Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser60153

Guest
Nu maakt Resist knal dezelfde fout als Hap! bij Aegon :D

Man ik ben echt kwaad nu, jullie verdienen het niet te strijden tegen ons !

Zelfde fout? Laat me aub niet lachen. Ik heb dat account persoonlijk goed gezet, stacks neergezet en alles ingedeelt. Het account ansich stond sterk.

Dat die flierefluiter uit angst troepen terugtrekt en de vv veelste laat afgeeft, tja sorry. Ik zou er ook tijd in willen hebben gestoken als ik kon overstappen naar het account. Een vv'er wist nu dat het voor niets zat te werken, dat deze de volgende keer toch wel weer de fout zou maken.

Dat het een strakke massa is, zeer zeker. Dat jullie er als aasgieren opzaten, zeer zeker. Maar Aegon was een ander verhaal, die stond verkeerd. Deze heeft zichzelf verkeerd gezet. Op het moment van toetreding was er niets op het account aan te merken.

Maar ik mag door het slijk gaan. Ik heb als leider een verkeerde keuze gemaakt, ik had hem eerder moeten kicken vanwege z'n activiteit.
 

DeletedUser

Guest
Zelfde fout? Laat me aub niet lachen. Ik heb dat account persoonlijk goed gezet, stacks neergezet en alles ingedeelt. Het account ansich stond sterk.

Dat die flierefluiter uit angst troepen terugtrekt en de vv veelste laat afgeeft, tja sorry. Ik zou er ook tijd in willen hebben gestoken als ik kon overstappen naar het account. Een vv'er wist nu dat het voor niets zat te werken, dat deze de volgende keer toch wel weer de fout zou maken.

Dat het een strakke massa is, zeer zeker. Dat jullie er als aasgieren opzaten, zeer zeker. Maar Aegon was een ander verhaal, die stond verkeerd. Deze heeft zichzelf verkeerd gezet. Op het moment van toetreding was er niets op het account aan te merken.

Maar ik mag door het slijk gaan. Ik heb als leider een verkeerde keuze gemaakt, ik had hem eerder moeten kicken vanwege z'n activiteit.

Bedankt voor de complimenten aan MIJN planning :)
 

DeletedUser

Guest
Zelfde fout? Laat me aub niet lachen. Ik heb dat account persoonlijk goed gezet, stacks neergezet en alles ingedeelt. Het account ansich stond sterk.

Dat die flierefluiter uit angst troepen terugtrekt en de vv veelste laat afgeeft, tja sorry. Ik zou er ook tijd in willen hebben gestoken als ik kon overstappen naar het account. Een vv'er wist nu dat het voor niets zat te werken, dat deze de volgende keer toch wel weer de fout zou maken.

Dat het een strakke massa is, zeer zeker. Dat jullie er als aasgieren opzaten, zeer zeker. Maar Aegon was een ander verhaal, die stond verkeerd. Deze heeft zichzelf verkeerd gezet. Op het moment van toetreding was er niets op het account aan te merken.

Maar ik mag door het slijk gaan. Ik heb als leider een verkeerde keuze gemaakt, ik had hem eerder moeten kicken vanwege z'n activiteit.



En ik keek er zo naar uit toen ik hoorde dat De 'Grote Snor' op Leleke ging spelen.
Dochhttp://nl21.tribalwars.nl/public_report/4258fe4d9420690b073526095f8fcaf2 Is volgende stack blijkbaar niet genoeg.

Nu is de vraag van waar kwam deze stack ? van leleke zelf ? of van het safe noorden van Resist.
Het zou me nl straf lijken moest het allemaal van Leleke komen. Doch om het account met die stacks Safe te noemen vind ik ver overschat.

Reden: Ik denk dat Leleke het grootste front heeft TOV de rest van W21 (of toch een van de grootste)
Hierbovenop zitten er 3 spelers die hun groei lang heeft stil gestaan om verschillende redenen.
En dus een massa aan Edels bezitten alsook edeltreinen.
MAW een edeltrein doen sneuvelen of eentje sturen met 35 uur looptijd. was helemaal geen probleem indien deze dan (soms geblockt/sniped werd)

Dus dan moet je al een lange tijd niet online zijn om dat niet zien aan te komen, Doch hebben we gemiddeld om de 12 uur actie gespot op het account.

Verder Laat dit ook zien wat de leiding van Resist doet met leden die mogelijk tijdelijk wat minder presteren. die worden dra bij het vuilnis gezet.
Waartegen de leiding van Fruit. een account nog probeert te redden. En die speler zelf voelt zich ondertussen goed in zijn vel bij ons (denk ik althans ;)).

Ik wil niet de fout volledig op Jouw schuiven beste snor. want in 1ste instantie is het de fout van Leleke die zelf maar voor zijn eigen deur moet vegen. Maar om zelf te zeggen dat account 'safe' stond, dat is een ander paar mouwen.

Verder Succes, maar om hem eerst te rekruteren om toch maar het meeste aantal dorpen en punten te hebben. Is dit wel een zeer slechte start om op die theorie verder te bouwen.


Mvg Team locust
Steven
 

DeletedUser63278

Guest
Statsgeilers .... voor mij is deze oorlog waardeloos

Een oproep naar de spelers in Resist, jullie worden behandeld als een stuk vuil als je minder presteerd en de leiding zal jullie nooit helpen indien zulks voorvalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Je kan het weercniet laten.Altijd jezelf maar ophemelen. Voorlaatste alinea, laatste zin,gedeelte tussen haakjes :rolleyes:

Lol, omdat ik zou terugkeren op 't strijdfront omdat een account slecht stond en ik dat zo zeg is het zelfverheerlijking? Gast, je kent de context niet, voor w21 snappen ze het wel.

Daarnaast mensen die minder presteren worden niet bij het vuilnis gezet, mensen die vv afgeven en niets meer van zich laten horen en niet bereidt zijn om hulp aan te pakken, die worden gedumpt. Fair lijkt mij?

Klopt, maar ook weer niet hoor. We hebben de vv in handen en spelers met nog 100den edels. Dus die kunnen ook snel hem weg edelen en een mooi frontje creeren. Krijgen we een actiever front van.
 

DeletedUser71860

Guest
Je kan het weercniet laten.Altijd jezelf maar ophemelen. Voorlaatste alinea, laatste zin,gedeelte tussen haakjes :rolleyes:

Godjonges toch. Gelieve geen commentaar te geven over dingen waarvan je niets begrijpt. Een propagandapost maken dus.

Je valt nogal door de mand. En voor je de wijsneus gaat uithangen. Een nieuwtje: ook ingame ben ik beter als jij :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Bespaar ons je ignorance. For once :D
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ook weer niet hoor. We hebben de vv in handen en spelers met nog 100den edels. Dus die kunnen ook snel hem weg edelen en een mooi frontje creeren. Krijgen we een actiever front van.


Dat nadien evengoed weggebashed wordt ;) Althans is de bedoeling. laatst dat ik logde was het nog Tribalwars en niet Farmville :D

Ter info: Voor die gene die denken waarom komt die prulleman nu ineens weer posten... Ik wist niet meer wat mijn login account was en ikzelf was te lui voor het te zoeken... Dank U Jack :D
 

DeletedUser60153

Guest
Promi jij post inhoudelijk altijd wel sterk en goed onderbouwt. Ik mag je wel als poster :)
 

DeletedUser

Guest
Promi jij post inhoudelijk altijd wel sterk en goed onderbouwt. Ik mag je wel als poster :)

Ingame Duidelijk niet, tot op heden ben je nog geen enkele pint komen drinken!

Daarbovenop ik Tap Jupiler ... waar B Heineken geeft... alweer een pluspunt hé. ^^

Trouwens, kunnen er enkele dorpen leeg gezet worden bij leleke ? zodat de intern vlot kan blijven verlopen? :p


Idd geef ik wel toe dat indien hij zelf er niet was het niet meer als normaal is dat hij niet in de stam kan blijven als je het enkel onder vv kan doen en niet met een nieuwe speler erop.
Zoals ik ook schrijf Hij moet maar voor eigen deur vegen. Hiermee doelde ik erop dat de spelers op een account toch wel minstens 50-75 % Van het werk moetten doen. En die overige 25 % moet de stam proberen op te nemen. op momenten dat de hoofdspeler moet werken / school/ familievereisten en dergelijke moet uitvoeren.

Als hij inderdaad de pijp aan maarten geeft... hoort ie er niet thuis. Voor jullie is het kennis. Maar voor ons blijft het gissen. Je moet begrijpen aan de andere kant dat we niet zomaar de pap slikken die iemand van resist serveert ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Godjonges toch. Gelieve geen commentaar te geven over dingen waarvan je niets begrijpt. Een propagandapost maken dus.

Je valt nogal door de mand. En voor je de wijsneus gaat uithangen. Een nieuwtje: ook ingame ben ik beter als jij :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Bespaar ons je ignorance. For once :D

Dus omdat je lawzzz hebt opgericht ben je beter?:eek: Hoelang speel je al? x-aantal jaartjes al gok ik ^^
 

DeletedUser60153

Guest
Ook op de klessik ownen we, daarnaast is Steven 1 van de sterkst communicatieve spelers. In een stam heb je die lui nodig. Ook weet hij wat hij wil, denkt hij snel, durft hij besluiten te maken, zet zich tomeloos in en is strategisch van hoog niveau. Daarnaast zou hij in Hitlers propaganda machine niet hebben mis staan, zo goed verstaat hij de edele kunst van het propaganderen. Hierdoor heeft hij veel contacten, kent hij veel bekende spelers en is hij ook gekent. Werelddiplomatiek is zijn pakkie an. Kortom een complete speler waar elke stam van droomt.
 

DeletedUser71860

Guest
Je doet me bijna blozen. Dat is niet goed. Straks denkt een W22-noobje nog dat ik te breken ben :)
 

DeletedUser62248

Guest
Je doet me bijna blozen. Dat is niet goed. Straks denkt een W22-noobje nog dat ik te breken ben :)

W22-noobje? Erg origineel dat je het niet W22-n00bje noemt :eek:

Nouja, gelukkig komt het ooit nog goed met deze wereld. Fruit zal jullie in de nabije toekomst nog helemaal afmaken. Dat is trouwens ook de vraag op de titel van dit topic; Fruit wint ;)
 

DeletedUser71860

Guest
W22-noobje? Erg origineel dat je het niet W22-n00bje noemt :eek:

Nouja, gelukkig komt het ooit nog goed met deze wereld. Fruit zal jullie in de nabije toekomst nog helemaal afmaken. Dat is trouwens ook de vraag op de titel van dit topic; Fruit wint ;)

Klopt. Ik dacht al: er is iets mis met die post :confused:

De gebruikelijke flow & flair ontbrak wat.
 

DeletedUser69459

Guest
Ook op de klessik ownen we, daarnaast is Steven 1 van de sterkst communicatieve spelers. In een stam heb je die lui nodig. Ook weet hij wat hij wil, denkt hij snel, durft hij besluiten te maken, zet zich tomeloos in en is strategisch van hoog niveau. Daarnaast zou hij in Hitlers propaganda machine niet hebben mis staan, zo goed verstaat hij de edele kunst van het propaganderen. Hierdoor heeft hij veel contacten, kent hij veel bekende spelers en is hij ook gekent. Werelddiplomatiek is zijn pakkie an. Kortom een complete speler waar elke stam van droomt.

Tja allemaal goed en wel maar je weet niet een wat ik bvb. heb qua ervaring. Ik kan ook deffen,massa's lannen en een stam rechthouden met hoeveel ervaring? Wel laten we even tellen. 6maandjes op 12mil account sinds mei 2013 en wat tips van men broer die account William anker in w14 heeft gespeeld. Wauw, wat een kwaliteitenbmoet je dus bezitten om dit allemaal te kunnen :eek:
Een stam leiden kan dus iedereen als hij inzet heeft. Niet echt onoverkomelijk dus ;)

Als journalist in opleiding of whatever is het logisch dat hij lange teksten kan schrijven. Is hij drm beter in tw? kdenk het niet.

Is hij dus beter in tw? Mss nu mr ik sta nog maar aan mijn beginjaren op tw ;)
 
Bovenaan