DeletedUser60153
Guest
Nou heren. Ik ga ook weer is rondlopen op tw. Iemand die mij op de hoogte van de stand van dingen enzo kan brengen?
Nou heren. Ik ga ook weer is rondlopen op tw. Iemand die mij op de hoogte van de stand van dingen enzo kan brengen?
Ik vind het grappig dat jij denkt dat ik gefrustreerd ben. Totaal niet waar en op niets gebaseerd. Ik ging stuk om alweer een post met onzin die jij hier zet.
Mark toch, wat hoor ik nu staat er onzin in je posts? Tss![]()
Mark toch, wat hoor ik nu staat er onzin in je posts? Tss![]()
Och, je loopt de laatste tijd alleen maar te zeuren dat wij zonder niveau posten en alleen maar propaganda afkraken. Nou jantje, wat vervelend toch hè. Zijn die gemene fruit spelers weer niet lief tegen je?![]()
Team Aegon represent![]()
Jij bent overduidelijk een product van dat "gemene Fruit", met je zogezegd scherpzinnige opmerkingen en je calimeroësque gestampvoet. En met die bizarre conclusies.