DeletedUser
Guest
Jij ook.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Mijn post was niet naar jou gericht, maar naar de serieuze posters hier.
Zucht. Je weet perfect wat ik bedoel, maar zo'n beetje ambetant doen om ambetant te doen is nogal kinderachtig en doorzichtig hoor, Warre.
Ik doe niet ambetant om ambetant te doen...
Ik maak je duidelijk dat wat je hier ook lult het niet uitmaakt. Wat voor praatjes jij of anderen hier ook verkopen, feit blijft dat resist ingemaakt wordt.
Het enige wat hier wordt gepost is haat tegen elkaar. Van ppropaganda hier is al lang geen of amper sprake van. Nu kan je zeggen dat het volledig aan mij ligt, maar dat is het niet. Iemand die nu nog in de waan is dat er hier iemand met een degelijk propaganda niveau rondloopt, kan zich beter vr zijn kop slaan. Ik ga me ook niet meer in een discussie mengen, maakt niet uit wat je hier ook op antwoord. Je m'en fous om het op zen frans te zeggen.
Nou je moet de zin wel volledig lezen he, eender wat jij of iemand anders hier lult, feit blijft dat...
Maar dat jij hier weer praatjes verkoopt klopt toch ook, praatjes dat je een objectieve mening wilt en wanneer iemand die dan geeft het weer niet goed is.
Zometeen ga je mij nog vertellen dat het geen feit is dat wij resist op dit moment inmaken
Het is dus objectief en op feiten gebasseerd.
Wanneer ga jij nu eens begijpen dat het niet draait om wie het beste verhaaltje vertelt hier ? Jij hebt echt Harmen zijn rol gewoon overgenomen hier he...
Jan komt wel met het idee maar hij kan het ook gewoon zelf schrijven uit eigen iniatief hij speelt toch niet meer maar weet nog genoeg volgens mij...
Ochot, we gaan zo weer beginnen: het AF draagt niets bij aan TW. Hallo m'n jongen, je hebt weer mooi wat deuren ingetrapt die al open stonden. Maar laat ik je dan nog iets vertellen: dit is politiek & propaganda. Dit is gewoon praten, maar dat dringt nog steeds niet in jouw kop door. En aangezien er de laatste tijd niets interessants te lezen viel, probeer ik daar tenminste wel voor te zorgen, door iemand aan te zetten tot een leuke post of iets dergelijks. Ik vraag me écht af waarom jij je kop hier altijd laat zien: discussiëren is niet goed, suggesties doen is niet goed, het hele AF is gewoon slecht, een verderfelijk oord met inferieure dwazen.Ja, dat was sarcastisch, voor moest je het niet weten.
Ik heb nooit beweerd dat ik 1 van de weinigen ben die die kwaliteit heeft, en dat zal je mij ook nooit horen doen. Anders zou ik al helemaal geen suggestie doen ey.
Jij snapt het doel van het AF ook gewoon niet volgens mij. Deze plaats is juist bedoeld om te schrijven & lezen. Maar zelf wil je niet schrijven en daarnaast blok je dan ook nog initiatieven af. Wat voor nut heb jij hier dan? Die post zou ook niet bedoeld zijn om andere conclusies dan de jouwe te trekken, maar gewoon nog eens een leuke samenvatting van de oorlog met daarbij informatie van binnen beide stammen. Voor jullie is dat uiteraard geen probleem om info van Resist te krijgen, maar voor Resist'ers & mensen die niet op W21 spelen, kan dat wel eens leuk zijn. Iets leuks lezen is altijd amusant. En aangezien we van jou nooit posts te zien krijgen die normale mensen ook zouden maken of dat jij hier ooit iets deftigs post, probeer ik maar iemand aan te zetten. Dat het jou niet interesseert, kan me geen fuck schelen. We weten allemaal dat jij aan dusdanige zelfoverschatting leidt dat je denkt dat alles om jou(w mening) draait, dus aan jouw mening hecht ik sowieso al geen belang. Maar leer 'ns dat er ook andere mensen bestaan en dat die dingen die jij nutteloos vindt, misschien wel leuk vinden. Want dat dringt nog steeds niet door.