Wie is de grootste noob?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
276
Nogmaals, iedereen die roept jullie zijn zelf bang, hij is te goed voor jullie, val hem dan aan als je dat durft heeft duidelijk niets gesnapt van mijn (en andermans) posts.

WE ZITTEN TE VER WEG. WE WILLEN HEM WEL AANVALLEN, MAAR DAT GAAT NIET.

Overigens denk ik niet dat Laurensco nu nog een slecht leger heeft. Al die resources die hij uit die dorpen heeft gepompt zullen nu wel terug te zien zijn. Vreemde Order-tactiek, maar het werkt wel.
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat ik mijn tijd daar aan ga besteden??

FF men offence leger een paar dagen onderwegsturen.
Terwijl ik het beter kan gebruiken om dorpen in men buurt te clearen of te farmen.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, iedereen die roept jullie zijn zelf bang, hij is te goed voor jullie, val hem dan aan als je dat durft heeft duidelijk niets gesnapt van mijn (en andermans) posts.

WE ZITTEN TE VER WEG. WE WILLEN HEM WEL AANVALLEN, MAAR DAT GAAT NIET.

Overigens denk ik niet dat Laurensco nu nog een slecht leger heeft. Al die resources die hij uit die dorpen heeft gepompt zullen nu wel terug te zien zijn. Vreemde Order-tactiek, maar het werkt wel.

Oeps, weg ge-edit,

ik had je post heelmaal verkeerd gelezen ragey :p Roerend met je eens :p
 

DeletedUser

Guest
nr 1 noob: goddfalles tn!

Hij heeft laurensco overtroffen.
7 dorpen net als zijn plaats.:eek:
 

DeletedUser880

Guest
Als er een sterke speler naast laurensco had gezeten in het begin van het spel, had die 4 sappige farms erbij, maar order zou natuurlijk zijn dorpen vol proppen om hun kostbare 2de plekje niet te verliezen....
 

DeletedUser

Guest
haar tactiek bedoel je misschein? als ik haar profiel goed lees?

en waarom moet dit bij stamaanvragen?
 

DeletedUser1864

Guest
haar profiel is een "mop" hoop ik toch anders denk ik het al heel de tijd verkeerd :D
enja wat het hier doet weet ik ook niet
 

DeletedUser

Guest
Als er een sterke speler naast laurensco had gezeten in het begin van het spel, had die 4 sappige farms erbij, maar order zou natuurlijk zijn dorpen vol proppen om hun kostbare 2de plekje niet te verliezen....

voor hoe lang het nog duurt...
 

DeletedUser1801

Guest
Ikzelf kijk altijd naar puntengemiddelde;)
En minder als 3000 is wel heel zwak:rolleyes:
Maarja dat zijn bij meerdere mensen gebeurd en die zijn nog goed geworden(zoals Rain Perry)

mvg:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik een andere visie heb over hoe dit spel te spelen kan ik nou niet zeggen dat Godfellas nr 1 noob is.

Kijkend naar zijn omgeving en op de hoogte te zijn van zijn troepenaantallen en troepenaantallen van dorpen in zijn omgeving doet hij het naar behoren.
Komt bij dat hij dorpen van enige kwaliteit nobelt in tegenstelling tot andere spelers.
 

DeletedUser

Guest
hij neemt alleen maar dorpen over en doet (bijna) niks aan zijn defence
 

DeletedUser2485

Guest
Hoewel ik een andere visie heb over hoe dit spel te spelen kan ik nou niet zeggen dat Godfellas nr 1 noob is.

Kijkend naar zijn omgeving en op de hoogte te zijn van zijn troepenaantallen en troepenaantallen van dorpen in zijn omgeving doet hij het naar behoren.
Komt bij dat hij dorpen van enige kwaliteit nobelt in tegenstelling tot andere spelers.

haha cool ^^

als je in mijn positie zat zou je wel begrijpen waarom ik lage dorpjes innam maar dat snap je niet omdat je niet mijn account beheert ;)

maar toch bedankt voor de uitdrukking niet nummer 1 noob :D ><'
ik ben wel lekker straks de eerst met 5 dorpen en 6-7- en straks 8 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dorpen van kwaliteit wil ik het niet noemen
5.457
1.822
2.643
1.894
2.614
3.308
2.557

niet zoveel punten, maar ik denk dat het wel goed genoeg is voor deze tijd.
 

DeletedUser2485

Guest
dorpen van kwaliteit wil ik het niet noemen
5.457
1.822
2.643
1.894
2.614
3.308
2.557

niet zoveel punten, maar ik denk dat het wel goed genoeg is voor deze tijd.

je wilt niet weten wat er schuild in die kleine dorpjes :p

je sommige vinden wel slecht maar er zit waarschijnlijk wel meer dan 2 dorpen samen van wel 4000 punten ;)

maar ik heb zo mijn redenen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan