[Speeltopic] Werewolves in Prison #251

DeletedUser40402

Guest
Kan je niet eens oplijsten wat voor hints je er in gestoken hebt? Kunnen we eens wat oplijsten hoeveel green er wel niet naast zat.
 

DeletedUser77639

Guest
Volgens mij heb ik heel goed gelezen wat je zegt en dien jij daar wat meer aandacht aan te besteden.
Ik geef namelijk aan dat waarschuwing of geen waarschuwing je moet deelnemen als je over het geheel actief kan zijn.
Als je eerst drie dagen feitelijk gezien niet deelneemt aan het spel en daarna door een waarschuwing net boven de ondergrens blijft dan vraag ik me af waarom je je uberhaupt ooit hebt ingeschreven.

Soms kan je drukte niet inschatten.

Dit dus.

Als je vraag aan mij gesteld is dan is het antwoord: Beter inschatten voor je je inschrijft of je voldoende een bijdrage kan leveren aan het spel.

Ik zal volgende keer eens goed aan men schoolrooster ruiken misschien ruik ik wel of ik het druk krijg of niet. Bedankt voor je tip.
Ik zou me niet inschrijven als ik op voorhand weet dat ik er geen tijd voor heb. Jammer genoeg kwam dit dus heel plots voor me en hoopte ik nog voor de waarschuwing iets of actief te zijn jammer genoeg lukte dit niet.

Maar ik zal je tip dus proberen uit te werken hopen dat mijn ruik zintuig goed genoeg is :D
 

DeletedUser76681

Guest
Als Mono meedoet en niet post dan is het dus duidelijk :D dan moeten we hem lynchen
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zal is kijken of ik van het weekend een overzicht kan maken van de hints. Maar bij Monobear zijn we soepel geweest, wellicht te soepel. Maar als het goed is is Monobear eerste jaars student en had hij zijn eerste tentamen(s), logischerwijs dat hij de drukte niet kon inschatten. Pas vanaf dag 3 (na zijn tentamens) was hij actief en relatief actief genoeg.

Achteraf gezien hadden we hem misschien wel moeten bestraffen voor zijn eerste 2 dagen door de infectie niet door te laten gaan of juist wel en hem dan dood te laten vallen (en natuurlijk benoemen).
 
Reactiescore
2.196
Nja als spelleider is zo'n beslissing klote, niks naar de leiding toe. Wat is, is nou eenmaal.

Mono weer zo stil is gewoon lynch :)
 

DeletedUser66944

Guest
Ik zei het hem ook dat hij normaal voor het minste postte en nu niets durfde posten :p Kan je inderdaad aan zien of hij wolf/goedjes is :D
 

Deleted User - 487848581

Guest
Damn, vosje was down gegaan en nog verloren :(.
#TeleurgesteldMuch.

Thanks guys, was heel erg leuk dit :D
 
Bovenaan