Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser60153

Guest
Dat klopt, dat komt door leleke sinds eergister. Maar die stats die Stefan gebruikte was Aegon wel meegenomen.

Ik heb het over de stats in de eerste pagina en dat zijn deze stats + voor fruit dorpen van leleke. Am i right or am i right?
 

DeletedUser62248

Guest
Dat klopt, dat komt door leleke sinds eergister. Maar die stats die Stefan gebruikte was Aegon wel meegenomen.

Ik heb het over de stats in de eerste pagina en dat zijn deze stats + voor fruit dorpen van leleke. Am i right or am i right?

Feit blijft dat leleke tot jullie stam behoort/behoorde en ditzelfde geldt voor Aegon lijkt mij?
 

DeletedUser60153

Guest
Feit blijft dat leleke tot jullie stam behoort/behoorde en ditzelfde geldt voor Aegon lijkt mij?

Het moment dat je je buiten discussie's moet houden.

Aegon is niet van dezelfde stam. Ga aub niet discussieren over zaken waar je niets vanaf weet alleen maar om mij dwars te zitten.
 

DeletedUser

Guest
En de statsgeilers hebben Leleke er weer uitgegooid hoor.. te bang dat jullie verder achter komen te staan?
 

DeletedUser

Guest
Hop hop lekker statsgeilen he :eek: Wij hebben alex er niet uitgegooid ondanks het verlies, jullie zijn gewoon bang om achter te staan en te verliezen. Daarom gooien jullie elke speler eruit die veel verliezen maakt. Gewoon zielig :D Eerst naar de top recruteren en n00bs aannemen en als een n00b bij jullie veel dorpen verliest is het hoppakee eruit..
 

DeletedUser63264

Guest
Hop hop lekker statsgeilen he :eek: Wij hebben alex er niet uitgegooid ondanks het verlies, jullie zijn gewoon bang om achter te staan en te verliezen. Daarom gooien jullie elke speler eruit die veel verliezen maakt. Gewoon zielig :D Eerst naar de top recruteren en n00bs aannemen en als een n00b bij jullie veel dorpen verliest is het hoppakee eruit..

Dan kan de helft van Resist wel op delete neem ik aan..
 

DeletedUser

Guest
Hop hop lekker statsgeilen he :eek: Wij hebben alex er niet uitgegooid ondanks het verlies, jullie zijn gewoon bang om achter te staan en te verliezen. Daarom gooien jullie elke speler eruit die veel verliezen maakt. Gewoon zielig :D Eerst naar de top recruteren en n00bs aannemen en als een n00b bij jullie veel dorpen verliest is het hoppakee eruit..

Dat we leleke eruit pleurden, heeft niets te maken met statsgeilen of bang zijn om te verliezen, maar gewoon met inactiviteit van de speler.
Het verschil tussen alex en leleke is dat alex luisterde naar de tips die jullie hem gaven. Leleke niet. Kan je ook moeilijk doen als je er niet bent. Dan ben je ook snel klaar.

Dan kan de helft van Resist wel op delete neem ik aan..

Zou jij niet beter deffen?
 

DeletedUser63278

Guest
En de statsgeilers hebben Leleke er weer uitgegooid hoor.. te bang dat jullie verder achter komen te staan?

Voor Aegon had ik reeds weinig begrip .....

Dit is het zuiverste bewijs dat Resist ondergeschikt is aan Fruit. Hebben wij alex gekicked ?

Wat voor ne kromgetrokken uitleg hebben we hier weer voor ?

Vuile statsgeilers !!!!!
 

DeletedUser60153

Guest
Het verhaal van leleke

In een land, niet heel ver hier vandaag (BELGIE) woonde eens een jongen. Deze jongen speelde een spel en niet zomaar een spel. Nee mijn kind, hij speelde tribalwars. Dan zul je vast denken, wat is dat nou voor spel? Goed, mijn kind, ik zou je dat eens vertellen.

Tribalwars is een spel waarin stammen tegen elkaar strijden om uiteindelijk online eer te krijgen. Mensen verdoen hier zoveel tijd aan dat ze bijna 2 studie's zouden kunnen doen. Dus toen dacht ik, op het moment dat de teller op 10.000 stond en ik nog geen PM of iets van me had laten horen, hey, ik vind het leuk geweest. Laat ik de vv droppen en niets meer van me laten horen. De dag daarna kwamen die 10.000 aanvallen binnen en stond de vv'er met z'n handen in zijn haren, dit was toch niet afgesproken?! Het account was nog duidelijk gecontroleerd vooraf en er was extra veel deff aangevraagd.

Goed, om het even in grote mensen taal neer te zetten.

- Leleke dropte de vv 12 u voordat de eerste aanvallen aankwamen.
- Er was niets getagged
- Hij had enkele stacks teruggestuurd omdat hij dacht dat ze kapot zouden gaan
- Geen hulp gevraagd
- Afgelopen weekend waren verschillende stammies (waaronder ik zelf) een weekendje weg, fijn in noodsituaties

Dit heeft Resist doen besluiten om niet verder te gaan met een speler die niet binnen ons profiel past. De vele begeleiding die hij heeft gehad was niet voldoende. Ook wilde de speler zijn wachtwoord niet afstaan om iemand over te laten springen (niemand minder dan ik zelf)

Door deze egoistische gang van zaken konden wij als stam niets anders concluderen dat deze jongen niet in Resist thuis hoort.

Met vriendelijke groet,

Resist
 

DeletedUser

Guest
Dat we leleke eruit pleurden, heeft niets te maken met statsgeilen of bang zijn om te verliezen, maar gewoon met inactiviteit van de speler.
Het verschil tussen alex en leleke is dat alex luisterde naar de tips die jullie hem gaven. Leleke niet. Dan ben je ook snel klaar.

Tuurlijk frozen, lul er maar weer omheen zoals gewoonlijk :eek: Het blijkt maar weer dat resist zoals we allang wisten niet eens normaal kan winnen en daarom het acc eruit smijt bang voor slechte stats. Het geweldige resist is ook zo geweldig :rolleyes: Geweldig goed in statsgeilen en om dingen heen te lul om zo de 'goede' naam van resist proberen te redden:eek:
 

DeletedUser63278

Guest
Dat we leleke eruit pleurden, heeft niets te maken met statsgeilen of bang zijn om te verliezen, maar gewoon met inactiviteit van de speler.
Het verschil tussen alex en leleke is dat alex luisterde naar de tips die jullie hem gaven. Leleke niet. Kan je ook moeilijk doen als je er niet bent. Dan ben je ook snel klaar.

Wet je wat het verschil is ????

Ik heb 5 dagen onafgebroken gewerkt op alex, tijdens die massa, om een nieuw front op te zetten en het verlies hebben we als fruit gewoon geslikt.

Statsgeilers !
 

DeletedUser68583

Guest
Om even wat dieper op leleke in te gaan moet men zich in late-game kunnen inleven. Late-game zorgt aan de ene kant voor het spanningsveld van activiteit en aan de andere kant heb je zoveel mogelijk dorpjes nodig om een zo grote mogelijke slag te kunnen slaan. Kortom, als stam is het fijn om de meeste dorpen te hebben.

Nu heeft Resist hier over na gedacht en geconcludeerd dat no matter what, of het goeden of slechte spelers zijn, wij de overhand in dorpjes moeten hebben. We krijgen de bal teruggekaatst om hem zo maar even te zeggen, maar dit maakt niet uit. Deze dorpjes zouden jullie anders 100% zeker gepakt hebben.

Dit maakt het zeker niet goed wat er op leleke gebeurt, maar het is wel een verklaring, voor wat dat voor nut heeft. Jullie zullen hier toch jaren over doorzagen. Enkel is er wel een verschil m.b.t. Aleksandrakos, hier werd er vanuit de leiding alleen maar ondersteunend gesproken en pas na enkele weken gesproken van een fout, wat ik overigens apart vond want is aleksandrakos immers niet met een en dezelfde reden Fruit binnen gestapt als leleke bij ons?


Blijkbaar een Plan dat zichzelf backfired. Weeral een succes Rekrutering van resist waar ze achteraf hun handen in onschuld willen wassen ! Proficiat op deze manier heeft Resist al weer een goed account naar de KL. geholpen !

Mvg Locust

Steven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Het moment dat je je buiten discussie's moet houden.

Aegon is niet van dezelfde stam. Ga aub niet discussieren over zaken waar je niets vanaf weet alleen maar om mij dwars te zitten.

Dikke facepalm voor jou :p
Wie beoordeelde w22 zonder iets te weten over ig situatie? Wie zei in w22 RaR topic dat hij superpro is? Juist ja, dat was jij :rolleyes:
 

DeletedUser63264

Guest
Het verhaal van leleke

In een land, niet heel ver hier vandaag (BELGIE) woonde eens een jongen. Deze jongen speelde een spel en niet zomaar een spel. Nee mijn kind, hij speelde tribalwars. Dan zul je vast denken, wat is dat nou voor spel? Goed, mijn kind, ik zou je dat eens vertellen.

Tribalwars is een spel waarin stammen tegen elkaar strijden om uiteindelijk online eer te krijgen. Mensen verdoen hier zoveel tijd aan dat ze bijna 2 studie's zouden kunnen doen. Dus toen dacht ik, op het moment dat de teller op 10.000 stond en ik nog geen PM of iets van me had laten horen, hey, ik vind het leuk geweest. Laat ik de vv droppen en niets meer van me laten horen. De dag daarna kwamen die 10.000 aanvallen binnen en stond de vv'er met z'n handen in zijn haren, dit was toch niet afgesproken?! Het account was nog duidelijk gecontroleerd vooraf en er was extra veel deff aangevraagd.

Goed, om het even in grote mensen taal neer te zetten.

- Leleke dropte de vv 12 u voordat de eerste aanvallen aankwamen.
- Er was niets getagged
- Hij had enkele stacks teruggestuurd omdat hij dacht dat ze kapot zouden gaan
- Geen hulp gevraagd
- Afgelopen weekend waren verschillende stammies (waaronder ik zelf) een weekendje weg, fijn in noodsituaties

Dit heeft Resist doen besluiten om niet verder te gaan met een speler die niet binnen ons profiel past. De vele begeleiding die hij heeft gehad was niet voldoende. Ook wilde de speler zijn wachtwoord niet afstaan om iemand over te laten springen (niemand minder dan ik zelf)

Door deze egoistische gang van zaken konden wij als stam niets anders concluderen dat deze jongen niet in Resist thuis hoort.

Met vriendelijke groet,

Resist

Je zei in vorige posts volgens mij al dat je dit van het begin van de toetreding wist dat leleke niet in de stam hoorde he ? :D Slecht op de hoogte daar iedereen van de stand van zaken lol. Overigens vind ik het een mooi verzonnen excuus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
- Leleke dropte de vv 12 u voordat de eerste aanvallen aankwamen.
- Er was niets getagged
- Hij had enkele stacks teruggestuurd omdat hij dacht dat ze kapot zouden gaan
- Geen hulp gevraagd
- Afgelopen weekend waren verschillende stammies (waaronder ik zelf) een weekendje weg, fijn in noodsituaties

Nu maakt Resist knal dezelfde fout als Hap! bij Aegon :D

Man ik ben echt kwaad nu, jullie verdienen het niet te strijden tegen ons !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Discussie: Wie wint W21? Resist of Fruit?

Das nou al duidelijk, Fruit. natuurlijk :D
 

DeletedUser69459

Guest
Het verhaal van leleke

In een land, niet heel ver hier vandaag (BELGIE) woonde eens een jongen. Deze jongen speelde een spel en niet zomaar een spel. Nee mijn kind, hij speelde tribalwars. Dan zul je vast denken, wat is dat nou voor spel? Goed, mijn kind, ik zou je dat eens vertellen.

Tribalwars is een spel waarin stammen tegen elkaar strijden om uiteindelijk online eer te krijgen. Mensen verdoen hier zoveel tijd aan dat ze bijna 2 studie's zouden kunnen doen. Dus toen dacht ik, op het moment dat de teller op 10.000 stond en ik nog geen PM of iets van me had laten horen, hey, ik vind het leuk geweest. Laat ik de vv droppen en niets meer van me laten horen. De dag daarna kwamen die 10.000 aanvallen binnen en stond de vv'er met z'n handen in zijn haren, dit was toch niet afgesproken?! Het account was nog duidelijk gecontroleerd vooraf en er was extra veel deff aangevraagd.

Goed, om het even in grote mensen taal neer te zetten.

- Leleke dropte de vv 12 u voordat de eerste aanvallen aankwamen.
- Er was niets getagged
- Hij had enkele stacks teruggestuurd omdat hij dacht dat ze kapot zouden gaan
- Geen hulp gevraagd
- Afgelopen weekend waren verschillende stammies (waaronder ik zelf) een weekendje weg, fijn in noodsituaties

Dit heeft Resist doen besluiten om niet verder te gaan met een speler die niet binnen ons profiel past. De vele begeleiding die hij heeft gehad was niet voldoende. Ook wilde de speler zijn wachtwoord niet afstaan om iemand over te laten springen (niemand minder dan ik zelf)

Door deze egoistische gang van zaken konden wij als stam niets anders concluderen dat deze jongen niet in Resist thuis hoort.

Met vriendelijke groet,

Resist

Je kan het weercniet laten.Altijd jezelf maar ophemelen. Voorlaatste alinea, laatste zin,gedeelte tussen haakjes :rolleyes:
 
Bovenaan