups, ikga voor argumenten ipv cheap gebrabbel. Maar jij mag een andere mening hebben, en uiteraard moet je niet voor elk detail stemmen.

Nog zoiets, we hebben al tijden geen communityvertegenwoordiger meer. Duckjes reactie: ja we regelen dat over paar maanden wel. Dat zoveel mensen vinden dat die het goed doet, mij een raadsel , voor jou een weet blijkbaar
 
Reactiescore
25
Hihi succes ramoth ik hoop dat jij wel omkoopbaar bent:)

Nou om te beginnen... ik houd niet van brocoli eigenlijk wel... maar goed :eek:

Jup , duckje tiran :D. Inspraak zal er wel nooit echt zijn. Anderzijds lijkt Ramoth me een goede keuze. Succes

Ik denk hetzelfde van jou, hoe toevallig.

Ik zeg hoe het is , inspraak in het beleid is er nauwelijks. Ik vind democratie nogal tof, excuseer daarvoor. Freedom of speech vind ik ook wel nice. Ga je mening ergens anders opleggen, gelijk onze rots in de branding

Maar toch, succes ramoth, je was alvast een goede moderator

Als je suggesties hebt voor dingen die volgens jou beter kunnen dan zijn die altijd welkom, bij mij maar ook bij Duckje.
Input vanuit de community is altijd welkom. We kunnen natuurlijk niet alles zomaar invoeren, maar naar een voorstel zal zeker gekeken worden of daar iets mee te doen valt.

En er zullen helaas altijd beslissingen zijn die niet in goede aard zullen (en blijven) vallen. Daar zal helaas niets aan te doen zijn.

Belachelijk dit, Anthraxxis was de gedoodverfde opvolger

Ik weet het. Er moet iets foutgelopen zijn. :eek:


Aan de rest: ook allemaal bedankt :)
 
Reactiescore
1.804
Belachelijk dit, Anthraxxis was de gedoodverfde opvolger
Hier ben ik het wel mee eens.
Ik ben het niet eens met eendjes werkwijze. Dat jij hem adoreert is ondertussen wel voor iedereen duidelijk. Zijn woorden overal napraten, haast pathethisch. Maar mag je doen :)

Ik zei al eerder dat ik ramoth een goede keuze vond, dus als er iemand zeikt om niets ben jij het. Lezen ftw zou ik zeggen. Dus zoals ik zei. Qua managment is er nauwelijks inspraak van de community. Enja, ik weet dat de duitsers geld willen, maar dit tirangedoe gaat verder dan dat. Inspraak nada.

Dat mag ik toch vinden? Net als dat jij vind hoe zalig duckje is? Ondanks het verkloten van de tribalwarsmasters, zijn antipafunctieshouding verdween in no- time als sneeuw voor de zon toen hij woordje sprak met de duitsers, geen inspraak vd community bij het gros van de belangrijke aankondigingen, het willen opleggen van het publiceren van scripts ( dit vond ik persoonlijk he vooste, gelukkig ging het niet door maar de intentie was er wel)... Achja, duckje is geweldig! :D

Zoals ik al zei heeft Duckje volgens mij duidelijk het beste zicht op wie hier het meest geschikt voor is.
 

DeletedUser858

Guest
Ik ben het niet eens met eendjes werkwijze. Dat jij hem adoreert is ondertussen wel voor iedereen duidelijk. Zijn woorden overal napraten, haast pathethisch. Maar mag je doen :)

Ik zei al eerder dat ik ramoth een goede keuze vond, dus als er iemand zeikt om niets ben jij het. Lezen ftw zou ik zeggen. Dus zoals ik zei. Qua managment is er nauwelijks inspraak van de community. Enja, ik weet dat de duitsers geld willen, maar dit tirangedoe gaat verder dan dat. Inspraak nada.

Dat mag ik toch vinden? Net als dat jij vind hoe zalig duckje is? Ondanks het verkloten van de tribalwarsmasters, zijn antipafunctieshouding verdween in no- time als sneeuw voor de zon toen hij woordje sprak met de duitsers, geen inspraak vd community bij het gros van de belangrijke aankondigingen, het willen opleggen van het publiceren van scripts ( dit vond ik persoonlijk he vooste, gelukkig ging het niet door maar de intentie was er wel)... Achja, duckje is geweldig! :D

Kijk dat geeft dan weer aan hoe zwak je zelf bent zou ik bijna zeggen. Doen als of ik Duckje aanbid.. Nou ik denk dat meerdere mensen kunnen bevestigen dat dat totaal niet zo is. Heb o.a. niet voor niks een global ban gehad van 8 maanden ;) En nee, dat is geen stoer doen ofzo.. Dat is aangeven dat ik niet kwijlend achter Duckje aanloop.

Het feit dat er weinig inspraak is.. Tja, tot hoe ver moet die inspraak gaan? InnoGames is een bedrijf!
En inspraak is er ook wel.. Ideetjes insturen voor speed rondes, Ideeën forum, Enquete's over goudmunt/pakketjes halveringen etc.
Ja die inspraak is minimaal, groot gelijk. Maar om daar dan NON-STOP over te zeiken? Open dan gewoon een discussie die over de inspraak van spelers gaat, maar ga niet bij elke aankondiging continu lopen zeuren, dat is gewoon bijna kinderachtig.

Of wacht eens even, dat IS kinderachtig. Een klein kind loopt ook continu te zeuren dat hij wat wilt doen wat door z'n ouders word tegen gehouden.. Die situatie kan ik me hier ook wel redelijk bij indenken.

En sowieso, ga dit niet pesoonlijk opvatten.. Dit is gewoon tegen iedereen die non-stop loopt te zeuren.
Open gewoon een discussie en ga het daar hebben over de inspraak, maar kap a.u.b. eens met dat non-stop gezeur in elk topic.
Sowieso word je denk ik ook zelf serieuser genomen als je een discussie opent i.p.v. overal en nergens posten dat je het niet eens bent met de inspraak...

*Mijn laatste bericht in deze kleine discussie... geen zin om de sfeer nog verder te laten verpesten.*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kijk dat geeft dan weer aan hoe zwak je zelf bent zou ik bijna zeggen. Doen als of ik Duckje aanbid.. Nou ik denk dat meerdere mensen kunnen bevestigen dat dat totaal niet zo is. Heb o.a. niet voor niks een global ban gehad van 8 maanden ;)

Het feit dat er weinig inspraak is.. Tja, tot hoe ver moet die inspraak gaan? InnoGames is een bedrijf!
En inspraak is er ook wel.. Ideetjes insturen voor speed rondes, Ideeën forum, Enquete's over goudmunt/pakketjes halveringen etc.
Ja die inspraak is minimaal, groot gelijk. Maar om daar dan NON-STOP over te zeiken? Open dan gewoon een discussie die over de inspraak van spelers gaat, maar ga niet bij elke aankondiging continu lopen zeuren, dat is gewoon bijna kinderachtig.

Of wacht eens even, dat IS kinderachtig. Een klein kind loopt ook continu te zeuren dat hij wat wilt doen wat door z'n ouders word tegen gehouden.. Die situatie kan ik me hier ook wel redelijk bij indenken.

En sowieso, ga dit niet pesoonlijk opvatten.. Dit is gewoon tegen iedereen die non-stop loopt te zeuren.
Open gewoon een discussie en ga het daar hebben over de inspraak, maar kap a.u.b. eens met dat non-stop gezeur in elk topic.
Sowieso word je denk ik ook zelf serieuser genomen als je een discussie opent i.p.v. overal en nergens posten dat je het niet eens bent met de inspraak...

*Mijn laatste bericht in deze kleine discussie... geen zin om de sfeer nog verder te laten verpesten.*

Kom je weer met dat stoere globalbanverhaal :p. Je praat em na als ik je posts zo doorlees, en ik zal niet de enige zijn die dat vind. Maar goed, jouw mening en de mijne zijn duidelijk.


Verdere input laat ik aan andere posters over, onze stemmen zijn wat te duidelijk neergeschreven
 
Reactiescore
1.804
Het enige wat ik duckje kan nageven is dat hij veel tijd in tw steekt, maar hij is geen doorslaand succes, zoals ik beargumenteer in de post hierboven. Jups, ikga voor argumenten ipv cheap gebrabbel. Maar jij mag een andere mening hebben, en uiteraard moet je niet voor elk detail stemmen.

Nog zoiets, we hebben al tijden geen communityvertegenwoordiger meer. Duckjes reactie: ja we regelen dat over paar maanden wel. Dat zoveel mensen vinden dat die het goed doet, mij een raadsel , voor jou een weet blijkbaar

Sorry ik had deze post niet gezien :p
Tja maar hier gaat deze discussie toch helemaal niet over?
 

DeletedUser

Guest
Wilt dat zeggen dat duckje met Ramoth gaat trouwen? Sterkte Kaneel.

Volgens mij was dit ideale moment om de community zelf te laten stemmen wie er kon bijtreden daar?
"Ikzelf blijf jullie rots in de branding (;))" Dat knipoogje was echt niet overbodig Duckje. We weten al dat jij de dictator bent.

Haha, ik moest lachen :D :D

Belachelijk dit, Anthraxxis was de gedoodverfde opvolger

Of misschien Slaro? Slaro - Duckje perfect duo hahaha :D :D


Maar gefeliciteerd Ramoth & Kaneel bedankt voor wat je gedaan hebt!
 

DeletedUser

Guest
Veel succes Ramoth! Ik ben er van overtuigd dat je deze taak uitstekend gaat vervullen :)
 
Reactiescore
2.493
Zullen we de discussie niet laten verwateren in wat voor community-manager ik ben, daar gaat het topic nu niet over, toch?

Succes Ramoth ;)

Al begint anthraxxis wel aanlokkelijk te klinken...
 

DeletedUser41534

Guest
Succes en gefeliciteerd Ramoth!

Dat je mag blijven hoe je nu bent!

Wss word je net als Duckje een top CM!
 

DeletedUser57186

Guest
@Rotte Clown: neem die noob Idunno maar niet te serieus. Hij zuigt en faalt nu eenmaal overal.
 

DeletedUser

Guest
JUPIE JUPIE JEEJ xD
PRoficiat romoth :D

En succes nog in je RL kaneel ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt welke beunhaasjes er verder nog rondlopen lijkt dit me ook de beste keuze
 

DeletedUser26707

Guest
Zullen we de discussie niet laten verwateren in wat voor community-manager ik ben, daar gaat het topic nu niet over, toch?

Succes Ramoth ;)

Al begint anthraxxis wel aanlokkelijk te klinken...

Zelfs Duckje mist 'm.

Gefeliciteerd Ramoth!
 
Bovenaan