Wie is de grootste noob?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
HAja wat verw8 je dan dat ik zen dorpen die op meer als 20 uur (met de snelheid van speerwerpers)van mij af ligt ga adelen???

Denk eens na.


Doel: deco dorp (489|434) K44
Speler: laurensco
Duur: 21:03:13
Aankomst: morgen om 09:47 uur



Idd lol, we zullen dan nog we zien wie hier stoere praatjes maakt. :D
Zoals al vaker in dit topic is gezegd, geen woorden maar daden.
En zijn die daden niet mogelijk, dan hoor je ook niet teveel praatjes te hebben. Je mag dan hoog staan in de ranking en je zult vast wel een goede speler zijn, het blijven praatjes die je zelf niet waar kunt maken.

Wat Laurensco betreft moet ik het nu wel met de 1e post van Mandril (na die reports) eens zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou ze wel kunnen waarmaken als hij in men buurt lag...

Maar LEES eens voor je gaat quoten en dan proberen je gelijk te krijgen:
Ik zeg alleen dat ik dat niet kan omdat ik veraf lig en dat degene die in zijn buurt liggen wel moeten doen wat ik niet kan door de afstand.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn en als zen leger dan zo groot is waarom kan hij dan zen eig 3 kleinere dorpjes geen ondersteuning bieden?

Of geef je toe dat hij alleen offence heeft? en dus zogoed als geen defence heeft?

Dan zou ik aan iedereen zeggen in zijn buurt val hem aan hij heeft geen schijn van kans.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft 40 (VEERTIG) uur de tijd gekregen om zijn dorp daar te verdedigen, en om ondersteuning te vragen. Een goede speler, met een goede tactiek, had allang besloten wat hij zou doen. Er zijn maar 2 mogelijke opties:

1) Tegen de aanval verdedigen
2) De aanval ontwijken.

Blijkbaar heeft Laurensco óf 40 uur lang met zijn ogen dicht gespeelt en de aanval niet gezien, of hij had gekozen om ertegen te verdedigen. In beide gevallen heeft hij compleet gefaalt.
Yep^^

Een rare 'beste' speler van W3...
 

DeletedUser2110

Guest
zeker wel raar hij heeft vier dorpen daarmee kan hij al zijn legers van die dorpen naar dat ene dorp zetten.
Maar dat doet hij nie tomdat hij de grootste noob van W3 is:cool:
 

DeletedUser

Guest
Misschien waren dat al zn legers :p

Of misschien had hij met het meeste ontweken maar kwam een gedeelte terug van het farmen vlak voor de aanval en was hij er neit toen de aanval aankwam.

Of misschien wil hij ons op een dwaalspoor zetten

Of misschien is hij gewoon een noob ie neit eens de moeite heeft genomen de aanval op het order forum te vermelden.... (ja ik ben nu van mening dat mijn leiding hem maar eens moet kicken)
 

DeletedUser

Guest
echt wel raar hoor,zelfs de grootste noob zou nog moeten kunnen bedenken dat je je troepen weg moet doen of allemaal verdedigen,nooit een (te)klein deel in je dorp laten
 

DeletedUser

Guest
Ik zou ze wel kunnen waarmaken als hij in men buurt lag...

Maar LEES eens voor je gaat quoten en dan proberen je gelijk te krijgen:
Ik zeg alleen dat ik dat niet kan omdat ik veraf lig en dat degene die in zijn buurt liggen wel moeten doen wat ik niet kan door de afstand.
Leer zelf eens begrijpend lezen. Ik zeg dat je het door die afstand niet kunt (/wil) waarmaken dus dat je daarom ook niet zoveel praatjes moet hebben. Maar dat geld voor al die mensen in deze topic. Constant geblaat over hoe slecht hij is maar tot nu toe maar 1 aanval.
 

DeletedUser974

Guest
Nog geen aanval terug.. da's wel het minste wat ik had verwacht
Dan val ik hem nog wel een keer aan:D
 

DeletedUser

Guest
Waarom zeg je dan tegen mij dat ik stoere praatjes maak wanneer ik zeg dat degene die rond hem liggen hem moeten aanvallen??:confused:


Ik vind dat helemaal geen stoere praat.
Dat zou zijn wanneer ik zeg dat ik hem direct zou kunnen veroveren maar ik heb het NIET over mezelf weet je!
 

DeletedUser

Guest
Waarom zeg je dan tegen mij dat ik stoere praatjes maak wanneer ik zeg dat degene die rond hem liggen hem moeten aanvallen??:confused:


Ik vind dat helemaal geen stoere praat.
Dat zou zijn wanneer ik zeg dat ik hem direct zou kunnen veroveren maar ik heb het NIET over mezelf weet je!
Dat zijn dus stoere praatjes, zeggen dat iedereen hem wel zo kan aanvallen (alsof je het zelf dus ook kunt). Maar ik zei dit nu in een reactie op jouw post omdat het al de hele tijd gebeurt. Iedereen zit maar te zeggen van "ja n00b", "val hem dan aan, hij kan toch niets" etc. Maar als puntje bij paaltje komt gebeurt er weer niks, in ieder geval niet door de meeste personen die zo stoer zitten te praten...
 

DeletedUser

Guest
ik zou hem nooit aankunnen,geef ik toe,en daar komt bij dak nogal verweg zit
 

DeletedUser

Guest
Wij ('De stoere personen') kunnen niet overal op de wereld aanwezig zijn.



ps: Nog niet :D
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat jij daartoe mag behoren:p :D


Idd en vroeg of laat, word laurensco wel op zijn nummer gezet:cool:
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat jij daartoe mag behoren:p :D


Idd en vroeg of laat, word laurensco wel op zijn nummer gezet:cool:


Heb jij mij ooit horen zeggen dat ik daar te behoor? Ik dacht het niet :rolleyes:


Hoewel je je straks wel eens kan vergissen mannetje :cool: :p
 

DeletedUser

Guest
Heb jij mij ooit horen zeggen dat ik daar te behoor? Ik dacht het niet :rolleyes:


Hoewel je je straks wel eens kan vergissen mannetje :cool: :p

HAHahaha:D was om je op je paard te krijgen;)

JE mag erbij horen als je wilt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan