Wie is de grootste noob?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wij weten waarom hij die dorpen inneemt.

En geen van jullie (met 1 of 2 uitzonderingen) zou het beter kunnen doen als hem.
Je hebt geen idee hoe bang de spelers van grotere dorpjes zijn dat hij hun gaat nobelen.

Zo bang dat ze zoveel troepen in hun dorpen zetten, dat ze weinig groeien.
Bij nobel aanvallen vragen ze om ondersteuning, 1 speler tegen een 10 tal (tientalen :p)denk niet dat vele hem dat kunnen nadoen.
 

DeletedUser2485

Guest
Wij weten waarom hij die dorpen inneemt.

En geen van jullie (met 1 of 2 uitzonderingen) zou het beter kunnen doen als hem.
Je hebt geen idee hoe bang de spelers van grotere dorpjes zijn dat hij hun gaat nobelen.

Zo bang dat ze zoveel troepen in hun dorpen zetten, dat ze weinig groeien.
Bij nobel aanvallen vragen ze om ondersteuning, 1 speler tegen een 10 tal (tientalen :p)denk niet dat vele hem dat kunnen nadoen.

wow jij hebt echt wijze woorde :D ik stuur effe als dank 1 hout en 1 leem en 1 ijzer ik vindt waard!!!
 

DeletedUser1801

Guest
Het is niet mijn tactiek;) maar zo zijn meerder mensen van w1 en w2 groot geworden:rolleyes: .
Maarja je kan er geen oordeel over geven want je weet niet wat er rontloopt.
Veel dorpen is moeilijk te verdedigen maar als er iets goeds rondloopt dan zal dat wel.
En met zijn omgeving en zijn stam hoeft hij zich geen zorgen te maken.

Kortom: Niet mijn tactiek maar het kan een goeie tactiek zijn;)

Succes

mvg
 

DeletedUser

Guest
Er zijn nu 15 pagina's vol geschreven over het feit dat die laurensco zo'n noob is.
Mijns inziens kun je geen andere conclusie trekken dan dat hij het tot nu toe aardig doet, zeg maar goed. Het maakt niet uit welk argument er aangedragen wordt, feit is en blijft dat hij nr 2 van de ranglijst is.

Dat hij geen legers zou hebben gehad, of nog steeds niet zou hebben, doet er niet toe. Kennelijk is niemand in staat geweest hem van de kaart te vegen.

Ok, dat zijn "taktiek" riskant is geweest wil ik wel toegeven, maar hij heeft een gok genomen door agressief te adelen en het heeft hem geen windeieren gelegd.

Dat velen in het begin kritiek hadden op hem, prima. De kans was namelijk best groot dat hij aangevallen zou worden. Nu we verder zijn met het spel, en hij zijn dorpen ongetwijfeld goed verdedigt (wat hier ook wordt aangenomen) vraag ik me af waarom het nog steeds nodig is om op hem af te geven. De enige reden die ik kan verzinnen is afgunst.
 

DeletedUser

Guest
Dat zeggen toch ook de meste mensen? Dit topic was al hardstikke dood, ieman heft eht gereanimeerd geloof ik.

En nu zeggen we ook: nu zal hij wel een aardig leger hebben, hij heeft geluk gehad / een risico genomen.

Klaar.
 

DeletedUser

Guest
Nee nu zeggen ze dat hij een te makkelijk gebied heeft en veel ondersteund wordt door zijn order maatjes.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan nog steeds onder tacktiek horen. En hoe weet je dat hij veel ondersteund wordt door Order? Zijn er bewijzen geleverd? En Stammen horen ook bij Tribalwars, dus het is eigenlijk maar goed dat hij ondersteund wordt. En Laurensco zal echt wel een verdediging hebben, mischien niet enorm maar was wel genoeg.

Ik ben eens over het feit dat hij slecht adelde, weinig troepen had. Maar daarom is hij absoluut niet nummer 1 noob. Er zijn ook mensen die adelen dorpen van 40p. En als je in de top 5 staat, moet je wel wat kunnen. Met troepen of zonder troepen.

Hij heeft, zoals eerder gezegt, een risico genomen. Dit is goed uitgepakt, als zijn verdediging op orde is (kan ik niet zien) kan je pas meer zeggen.

Wat voor nut heeft het om hier de hele tijd de discuseren? Wat zou jij doen als je Order was. Je wilt je sterke leden wel behouden. Als Laurensco zelf een groot genoeg leger heeft (mischien heeft hij dat al) wordt die ondersteuning waarschijnlijk wel terug getrokken.

Ik vind dit gewoon kinder achterlijk hoe jullie hem zitten af te kraken. Ik doe het hem niet na? Om zo snel te edelen. En heel veel anderen ook niet. Alleen laurensco had beter sterkere dorpen in het BEGIN kunnen edelen en wat beter op zijn defence letten.

Even kort duidelijk samengevat, Laurensco heeft in het begin snel gebouwd en had al snel een Edel, hij pakte een 'ietwat' laag dorp. Al snel kreeg hij meer dorpen, het was riskant omdat hij niet veel legers had. Order pompte hem vol 'waarschijnlijk' met verdediging.

Maar waarom ben je dan noob? Omdat hij verkeerd edelde? En/of omdat hij te weinig troepen hebt/had? Maar kijk dan eens hoe snel hij bouwt, en zijn tacktiek werkt wel? Anders sta je echt niet even in de top-5 hoor. En het volpompen van Order? Wat is daar mis mee. Stammen horen toch ook bij Tribalwars, of niet soms? En als Order Laurensco vol stopt met troepen hebben zijn dorpen een goede verdediging. Order zal deze troepen pas terug trekken als hij zelf genoeg troepen heeft.

Ik ben wel van mening, dat hij zelf een leger had moeten maken. Maar daarom ben je niet direct noob. En wat voor zin heeft het nou om het hier 15 pagina's over te hebben!

Dit is mijn mening, respecteer deze.

Groeten,
Twilight
 

DeletedUser

Guest
Twilight King je hebt helemaal gelijk, hij leeft nog steeds net zoals ik eerder al heb gezegd, en idd, als je 1 speler hebt die je volpropt met troepen als stam en die speler gaat alleen voor punten, dan is dat niet noob, omdat het toch heel goed werkt, je kunt dan wel zeggen dat je een top 5 speler in de stam hebt, wat weinigen maar kunnen zeggen, ik vind het juist erg slim gedaan eigenlijk, riskant, maar heel slim, gefeliciteerd order:p
 

DeletedUser2313

Guest
is het niet altijd dat als iemand genobled wordt dat hij hulp vraagt aan zijn stam?
is dat niet logisch??

want je wordt niet genobled als u eigen leger sterker is he (normaal tog niet)
dus kan je niks anders doen dan hulp vragen?
 

DeletedUser

Guest
is het niet altijd dat als iemand genobled wordt dat hij hulp vraagt aan zijn stam?
is dat niet logisch??

want je wordt niet genobled als u eigen leger sterker is he (normaal tog niet)
dus kan je niks anders doen dan hulp vragen?

mensen vragen normaal idd om hulp, behalve als ze niet online zijn geweest, wat altijd vervelend is, maar je kunt ook zelf een groot leger wegzetten, dan heb je meestal geen hulp nodig(wel vragen voor de zekerheid)
 

DeletedUser2485

Guest
Maar dan moet je wel legers hebben he in die minidorpjes. ;)

Maar ik geloof je op je woord, alleen die uitspraak heb je niet zelfverzonnen :p

had ik wel zelfverzonnen ^^

later hoorde ik het ook maar het bestond al dus ;)

maar ik wist het niet dus ik had het wel zelfverzonnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zo, de grootste noob? Als je 21 munten kan maken en 6 edelmannen op zo'n korte tijd ben je geen noob, ook al heb je dan nog weinig legers, maar ik betwijfel of ze weinig legers heeft :)

Alweer een idioot topic dus...
 

DeletedUser

Guest
15 pagina's met onzin.

De kluis zal voorlopig nog wel dicht blijven als het zo doorgaat. :p

Er is een verchil tussen "noob" en "newb" ;)
Bijv. Ik ben een "newb" ,, mensen die hier posten zijn ook newbs, noobs of mensen met géén leven. (Bij mij zijn het de eerste en de laatste) :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan