Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser60153

Guest
Nou heren. Ik ga ook weer is rondlopen op tw. Iemand die mij op de hoogte van de stand van dingen enzo kan brengen?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wie gaat er winnen?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Swag!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het grappig dat jij denkt dat ik gefrustreerd ben. Totaal niet waar en op niets gebaseerd. Ik ging stuk om alweer een post met onzin die jij hier zet.

Nee jouw post zijn van niveau.. Er schuilt in jouw post momenteel nog meer onzin dan posts die van Mark of Frans afkomstig zijn.. Zegt iets over jouw dat jij je niveau tot onder hun niveau verlaagd hebt..

Nou heren. Ik ga ook weer is rondlopen op tw. Iemand die mij op de hoogte van de stand van dingen enzo kan brengen?

Met Resist gaat het nog steeds niet zo goed helaas. Ze komen met de dag verder achter te staan op ons. Afgelopen week bijvoorbeeld alweer een 150 dorpjes buit gemaakt en dan is de lopende actie nog pas begonnen.
 

DeletedUser

Guest
Och, je loopt de laatste tijd alleen maar te zeuren dat wij zonder niveau posten en alleen maar propaganda afkraken. Nou jantje, wat vervelend toch hè. Zijn die gemene fruit spelers weer niet lief tegen je? :eek:

Jij bent overduidelijk een product van dat "gemene Fruit", met je zogezegd scherpzinnige opmerkingen en je calimeroësque gestampvoet. En met die bizarre conclusies.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hotstufff!
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij bent overduidelijk een product van dat "gemene Fruit", met je zogezegd scherpzinnige opmerkingen en je calimeroësque gestampvoet. En met die bizarre conclusies.

Als hij daarin een product van Fruit is is hij in alles een product van Fruit. Wat wilt zeggen dat hij op TW vlak beter is dan de meeste resisters... Wij in Fruit blij dus :)
 

DeletedUser

Guest
Dus postgedrah kent een rechtstreeks verband met IG? :eek:
Ik spreek toch duidelijk over poststijl, dus wat IG daarbij komt doen, weet ik ook niet. Bovendien: je redenering zou nog niet eens kloppen. Mark is nl. noob :)D) en daarin zou dan de invloed van Fruit te bemerken zijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij had het over postgedrag, ik heb het gewoon over IG. Ik zeg niet dat de 2 een verband hebben. Ik haal gewoon het IG aspect aan inpikkend op iets wat jij zei (de invloed van fruit). Mark is zeer noob, daarom dat er mede door zijn toedoen nog maar net een account van 50mil+ op bben is gesprongen :confused:
 
Bovenaan