Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser60153

Guest
Tjah als je de bal niet kan veroveren dan maar op de enkels (speler ) he :rolleyes:

Ik speel amper tw meer en loop vooral rond op 't forum. En vind ventjes als metaladx zwaar irri. Ik kan jou ondertussen wel hebben.

Nog een keer.
Ik heb nu een reden om hier te zijn, normaal niet.
Dat jij die reden niet kan accepteren boeit me geen ene flikker.

En daarbij toon ik zat respect richting mijn tegenstanders, dat kun je gewoon vragen aan degene met wie ik Ingame praat en naast wie ik lig.

Dit is een forum voor propaganda, niet voor egostreling. Als je 't verschil daarin niet kan zien dan hoor je hier ook niet thuis. TW draait niet om jou mijn vriend. De stam die achter jou ligt heeft ervoor gezorgd dat jij dit voor elkaar hebt kunnen krijgen. Die stam die is altijd bij deze oorlog betrokken en dus zou je altijd een reden moeten hebben om hier rond te lopen en voor je stam op te komen. Dat jij dit niet snapt en zegt dat je nu wel een reden hebt bewijst maar weer eens dat je hier niets te zoeken hebt. En als helemaal niet in deze thread.
 

DeletedUser62248

Guest
Dit is een forum voor propaganda, niet voor egostreling. Als je 't verschil daarin niet kan zien dan hoor je hier ook niet thuis. TW draait niet om jou mijn vriend. De stam die achter jou ligt heeft ervoor gezorgd dat jij dit voor elkaar hebt kunnen krijgen. Die stam die is altijd bij deze oorlog betrokken en dus zou je altijd een reden moeten hebben om hier rond te lopen en voor je stam op te komen. Dat jij dit niet snapt en zegt dat je nu wel een reden hebt bewijst maar weer eens dat je hier niets te zoeken hebt. En als helemaal niet in deze thread.

Lach me dood xD
 

DeletedUser68583

Guest
Oh, dus dit forum is niet voor egostreling terwijl jij wel durft te posten dat als ik jou uitmaak voor noob ik niet geloofwaardig ben.
Je praat lekker tegen jezelf in hé?
 

DeletedUser60153

Guest
Oh, dus dit forum is niet voor egostreling terwijl jij wel durft te posten dat als ik jou uitmaak voor noob ik niet geloofwaardig ben.
Je praat lekker tegen jezelf in hé?

Jij leest ook echt mijn post niet he. Ik ga niet zo'n eindeloze discussie aan met iemand die 't woord subjectief niet eens begrijpt. Sorry, niveau verschil van denken. Maakt niet uit, maar wel als ik een inhoudelijke discussie wil aangaan. Overigens nog een reden, het niet kunnen aangaan van iets inhoudelijks, om niet hier te posten.
 

DeletedUser62248

Guest
Jij leest ook echt mijn post niet he. Ik ga niet zo'n eindeloze discussie aan met iemand die 't woord subjectief niet eens begrijpt. Sorry, niveau verschil van denken. Maakt niet uit, maar wel als ik een inhoudelijke discussie wil aangaan. Overigens nog een reden, het niet kunnen aangaan van iets inhoudelijks, om niet hier te posten.

Hmm.... Nog meer ego-streling? 3x een post van jou gelezen en 3x raak! Misschien, moet je toch eerst eens naar je zelf kijken en dan pas naar anderen. :rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Hmm.... Nog meer ego-streling? 3x een post van jou gelezen en 3x raak! Misschien, moet je toch eerst eens naar je zelf kijken en dan pas naar anderen. :rolleyes:

Weet je wat egostreling is?

Jongens, kijk ik heb 20 dorpjes.

Oh jongens, ik krijg eindelijk tegenstand, hier heb ik zo lang op gewacht.

Oh jongens, ik ben zo goed, ik heb al 80 dorpjes gepakt.

Ik wil de laatste post.

Denk bij als je dit doorleest aan een maat / kennis van je die altijd aan 't opscheppen is, zo heb ik het nu express geschreven. Jij kent mij niet, je waagt je in een disuccie waar je niets van afweet en probeert persoonlijk te gaan. Je weet niet waar je aan begonnen bent ;)
 

DeletedUser68583

Guest
Jij leest ook echt mijn post niet he. Ik ga niet zo'n eindeloze discussie aan met iemand die 't woord subjectief niet eens begrijpt. Sorry, niveau verschil van denken. Maakt niet uit, maar wel als ik een inhoudelijke discussie wil aangaan. Overigens nog een reden, het niet kunnen aangaan van iets inhoudelijks, om niet hier te posten.

Ik zie iemand die de discussie uit de weg gaat omdat hij die bang is te verliezen, meer niet.
Dat jij op zo'n niveau gaat praten kan ik ook, dat doe ik niet omdat je hier dan van die nutteloos lange berichten krijgt waar qua inhoud precies hetzelfde in staat.
Zodra jij dan weer eens onderuit gehaald word, ga je zeggen dat je 'niet door de tekst' heen kan lezen terwijl dat wel moet, en als je niet onderuitgehaald word blijf je doorzagen over je feitjes/meningen in de betreffende post.

"Jongens, kijk ik heb 20 dorpjes."

Deed jij niet PRECIES hetzelfde toen jullie dorpen afhandig maakte van plague toen voor hen het einde aanbrak?
Volgens mij namelijk wel

*Hoe kan in hemels naam typen: "Ik wil de laatste post:D" egostreling zijn?
Wat voor effect heeft dat op je ego?
Nou bij mij dus helemaal niks, misschien dat jij in jouw leven zo ontzettend weinig gepresteerd hebt dat een laatste post voor jou bijzonder is en dat jij daarmee jouw eigen ego streelt.

Ik ken dat soort mannetjes als jij wel, echt walgelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62248

Guest
Weet je wat egostreling is?

Jongens, kijk ik heb 20 dorpjes.

Oh jongens, ik krijg eindelijk tegenstand, hier heb ik zo lang op gewacht.

Oh jongens, ik ben zo goed, ik heb al 80 dorpjes gepakt.

Ik wil de laatste post.

Denk bij als je dit doorleest aan een maat / kennis van je die altijd aan 't opscheppen is, zo heb ik het nu express geschreven. Jij kent mij niet, je waagt je in een disuccie waar je niets van afweet en probeert persoonlijk te gaan. Je weet niet waar je aan begonnen bent ;)

Dat die persoon van die uitspraken dat zegt, vind ik prima. Dat is geen egostreling, dat is trots vanwege zijn prestaties. En aangezien die persoon waarschijnlijk écht wat behaald heeft, is het ook te begrijpen. Hij heeft zich bewezen en als je dan laat zien dat je successen behaald op deze manier, vind ik dat best... Maar als je irrelevante uitspraken doet als "owww, wat ben ik slim!", "oww, wat ben ik goed, helaas kan niet iedereen zoals ik zijn!!!", die NIKS met het spel te maken hebben, dan vind ik dat arrogant en dus om het in jouw vocabulaire te verwoorden; 'egostreling'
 

DeletedUser60153

Guest
Ik zie iemand die de discussie uit de weg gaat omdat hij die bang is te verliezen, meer niet.
Dat jij op zo'n niveau gaat praten kan ik ook, dat doe ik niet omdat je hier dan van die nutteloos lange berichten krijgt waar qua inhoud precies hetzelfde in staat.
Zodra jij dan weer eens onderuit gehaald word, ga je zeggen dat je 'niet door de tekst' heen kan lezen terwijl dat wel moet, en als je niet onderuitgehaald word blijf je doorzagen over je feitjes/meningen in de betreffende post.

"Jongens, kijk ik heb 20 dorpjes."

Deed jij niet PRECIES hetzelfde toen jullie dorpen afhandig maakte van plague toen voor hen het einde aanbrak?
Volgens mij namelijk wel

*Hoe kan in hemels naam typen: "Ik wil de laatste post:D" egostreling zijn?
Wat voor effect heeft dat op je ego?
Nou bij mij dus helemaal niks, misschien dat jij in jouw leven zo ontzettend weinig gepresteerd hebt dat een laatste post voor jou bijzonder is en dat jij daarmee jouw eigen ego streelt.

Ik ken dat soort mannetjes als jij wel, echt walgelijk

Je kent mij? Je vindt mij walgelijk? :eek:

Welke discussie? Dat jij 100 dorpjes hebt gepakt? Is dat een opening voor een discussie? Nee.
Plague was destijds anders. Plague was aan het roepen dat ze onmogelijk dorpen verloren en onverslaanbaar waren, daarnaast had ik net daarvoor een grote openingspost gemaakt en stammassa gepland, dan mag ik toch ook wel een beetje de eer daarvoor opstrijken? Jij hebt geen flauw idee hoeveel tijd het extra kost om stamleider te zijn volgens mij en scheert alles over 1 kam. En als je dat wel hebt denk dan even over na dat ik dus ook zoveel doe als jullie stamleider, misschien zelfs wel meer. Misschien krijg je dan langzaam aan respect voor mij. En dan snap je dat ik walg van mannetjes zoals jij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68583

Guest
Je kent mij? Je vindt mij walgelijk? :eek:

Welke discussie? Dat jij 100 dorpjes hebt gepakt? Is dat een opening voor een discussie? Nee.


De discussie die jij hier aanhaalt?

Jij leest ook echt mijn post niet he. Ik ga niet zo'n eindeloze discussie aan met iemand die 't woord subjectief niet eens begrijpt. Sorry, niveau verschil van denken. Maakt niet uit, maar wel als ik een inhoudelijke discussie wil aangaan. Overigens nog een reden, het niet kunnen aangaan van iets inhoudelijks, om niet hier te posten.

En jij zegt een geweldig stel hersens te hebben?
Ik moet jou nu serieus uit gaan leggen welke discussie terwijl jij zelf het woord discussie aanhaalt?
 

DeletedUser60153

Guest
De discussie die jij hier aanhaalt?

En jij zegt een geweldig stel hersens te hebben?
Ik moet jou nu serieus uit gaan leggen welke discussie terwijl jij zelf het woord discussie aanhaalt?

Ik was dat ff kwijt, lamentia had ff meer aandacht nodig, hij posts in iedergeval nog sterk. Een discussie over egostreling en propaganda. Je had 't moeten begrijpen toen je 't doorlas en ik denk dat er verschillende spelers zijn die als ze het doorlezen begrijpen wat ik bedoel. Als jij het in 1x niet begrijpt dan ga jij er alleen maar tegenin en ga ik met allemaal tegenargumenten komen. Wat ongeveer altijd gebeurt als ik met 1 van jullie slechtere posters uit fruit een discussie aan ga. Jullie komen met emotie, ik met argumenten. Jullie gaan het dan weer afzeiken met emotie etc etc. Ik heb geen zin in een 4 a 5 pagina lange discussie waarin ik weet wat mijn argumenten zijn en ik ong weet wat jij terug gaat zeggen. Dus ja, ik ga de discussie uit de weg, maar niet omdat ik hem niet kan winnen maar omdat jij hem niet wil verliezen.
 

DeletedUser68583

Guest
Ik was dat ff kwijt, lamentia had ff meer aandacht nodig, hij posts in iedergeval nog sterk. Een discussie over egostreling en propaganda. Je had 't moeten begrijpen toen je 't doorlas en ik denk dat er verschillende spelers zijn die als ze het doorlezen begrijpen wat ik bedoel. Als jij het in 1x niet begrijpt dan ga jij er alleen maar tegenin en ga ik met allemaal tegenargumenten komen. Wat ongeveer altijd gebeurt als ik met 1 van jullie slechtere posters uit fruit een discussie aan ga. Jullie komen met emotie, ik met argumenten. Jullie gaan het dan weer afzeiken met emotie etc etc. Ik heb geen zin in een 4 a 5 pagina lange discussie waarin ik weet wat mijn argumenten zijn en ik ong weet wat jij terug gaat zeggen. Dus ja, ik ga de discussie uit de weg, maar niet omdat ik hem niet kan winnen maar omdat jij hem niet wil verliezen.

Oh, mooi dat hij in ieder geval nog sterk post dan.
Echter ga jij totaal niet op mijn argumenten/feiten in die ik opnoem.

Je zegt ook dat jij met argumenten post en dat ik met emotie post, maar volgens mij is dus het probleem dat jij blind aan het posten bent, en dat jij dus niet ziet dat het juist totaal andersom is.

Ik geef hier feiten weer. (Zoals net dus over dat jij met dorpen van Klaus stoer liep te doen op het AF)
En die laat je totaal links liggen, daar ga je weer omheen, dat heb ik in mijn vorige posts dus ook al beschreven dat je dat zou doen, en nu doe je dat dus. Ik geef het zelfs van tevoren aan en nog doe je het nog/trap je erin.

Doei freso :)
 

DeletedUser60153

Guest
Oh, mooi dat hij in ieder geval nog sterk post dan.
Echter ga jij totaal niet op mijn argumenten/feiten in die ik opnoem.

Je zegt ook dat jij met argumenten post en dat ik met emotie post, maar volgens mij is dus het probleem dat jij blind aan het posten bent, en dat jij dus niet ziet dat het juist totaal andersom is.

Ik geef hier feiten weer. (Zoals net dus over dat jij met dorpen van Klaus stoer liep te doen op het AF)
En die laat je totaal links liggen, daar ga je weer omheen, dat heb ik in mijn vorige posts dus ook al beschreven dat je dat zou doen, en nu doe je dat dus. Ik geef het zelfs van tevoren aan en nog doe je het nog/trap je erin.

Doei freso :)

Welke discussie? Dat jij 100 dorpjes hebt gepakt? Is dat een opening voor een discussie? Nee.
Plague was destijds anders. Plague was aan het roepen dat ze onmogelijk dorpen verloren en onverslaanbaar waren, daarnaast had ik net daarvoor een grote openingspost gemaakt en stammassa gepland, dan mag ik toch ook wel een beetje de eer daarvoor opstrijken? Jij hebt geen flauw idee hoeveel tijd het extra kost om stamleider te zijn volgens mij en scheert alles over 1 kam. En als je dat wel hebt denk dan even over na dat ik dus ook zoveel doe als jullie stamleider, misschien zelfs wel meer. Misschien krijg je dan langzaam aan respect voor mij. En dan snap je dat ik walg van mannetjes zoals jij


Dit is een antwoord wat ik daarop had gegeven. Leer lezen kind.
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat Resist veel meer massa's doet en dat daardoor het verschil in het niet valt.

Jullie hebben meer massa's gedaan op het begin, maar volgens mij blijft de teller bij jullie op een aantal accies goed hoog. Dus je kan wel zeveren over het feit dat jullie er meer gedaan hebben. Echter vallen wij gewoon effeciënter aan en dat bewijs levert Cornettoijsje net.

Uh, ik realiseerde me opeens dat de massa's op Muay aan 't begin niets hebben opgeleverd hoor. 1 dorpje ofzo in 3 massa's, waarbij tellers rond de 20 k stonden?

Oriskany nog nooit een dorpje van gepakt terwijl hij ook al wel main target is geweest? Je verdraait het beeld naar jullie kant, maar er zijn ook verschillende massa's geweest waar enkel wat dodgefoutjes waren.

Hoevaak moet ik zeggen dat die 1e massa's die we op Resist uitgevoerd hebben, puur was om de druk bij jullie te verhogen zodat in dit geval het account .Jatu.Dread. minder drukte op zijn dak kreeg. Dit is meen ik de 10e keer al dat ik het moet herhalen. Dat noemt men dan lezen :rolleyes:. Verder is Oriskany nooit een main target geweest van een van onze massa's als wij echter die intentie gewekt hebben dan heeft het plan gewerkt :)
 

DeletedUser68583

Guest
Ik ga mezelf zometeen echt voor mijn hoofd slaan zo kortzichtig / dom ben jij. (Ik ben nog niet uit welke van de 2 dat is)

Je begint weer over het woord discussie.. terwijl ik daar in mijn vorige post al antwoord op had gegeven, daar krijg je dus geen 2e keer antwoord op.

Jij met resist (vooral het gedrag) willen jezelf graag vertonen en laten geloven, dat jullie onverslaanbaar zijn (lees die zin maar 6x door voordat je hem snapt ja).

Jij bent degene die niet kan lezen, kindje.
 

DeletedUser62248

Guest
Ik was dat ff kwijt, lamentia had ff meer aandacht nodig, hij posts in iedergeval nog sterk. Een discussie over egostreling en propaganda. Je had 't moeten begrijpen toen je 't doorlas en ik denk dat er verschillende spelers zijn die als ze het doorlezen begrijpen wat ik bedoel. Als jij het in 1x niet begrijpt dan ga jij er alleen maar tegenin en ga ik met allemaal tegenargumenten komen. Wat ongeveer altijd gebeurt als ik met 1 van jullie slechtere posters uit fruit een discussie aan ga. Jullie komen met emotie, ik met argumenten. Jullie gaan het dan weer afzeiken met emotie etc etc. Ik heb geen zin in een 4 a 5 pagina lange discussie waarin ik weet wat mijn argumenten zijn en ik ong weet wat jij terug gaat zeggen. Dus ja, ik ga de discussie uit de weg, maar niet omdat ik hem niet kan winnen maar omdat jij hem niet wil verliezen.

Een emotioneel argument is ook een argument. Dit soort argumenten hoeven niet te berusten op feiten, maar dat jij beweert dat het geen argumenten zijn, heb je fout. Het zijn wel degelijk argumenten, al valt de sterkte van het argument te bediscussiëren.

En als jij onder een argument verstaat; een feitelijk onderbouwde constatering, dan wil ik je even uit je droom halen dat jij deze wel gebruikt. Een argument moet in deze zin namelijk dan worden onderbouwd met bijvoorbeeld stats om in dit geval de 'noob-factor' van metal te kunnen bewijzen. Dit doe je niet, het enige wat jij zegt is dat hij noob is, omdat hij geen goede posts kan maken op het algemeen forum van tw. Zoals ik al eerder verteld heb, zegt dit niks over de kwaliteiten van een speler. Metal heeft namelijk ingame de afgelopen 10 dagen bijvoorbeeld al bijna 100 dorpen overnemen (linkje) van jouw fantastische stam en als hij dat weet te presteren, dan is hij zeker geen noob! Of Resist. moet 'noob' zijn, dat kan natuurlijk ook, maar nee daarvan heb jij al beweert dat dat niet mogelijk is, want Resist. is van een hoog niveau.

Dus begin zelf eens met een goede argumentatie wat betreft jouw posts, alvorens je die van andere (onterecht?) belachelijk gaat maken.

Ps. Ik kan nu ook flauw gaan doen over jouw typfout, want hij 'posts' moet hij post zijn. Maarja, dat doe ik niet.. :p
 

DeletedUser63278

Guest
Jij hebt geen flauw idee hoeveel tijd het extra kost om stamleider te zijn volgens mij en scheert alles over 1 kam. En als je dat wel hebt denk dan even over na dat ik dus ook zoveel doe als jullie stamleider, misschien zelfs wel meer. Misschien krijg je dan langzaam aan respect voor mij.

Geleverde prestaties in het verleden zijn geen garantie naar de toekomst toe.
Ik trek fruit al sinds de fusie met W~A~R, krijg ik nu ook respect :rolleyes:

Je negeert mijn post waarin ik stel dat we effectiënter aanvallen, de resultaten zijn er.
 

DeletedUser62248

Guest
Geleverde prestaties in het verleden zijn geen garantie naar de toekomst toe.
Ik trek fruit al sinds de fusie met W~A~R, krijg ik nu ook respect :rolleyes:

Je negeert mijn post waarin ik stel dat we effectiënter aanvallen, de resultaten zijn er.

Mijn respect heb je :D
 

DeletedUser60153

Guest
Geleverde prestaties in het verleden zijn geen garantie naar de toekomst toe.
Ik trek fruit al sinds de fusie met W~A~R, krijg ik nu ook respect :rolleyes:

Je negeert mijn post waarin ik stel dat we effectiënter aanvallen, de resultaten zijn er.

Stefan je weet dat ik jou waardeer. Soms kunnen discussie hoog oplaaien maar jij bent gewoon een stabiele factor die Fruit heeft gevormd tot wat hij is.

Dat jullie efficienter aanvallen heb ik niet onkent, ik heb het zelfs erkent. Ik heb alleen gezegd dat wij veel meer aanvallen waardoor het verschil niet heel groot is. Dat je Aegon nog steeds meeneemt snap ik wel maar vind ik ook weer gewoon bull shit. Het laat vrij weinig zien want Aegon was in Resist niet gekomen (leleke stond beter dan Aegon) Maar goed, als jullie daarop willen teren en daar je energie uithalen moet je dat vooral doen.
 

DeletedUser

Guest
Stefan je weet dat ik jou waardeer. Soms kunnen discussie hoog oplaaien maar jij bent gewoon een stabiele factor die Fruit heeft gevormd tot wat hij is.

Dat jullie efficienter aanvallen heb ik niet onkent, ik heb het zelfs erkent. Ik heb alleen gezegd dat wij veel meer aanvallen waardoor het verschil niet heel groot is. Dat je Aegon nog steeds meeneemt snap ik wel maar vind ik ook weer gewoon bull shit. Het laat vrij weinig zien want Aegon was in Resist niet gekomen (leleke stond beter dan Aegon) Maar goed, als jullie daarop willen teren en daar je energie uithalen moet je dat vooral doen.

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 453
Kant 2: 430
Verschil: 23

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,112,473
Kant 2: 3,869,656
Verschil: 242,817

chart


Zonder Aegon, puur en alleen Resist. Zie je wel dat wij voor staan ;) Dus om je politieke gezever van Aegon steeds mee te tellen, waar in deze stats niks van waar is, snap ik dan ook niet precies.
 
Bovenaan